PoTaFan sanoi:Sen pointin nimi vois jo pikkuhiljaa tulla julkisuuteen .
Superman2 sanoi:Voisi alkaa vakka Sama...o
Tuskin tarmon uusi pointti on Samarco, Lasse itse on sanonut uusimaalle että yksikään tarmon viimekauden joukkueessa pelannut jenkki ei jatka tulevalla kaudella tarmossa.
Täytyy muistaa että Samarco pelasi ennen loukkaantumistaan viimekaudella tarmossa 9 ottelua ja teki 19,2 pistettä ottelua kohden, olisihan se hienoa saada Martin takaisin tarmoon mutta epäilen kovasti jännittäviä aikoja eletään myös tarmon joukkueen parissa.
KingKobe sanoi:Kyllä kestää edelleen.
KingKobe sanoi:Kyllä kestää edelleen.
Yläkatsomo sanoi:Perjantaina olin lentoparkin bussia odottelemassa ja samalta laiturilta menee bussi porvooseen, niin pari mustaa miestä siinä kyseli bussia porvooseen ja myöskin nousivat siihen, kovasti oli reppuja mukana joten ehkä olivat näitä uusia pelaajia, toinen n. 186 cm, toinen n. 195cm.Villi veikkaus, että siinä olis pari kaveria tulos näyttämään taitojaan, kertokaa jos on treeneis näkyny.
Jeps, Helsinki-Vantaan lentoasemalla.jiipee84 sanoi:Siis näitkö nämä kyseiset herrat Helsinki vantaan lentoasemalla vai missä, itse kun en tiedä missä lentopark sijaitsee
Eikä lehtiinkään, niinkö ;D Lehden (Uusimaa) mukaan uusi vahvistus on 208 senttinen Jessan Gray.katttt sanoi:Tarmon keskustelufoorumiin ei kannattais liikoja luottaa
Timber sanoi:Mielenkiintoinen hankinta. Ylipistoura meni roolipelaajana. Kunhan saa juonesta kiinni voi tehdä hyvää jälkeä liigassa. Viime kaudella Sveitsissä tosin polvi hajosi pahasti, mutta on ilmeisesti vakuuttanut Chicagon kesäturnauksessa.