Toivottavasti Conerly saa rahakkaamman tarjouksen ja lähtee itse, todella toivon tätä. Etsikää se parempi pointti,pelatkaa ja voittakaa. Siinähän se Tarmon häviöiden suurin syy on. ;D
Pyrinnön sivut:
"Aubrey Conerly (15) esitti Jonathan Heardin (18) kanssa Tarmolta parhaita otteita, mutta varsinkin Heardin heitot olivat jatkuvasti hyvin vaikeita yrityksiä. Jerrah Young puolestaan oli kovassa puristuksessa Pyrinnön korin alla ja päätyi vain 4 pisteeseen. Hyvin aloittanut Jarkko Kyllönen päätyi lopulta 11 pisteeseen ja Esa Mäki-Tulokas jäi vaatimattomasti 3 pisteeseen"
NYT JÄRKI KÄTEEN PORVOO! Tämä ei ole ensimmäinen, eikä viimeinen kerta kun muut joukkueet huomaavat kuka Tarmossa pelaa hyvin,oikein ja joukkueelle ja KUKA EI. Damon Williams sanoi eilen että Heard joukkueessa ette tule voittamaan ainuttakaan peliä, mitäs siitä sanotte?
Erotetaanko vaikka Heard? VAI kenties kaikki kolme jenkkiä?? Pelataan ja harjoitellaan koko kausi 16 vuotiailla?? Kaikestahan voi olla erimieltä, kaiken voi laittaa kenen syyksi huvittaa ja kaikkeen voi tällä pikku sisäsiittoisella sivustolla (Porvoon Tarmo thread) puuttua mutta kyllä Tarmossa asioiden muuttua täytyy, se muutetaanko niitä oikeaan suuntaan onkin ihan eri juttu.
Minä pesen käteni ulos tästä sopasta, en jaksa enää tämän alati muuttuvan mielipiteen ja sormien osoittelun takia edes vaivautua puuttumaan faktoineni asioihin. Kyllä tämän sivun kirjoitukset jo osoittavat että voitontahtoa Porvoossa ei ole, ei joukkueessa,valmentajassa eikä etenkään "faneissa". Toivon Tarmolle ONNEA jatkoon, sillä onnea tarvitsette. Toivon Conerlylle myös onnea jatkoon, Tarmon ehdottomasti paras pelaaja, minulle "koripallollisesti" yksi lysti millainen mies on luonteeltaan, onko "hyvä jätkä" ja kaveri tai miten ikinä häntä onkaan täällä aiemmin kuvattu. Onnekseni voin todeta että hän saa arvostusta sentään muiden joukkueiden valmentajilta, ehkä tästä hänelle ponnahduslauta pidemmälle. Ainiin ja eilen hallilta kuultua : Conerly pelannut Kouvolan turnauksen (alkusyksy) jälkeen kaksi murtumaa nilkassa ja kuvattiin VASTA PERJANTAINA. Kuka teistä arvostelijoista tekisi saman? (noilla tehoilla.......).
Näkemiin.