Koripallo.com

Porvoon Tarmo 2006-2007!

Viestejä
33
On meikältä mennyt toi Hohterin tilanne sen verran ohi, niin mikäs loukkaantuminen Harrilla oikein on?
 
Viestejä
411
Reignman sanoi:
On meikältä mennyt toi Hohterin tilanne sen verran ohi, niin mikäs loukkaantuminen Harrilla oikein on?
Lehden (Uusimaa) mukaan Harri kävi tiistaina polven tähystysleikkauksessa ja polvesta poistettiin rustoutumaa. Lääkärin arvion mukaan toipuminen kestää 2 - 5 viikkoa.
 
Viestejä
225
Boriz sanoi:
Eli haetaan jenkki pointtia ja korinaluspelaajaa..

Rashad Bell ja Daryl Greene näille paikoille niin sitten olis tilanne aika maukas.

Tuskin näin kuitenkaan käy sillä miesten hintalaput ovat varmasti aika korkealla ja tuskin he enää ovat vailla sopimusta.


Miksi hankkia kallis jenkki korinalus pelaajaksi kun omista junnuista löytyy mies kyseiseen hommaan eli oma junnu Kasimir Hytönen jolla on pituutta tosin intti haittaa Hytösen pelaamista.

Pointiksi vaikkapa Jesper Parve jos vain hän pelaa yhä korisliigassa
 
Viestejä
87
Joutuu huokasee syvään...Ei tarvita korinaluspelaajaa, onhan meillä Hytönen... HÄH. Parve pointti???? Vähemmän sienii beibi....
Mitä häh...??????????????????
 

Masterfunk

Reignman sanoi:
On meikältä mennyt toi Hohterin tilanne sen verran ohi, niin mikäs loukkaantuminen Harrilla oikein on?

Hohteri pelaa alkavalla kaudella ykkösdirreä Rekolassa.
 
Viestejä
336
Masterfunk sanoi:
Hohteri pelaa alkavalla kaudella ykkösdirreä Rekolassa.

Kamisen haastattelusta olin ymmärtävinäni rivien välistä, että Hohteriin oltiin tyytyväisiä ja sopimus tehdään kunhan on näytöt siitä että pystyy pelaamaan.
 
Viestejä
2 583
Viime vuosina Wiki on lepuuttanut Tarmon ykkössentteriä, eli Hohteri joukkueen kakkossentterinä olis kyllä tosi hyvä juttu!
 

Masterfunk

Puhuin Herra Hohterin kanssa juuri viikonloppuna ja hän kertoi pelaavansa Rekolassa. Mutta hänellähän on pykälä, jos saa diilin liigaan, niin saa mennä eli jos Tarmo heittää kunnon diilin, niin luulisin hänen suostuvan siihen.
 
Viestejä
16
Kyllä Tarmo hyvin pelas koko ottelun eilen. McDadella kaikkien harjotus pelien ja cup:pien levari keskiarvo jotain 12, jotain. Jaaber pelasi mutta tuntuu siltä, että lähtee vaikka itse siitä tykkäsinkin. :-\
 
Viestejä
352
Itse oon nähnyt nämä kaikki Jaaberin pelaamat ottelut ja kokoajan olen pitänyt enempi näkemästäni. Osaa kyllä heittää, mutta ei ole todellakaan mikään Greene yms.. totutut Tarmopg:t, jotka tekevät heittopaikat itselleen. Jaaberi on joukkuepelaaja ja mitä nyt katsoin matchuppeja jaaber vs okeson ja jaaber vs koponen, niin topolla ja hongalla on molemmilla pelinteko ongelma. Jaaber on siis erittäin kova puolustamaan ja todella hyvä riistämään, mutta asiassa on aina kaksi puolta... Tarmo tarvitsisi tällä hetkellä heittouhkaa ja kun Hesteristä ei oikein heittävään rooliin ole, niin voipi olla, että Jaaberi lähtee..... Brownin lähtö on kyllä mielestäni ihan varma juttu, koska vahvistusta tarvitaan paikoille 4-5 ja Brown ei tällä tontilla parhaimmillaan ole. Noh, huomenna/ylihuomenna ollaan jo paljon viisaampia.
 
Viestejä
2 583
Ainakin Honka pelissä tuli selväksi se että Tarmo tarvitsee pahasti vahvistusta pitempään päähän. Brown on ihan pätevä pelaaja muuten mutta ei hän mikään korinalusjyrä missään nimessä ole. Kun McDade ja Lind oli virhevaikeuksissa niin kentälle laitettiin Tallgren ja Hytönen puolustamaan Iso Philiä ja Muurista, ja siihen se peli oikeastaan kaatui.

Jos Noopila ja Hohteri tulevat joukkueeseen niin eihän siinä sitten ole mitään järkeä hankkia iso jenkki.. Mikäköhän nyt niitten tilanne on?


Jaaber on kova kaveri joka pelaa hyvällä sykkeellä, näkisin kyllä mielelläni hänet joukkueessa.


Usko tarmo menestykseen on kyllä kova! Voi kyllä olla erittäin tyytyväinen siihen että Tarmon johto palkkasi Kamisen.
 
Viestejä
184
Jaaber ja Brown eivät sitten läppäisseet Kamisen seulaa ja korvaajia etsitään kuumeiseti ja toivottavasti ennen lauantaita vielä. Harmi tuo Jaaber, oli hyvä puolustamaan, mutta Kaminen olisi odottanut enemmän hyökkäypäässä. Brownia ei tule ikävä.
 

Kko

Viestejä
243
"I have no doubt he has what it takes to make it in the NBA."

http://www.prweb.com/releases/2005/12/prweb326825.htm
 
Viestejä
352
Niinhän siinä sitten kävi... Brown lähti ja se nyt ei oikeastaan ollut meikäläiselle edes uutinen, mutta Jaaberi olisi kyllä saanut jäädä... Levästä ei kyllä meikäläisen mielestä ole kantamaan vastuuta ykkös pointtina (hyvä kylläkin ja kehittyy varmasti kauden aikana lisää), joten kaippa Kamisella on jo valmiiksi neuvoteltu koeaika jonkun toisen jenkki pg:n kanssa ja kaverista kuulemme varmaan ihan lähipäivinä. Tässä tilanteessa jos olisi kaikki jankit olleet koeajalla, niin itse olisin laittanut Hesterin ja Brownin pihalle ja pitänyt Jaaber/McDade. Ei silleen, että Hester huono olisi, mutta heittouhka puuttuu ihan kokonaan. Nyt vaan pelottaa, että tänne tulee joku egwuatu, joka ottaa 80% hyökkäyksistä itselleen... No juu, mutta pitkä jenkki edelleenkin se mitä ehdottomasti tarvitaan, jos meinataan menestyä.
 
Viestejä
184
Magius sanoi:
Niinhän siinä sitten kävi... Brown lähti ja se nyt ei oikeastaan ollut meikäläiselle edes uutinen, mutta Jaaberi olisi kyllä saanut jäädä... Levästä ei kyllä meikäläisen mielestä ole kantamaan vastuuta ykkös pointtina (hyvä kylläkin ja kehittyy varmasti kauden aikana lisää), joten kaippa Kamisella on jo valmiiksi neuvoteltu koeaika jonkun toisen jenkki pg:n kanssa ja kaverista kuulemme varmaan ihan lähipäivinä. Tässä tilanteessa jos olisi kaikki jankit olleet koeajalla, niin itse olisin laittanut Hesterin ja Brownin pihalle ja pitänyt Jaaber/McDade. Ei silleen, että Hester huono olisi, mutta heittouhka puuttuu ihan kokonaan. Nyt vaan pelottaa, että tänne tulee joku egwuatu, joka ottaa 80% hyökkäyksistä itselleen... No juu, mutta pitkä jenkki edelleenkin se mitä ehdottomasti tarvitaan, jos meinataan menestyä.

Laitahan launtaina raporttii kännyyn..... oon "kalassa"  :p
 
Viestejä
225
Noniin nyt sitten saatiin tietää että Luqman Jaaber ja Dathon Brown eivät jatka tarmossa.
Tarmolle tulee kiire löytää 2 pelaajaa ennen lauantain korihait peliä, onko nimiä tiedossa keitä tarmoon olisi vielä tulossa.

Se on varma että tarmon kanssa treenaava maajoukkuemies Mikko Noopila ei voi vielä pelata tarmon riveissä. Jos Kaminen ei löydä ketään Jaaberin ja Brownin tilalle ennen lauantain korihait ottelua ainoa vaihtoehto on ottaa 2 junnua edustusjoukkueen mukaan siihen saakka kunnes uudet miehet on löydetty Jaaberin ja Brownin tilalle.

Toinen vaihtoehto on kysyä onko rashad Bell yhä ilman sopimusta luulisi että Bell itse haluaisi pelata uudelleen tarmon riveissä.
 
Viestejä
352
Bell pelailee ainakin näillä näkymin Unkarissa tulevan kauden. Olipa pistänyt komeat lukemat preseason voitossa 88-80 (46/12). Hirveesti en muutenkaan suosi pelaajia, joista joutuu verot maksamaan (vaikka onkin riskittömämpää), koska pelaajia on ihan mielettömät määrät odottamassa pelipaikkaa euroopasta!
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös