hehhehheh
Vs: Porvoon Tarmo 09-10
kovin kuulostaa jo epätoivoiselta....
porvpp sanoi:MITES SITTEN ONKO TARMO/GRÖNROOS SIIHENKIN VAIKUTTANUT ETTÄ VIIMEINEN PELI OLI JUURI UB:TÄ VASTAAN?! KENTIES ENNUSTI?? ;D
Kaikki Tarmo - UB pelissä olleet onko mielipiteitä näihin väitteisiin täällä?
Itse olin ja "junnut" pelasi vastaan "junnuja" ja Tarmo taisteli tosissaan. Hyvä tunnelma ja Tarmo ei todellakaan hävinnyt tahallaan. Naurettava väite > Siinähän noustiin vielä lopussa hienosti lähes ohi kunnes UB karkasi. Mielestäni on typerää ihmisten alkaa vihjailemaan sopupeleistä jos eivät itse peliä näe. UB:n jenkit vaihtoivat joukkuetta ennen tätä peliä ja Tarmon jenkeille oli sanottu runkosarjan VOITON vahvistuttua että säästellään ja ettei viimeisessä tarvitse pelata. Sekö se olisi sitten ollut hienoa kun tarmon jenkit olisivat pelanneet Järvenpään junnuja vastaan? Mielestäni näin saatiin aikaseksi tasainen ottelu, ottelusta missä panokset eivät olleet kovin suuret sillä Järvenpään/UBn taru muuttuu jokatapauksessa. Ja juuri tätähän se Suomi koripallo on, kentällä oli vain suomalaisia. Aletaanko siitäkin nyt valittamaan? Sen suomi koriksen peräänhän täällä on itketty jo pitkään.
Henk.koht. Jyväskylä peliä pitäisin ennemmin sopupelinä sillä Jyväskylä haluaa olla 6 sijalla, pelata Honkaa vastaan, tiputtaa hongan ja sen jälkeen päästä pelaamaan tarmoa vastaan sillä ovat vahvasti sitä mieltä että voivat tarmon tiputtaa (Tällaista puhetta kuullut jopa pelaajan suusta ) .
Ja hupsis miten kävikään, hävisivät nokialle 30 pisteellä
Kyllähän näistä saa lähes kaikista peleistä sopupelin kun tarpeeksi spekuloi
Itse en usko että mikään peli oli oikeasti sopupeli. Ja jos jostain syystä olisi, on väärin lähteä sanomaan että ei toivo voittoa sille joukkueelle joka niin tekee. Itse toivon sellaisen joukkueen taustaryhmän/valmentajan eroa(erottamista) en sitä että joukkueen pelaajia rankaistaan siitä minkä eteen he ovat töitä tehneet koko kauden.
kovin kuulostaa jo epätoivoiselta....