Vs: Porvoon Tarmo 09-10
Huhhu. Katoin tänään vasta Ottelutilastot eilisestä pelistä, ja herrajestas Wiki tehnyt samanalaiset statsit kuin Dwight Howard ja Kassulta 21/10/4/5. Muut miehet sitten penkinlämmitjiä ja jokunen sellainen, joka ei ole ikinä ollut mukana edustuksen peleissä.
Muutama kuukausi sitten oli jo selvä, että tätä peliä tullaan pitämään sopupelinä, jos Järvenpää sen voittaa. Todennäköisesti tulisi tällaisia väitteitä vaikka siellä olisi ollut Essi, Still ja Conorly mukana. Mutta eihän toi sopupeliväite mitenkään väärä ole. Ja vaikka olen Tarmofani kuolinvuoteelle asti, niin onhan tuota Tarmon temppua pidettävä hieman kyseenalaisena, ja etenkin läpinäkyvänä. Etenkin kun kaikki tietää Grönroosin kahdesta pallista, niin pitää ihmetellä, että onko Tarmon johto miettinyt tätä asiaa loppuun asti. Myönnän, että tämä tilanne on hieman sellainen jota voisi kuvitella tapahtuvan Kreikan tai Italian korissarjoissa. Vaikka tässä vältyttäisiin rangaistuksista, niin pr-tappiotahan tässä tulee roppakaupalla, etenkin nyt kun asia on noussut hesarin sivuille. Ja lisää vettä tulee myllyyn jos eilisestä pelistä on huomenna juttua lehdessä. Kyllä tässä mun mielestä vähän liikaa leikitellään Tarmon maineen kanssa, ja vaikka peluutukseen olisi vedenpitävät perustelut, niin olisi varmasti ollut syytä miettiä seurauksia tarkemmin. Ei ole mitenkään yllättävää, että paskaa sataa niskaan siihen tahtiin, kun sitä on tullut tässä viimeisen vajaan vuorokauden aikana. Tarmo ei muutenkaan ole kovinkaan kovassa huudossa nettipoliisien joukossa.
Itse en kuitenkaan usko, että tästä seuraa mitään sanktioita. Se, että Räpän eilinen peli oli organisaatioille tärkeämpi, ja että joukkueessa on paljon loukkaantuneita, on varmasti pätevä syy. Tarmohan on jo aikaisemmin korostanut, miten tärkeä asia on että Räppä pysyy kakkosessa.
Onhan muuten Honka pelannut koko kauden divaria sillä periaatteella, ette ennen peliä on täydellinen mysteeri kuka minäkin iltana pukee paidan päällä. Eilen Hongan rosterista puuttui muun muassa Raami, Salin, Vanttaja ja Lindbom Warttibasketia vastaan, mutta ei se paljoa ketään ole kiinnostanut.