Vs: Porvoon Tarmo 09-10
Matt, puhut vähän mutta asiaa. Valitettavasti tämä ennustuksesi tuosta alkukesästä voi olla pelottavan totta. Se on muuten jännä, miten jotkut väittävät mustaa valkoiseksi ja päin vastoin. Yleensä olen huomannut noin 4-vuotiaiden syyllistyvän siihen melkoisen usein (ne ei tosin kirjoita iiihan noin hyvin kuin muutamat borgåboendet täällä)
MattHeldman sanoi:En, mutta Kemopetrolin "Saw it on TV" on tuttu.
Joo, en todellakaan tiedä, mitä nimiä on missäkin papereissa ja kuka on allekirjoittanut mitäkin, mutta en oikein usko, että SE on tällä hetkellä tämän asian pointti.
Jos oma suosikkijoukkueeni valmentajansa johdolla olisi harrastanut tämän päivän kaltaista sopuilua/sarjapaikkojen järjestelyä, uskoisin pystyväni myöntämään asian aika helvetin moraalittomaksi ja noloksi koko seuran kannalta. Ihmettelen sitä, että niin monelle tämän forumin kirjoittajalle on vaikea tunnustaa tosiasioita. Tämä on vähän samanlaista touhua kuin syksyllä Lapua-pelin jälkeen, kun käytin Lapuasta nimitystä "seitsemän ulkomaalaisen Lapua". Tuntia ennen kirjoitustani olin katsellut, miten naamani edessä Lapuan vaihtopenkillä oli seitsemän ulkomaalaista, mutta niin vain tällä forumilla alettiin väittää päin näköä, ettei Lapualla ole niin montaa ulkomaalaista. Siis tahtoo sanoa sitä, että mikä siinä tosiasioiden tunnustamisessa on niin vaikeaa. Ette te tässä naamaanne menetä. Grönroos adjutantteineen menettää ja eiköhän hänelläkin ole liittohallituksessa niin paljon kavereita, ettei tätä kukaan alkukesästä muista.
Matt, puhut vähän mutta asiaa. Valitettavasti tämä ennustuksesi tuosta alkukesästä voi olla pelottavan totta. Se on muuten jännä, miten jotkut väittävät mustaa valkoiseksi ja päin vastoin. Yleensä olen huomannut noin 4-vuotiaiden syyllistyvän siihen melkoisen usein (ne ei tosin kirjoita iiihan noin hyvin kuin muutamat borgåboendet täällä)