Koripallo.com

Porvoon Tarmo 2010-11

Viestejä
2 584
Vs: Porvoon Tarmo 2010-11

Kaikkihan näkee, että Tarmolla ei ole tällä hetkellä vaadittavia resursseja saada kasaan liigaan kilpailukykyisen joukkueen. Mutta yhdyn kyllä siihen, että ei se divarissa porskuttaminen olisi paljon talouspuolta vahvistanut.

VoxPopuli sanoi:
Kyllä se vaan taitaa niin olla että Tarmon elinehto oli suora nousu takaisin liigaan. Huhut kertovat että nyt jo olisi budjetoituhin menoihin kerätty suurin osa rahoista ja lainaakin lyhennetty suunnitellusti. (Toivottavasti näin, kentällä ei vielä ole ilonaiheita nähty)

toivotaan todellakin että näin olisi. Tarmo on nyt pohjalla ja hiljaisen nousun elinehtona on se, että talouspuoli saadaan tasapainoon. Tulevaisuutta sitten vaan rakentamaan maltillisemmin ja organisaatiota uudistamalla.
 
Viestejä
343
Vs: Porvoon Tarmo 2010-11

Veikkauksia siitä pelaako Mäkitulokas kauden loppuun asti Tarmossa? ;D
 
Viestejä
2
Vs: Porvoon Tarmo 2010-11

Ensinnäkin; jotkin asiat tällä sivustolla ovat totta, jotkin ei. Mitä minä kerron nyt, on täysin totta... Ensinnäkin.. Esa. En tiedä ymmärtävätkö ihmiset tätä, mutta joukkoe toimisi paljon paremmin ilman häntä. Olen puhunut monille suomalaisille pelaajille korisliigassa, ja he vihaavat häntä. Hän ei tule harjoituksiin, ja silloin kun hän tulee, hän ei pelaa 100 prosenttisesti. Hän vain puhuu paskaa amerikkalaisista ja huolehtii vain omista tilastoistaan. En tiedä kuka kirjoittaa Porvoon Tarmon nettisivuja, mutta he eivät tiedä mistä puhuvat. Tuntuu siltä että kirjoittajina toimivat Esan perheenjäsenet... Tarmo luultavasti nuoleskelee Esaa vain koska hän johtaa Tarmon junioritoimintaa. Ja jos luulet että nämä asiat tässä viestissä eivät ole totta, tule käymään Tarmon pelin jälkeisissä treeneissä, hän ei tule olemaan siellä. Tarmo ei ole voittanut vielä peliäkään. Syynä voi olla se, etteivät pelaajat ole tarpeeksi hyviä, mutta minä luulen, että jos joukkoe vain harjoittelee 45-60 min päivässä, kun toiset joukkoeet treenaavat kaksi tuntia kaksi kertaa päivässä, siinä voi olla syy. Millainen korisliigajoukkoe toimii näin?? Myöskin, treeneissä täytyy olla 10 pelaajaa jotta saadaan pelattua, mutta Tarmon treeneissä on useimmiten alle 10. Harjoituksissa on kaikki paikalla, Esa mukaanlukien, ainoastaan peliä edeltävissä harjoituksissa...

Tässä kaikki tällä kertaa.. Jos haluat kysyä jotain tai tietää lisää, kysy minulta, sillä tiedän kaiken joukkoeesta.
 
Viestejä
1 837
Vs: Porvoon Tarmo 2010-11

porvootruth sanoi:
Ensinnäkin; jotkin asiat tällä sivustolla ovat totta, jotkin ei. Mitä minä kerron nyt, on täysin totta... Ensinnäkin.. Esa. En tiedä ymmärtävätkö ihmiset tätä, mutta joukkoe toimisi paljon paremmin ilman häntä. Olen puhunut monille suomalaisille pelaajille korisliigassa, ja he vihaavat häntä. Hän ei tule harjoituksiin, ja silloin kun hän tulee, hän ei pelaa 100 prosenttisesti. Hän vain puhuu paskaa amerikkalaisista ja huolehtii vain omista tilastoistaan. En tiedä kuka kirjoittaa Porvoon Tarmon nettisivuja, mutta he eivät tiedä mistä puhuvat. Tuntuu siltä että kirjoittajina toimivat Esan perheenjäsenet... Tarmo luultavasti nuoleskelee Esaa vain koska hän johtaa Tarmon junioritoimintaa. Ja jos luulet että nämä asiat tässä viestissä eivät ole totta, tule käymään Tarmon pelin jälkeisissä treeneissä, hän ei tule olemaan siellä. Tarmo ei ole voittanut vielä peliäkään. Syynä voi olla se, etteivät pelaajat ole tarpeeksi hyviä, mutta minä luulen, että jos joukkoe vain harjoittelee 45-60 min päivässä, kun toiset joukkoeet treenaavat kaksi tuntia kaksi kertaa päivässä, siinä voi olla syy. Millainen korisliigajoukkoe toimii näin?? Myöskin, treeneissä täytyy olla 10 pelaajaa jotta saadaan pelattua, mutta Tarmon treeneissä on useimmiten alle 10. Harjoituksissa on kaikki paikalla, Esa mukaanlukien, ainoastaan peliä edeltävissä harjoituksissa...

Tässä kaikki tällä kertaa.. Jos haluat kysyä jotain tai tietää lisää, kysy minulta, sillä tiedän kaiken joukkoeesta.

??? ??? La Trice Little täällä kirjoittelee?
 
Viestejä
95
Vs: Porvoon Tarmo 2010-11

porvootruth sanoi:
Ensinnäkin; jotkin asiat tällä sivustolla ovat totta, jotkin ei. Mitä minä kerron nyt, on täysin totta... Ensinnäkin.. Esa. En tiedä ymmärtävätkö ihmiset tätä, mutta joukkoe toimisi paljon paremmin ilman häntä. Olen puhunut monille suomalaisille pelaajille korisliigassa, ja he vihaavat häntä. Hän ei tule harjoituksiin, ja silloin kun hän tulee, hän ei pelaa 100 prosenttisesti. Hän vain puhuu paskaa amerikkalaisista ja huolehtii vain omista tilastoistaan. En tiedä kuka kirjoittaa Porvoon Tarmon nettisivuja, mutta he eivät tiedä mistä puhuvat. Tuntuu siltä että kirjoittajina toimivat Esan perheenjäsenet... Tarmo luultavasti nuoleskelee Esaa vain koska hän johtaa Tarmon junioritoimintaa. Ja jos luulet että nämä asiat tässä viestissä eivät ole totta, tule käymään Tarmon pelin jälkeisissä treeneissä, hän ei tule olemaan siellä. Tarmo ei ole voittanut vielä peliäkään. Syynä voi olla se, etteivät pelaajat ole tarpeeksi hyviä, mutta minä luulen, että jos joukkoe vain harjoittelee 45-60 min päivässä, kun toiset joukkoeet treenaavat kaksi tuntia kaksi kertaa päivässä, siinä voi olla syy. Millainen korisliigajoukkoe toimii näin?? Myöskin, treeneissä täytyy olla 10 pelaajaa jotta saadaan pelattua, mutta Tarmon treeneissä on useimmiten alle 10. Harjoituksissa on kaikki paikalla, Esa mukaanlukien, ainoastaan peliä edeltävissä harjoituksissa...

Tässä kaikki tällä kertaa.. Jos haluat kysyä jotain tai tietää lisää, kysy minulta, sillä tiedän kaiken joukkoeesta.

En epäile kirjoituksen todenperäisyyttä yhtään. Siltä se EMT: pelaaminen näyttääkin. Heittotreenitkin on unohdettu...
 
Viestejä
4 452
Vs: Porvoon Tarmo 2010-11

MC sanoi:
??? ??? La Trice Little täällä kirjoittelee?

En usko, että Lauri ihan noin hyvin Suomea skriivaa?
 
Viestejä
2 584
Vs: Porvoon Tarmo 2010-11

porvootruth sanoi:
Ensinnäkin; jotkin asiat tällä sivustolla ovat totta, jotkin ei. Mitä minä kerron nyt, on täysin totta... Ensinnäkin.. Esa. En tiedä ymmärtävätkö ihmiset tätä, mutta joukkoe toimisi paljon paremmin ilman häntä. Olen puhunut monille suomalaisille pelaajille korisliigassa, ja he vihaavat häntä. Hän ei tule harjoituksiin, ja silloin kun hän tulee, hän ei pelaa 100 prosenttisesti. Hän vain puhuu paskaa amerikkalaisista ja huolehtii vain omista tilastoistaan. En tiedä kuka kirjoittaa Porvoon Tarmon nettisivuja, mutta he eivät tiedä mistä puhuvat. Tuntuu siltä että kirjoittajina toimivat Esan perheenjäsenet... Tarmo luultavasti nuoleskelee Esaa vain koska hän johtaa Tarmon junioritoimintaa. Ja jos luulet että nämä asiat tässä viestissä eivät ole totta, tule käymään Tarmon pelin jälkeisissä treeneissä, hän ei tule olemaan siellä. Tarmo ei ole voittanut vielä peliäkään. Syynä voi olla se, etteivät pelaajat ole tarpeeksi hyviä, mutta minä luulen, että jos joukkoe vain harjoittelee 45-60 min päivässä, kun toiset joukkoeet treenaavat kaksi tuntia kaksi kertaa päivässä, siinä voi olla syy. Millainen korisliigajoukkoe toimii näin?? Myöskin, treeneissä täytyy olla 10 pelaajaa jotta saadaan pelattua, mutta Tarmon treeneissä on useimmiten alle 10. Harjoituksissa on kaikki paikalla, Esa mukaanlukien, ainoastaan peliä edeltävissä harjoituksissa...

Tässä kaikki tällä kertaa.. Jos haluat kysyä jotain tai tietää lisää, kysy minulta, sillä tiedän kaiken joukkoeesta.

Tämä on niin sanotusti deeppiä settiä. Ainoan minkä tiedän on se, että Mäki-Tulokas ei tätä tekstiä ole kirjoittanut. Nämä asiat eivät kuulostaa kaukaa haetuilta kun kerran realiteettejä katselee. Jos tiedät mistä puhut, niin voisi olettaa että Esan mukanaolo joukkueessa on entisestään vaikeuttanut suomalaisten pelaajien rekrytoinnin.

Aika kovasti tässä jo hyökätään Esan kimppuun ja asiat eivät voi olla hyvin jos tähän pisteeseen on tultu. Nyt jäädään odottaa vastaavanlaisia kirjoituksia juuri koripallo.comiin liittyneiltä henkilöiltä, joissa tuodaan julki erilaista näkökantaa. Totta tai ei, onhan toi kirjoitus aikamoista mustamaalaamista. Ja jos se nyt peräti on jonkun toisen pelaajan kirjoittama, mitä en kyllä heti usko, niin on odotettavissa että paska osuu tuulettimeen tässä lähiaikoina.

Kyllä tämä on surullista. Porvoolaisen koripalloilun yllä leijuu tumma pilvi, joka ei vaan mene pois.
 
Viestejä
1 718
Vs: Porvoon Tarmo 2010-11

Boriz sanoi:
Tämä on niin sanotusti deeppiä settiä. Ainoan minkä tiedän on se, että Mäki-Tulokas ei tätä tekstiä ole kirjoittanut. Nämä asiat eivät kuulostaa kaukaa haetuilta kun kerran realiteettejä katselee. Jos tiedät mistä puhut, niin voisi olettaa että Esan mukanaolo joukkueessa on entisestään vaikeuttanut suomalaisten pelaajien rekrytoinnin.

Aika kovasti tässä jo hyökätään Esan kimppuun ja asiat eivät voi olla hyvin jos tähän pisteeseen on tultu. Nyt jäädään odottaa vastaavanlaisia kirjoituksia juuri koripallo.comiin liittyneiltä henkilöiltä, joissa tuodaan julki erilaista näkökantaa. Totta tai ei, onhan toi kirjoitus aikamoista mustamaalaamista. Ja jos se nyt peräti on jonkun toisen pelaajan kirjoittama, mitä en kyllä heti usko, niin on odotettavissa että paska osuu tuulettimeen tässä lähiaikoina.

Kyllä tämä on surullista. Porvoolaisen koripalloilun yllä leijuu tumma pilvi, joka ei vaan mene pois.
Jos muistellaan mitä Forssassa tapahtui kaudella 08-09, niin voihan tuo porvootruthin teksti pitää paikkansa. EMT avautui silloin Forssan Lehdessä omasta roolistaan joukkueessa yms. eikä sitten pelannut seuraavassa pelissä valmentajan päätettyä niin.
 
Viestejä
2
Vs: Porvoon Tarmo 2010-11

En pelaa joukkoeessa, mutta tiedän mistä puhun, sillä lähteitäni ovat suomalaiset sekä amerikkalaiset pelaajat, Porvoosta sekä muista joukkoeista, ketkä tuntevat Esan. Tämä on huonoa aikaa Tarmolle, koska joukkoeen täytyy kestää hänenlaistaan pelaajaa. Ja uskokaa, en liiottele asiaa yhtään. Mitä meidän täytyy pohtia, on että kuka antaa yhden pelaajan hallita joukkoetta näin, ja miksi? Selvästikään Esa ei ole yksi Suomen parhaimmista pelaajista. Jos hän olisi esim. Hanno Möttölä, ymmärtäisin tilannetta paremmin. Mutta Esa ei ole ansainnut hänenlaistaan kunnioitusta. Jokaisessa joukkoeessa jossa hän on pelannut, hän on pelannut parhaimmillaan keskinkertaisesti. Ja tätä on kestänyt hänen college ajoista asti.

Toinen tapa millä hän tuhoaa joukkoetta, on hänen huono puolustuspelinsä. Hän ei tee muuta kun sanoo "switch, switch, switch!". Hän sanoo sitä niin usein, että Aubrey Conerly joutuu puolustamaan Esan pelaajaa, ja hän on muutenkin pieni kooltaan. Siitä huolimatta Aubrey Conerly on Tarmon paras pelaaja, koska hän pelaa joukkoeen puolesta eikä huolehdi vain omasta tuloksestaan. Yksi kysymys teille; kuka kirjoittaa Porvoon Tarmon nettisivuja? Selvästikään he eivät tiedä mistä puhuvat...

Katsokaa seuraavassa pelissä kuinka Esa hoitaa puolustuspeliään.. Sitten tiedätte että tämäkin on totta..
 
Viestejä
211
Vs: Porvoon Tarmo 2010-11

Harmikseni täytyy todeta, että olen kuullut hyvin samanlaista tarinaa. Ja en jaksa edes käydä arvailemaan kuka Porvootruth on, mutta ei hän aivan aiheen vierestäkään puhu. Todella ikävää joukkueen kannalta, toivottavasti saavat asiat kuntoon. Lokaa tulee niskaan niille pelaajille, jotka eivät sitä ansaitse kun syyttävät sormet osoittavat vääriä ihmisiä, ja ihmiset eivät osaa katsoa peiliin!!
 
Viestejä
154
Vs: Porvoon Tarmo 2010-11

porvootruth sanoi:
Ensinnäkin; jotkin asiat tällä sivustolla ovat totta, jotkin ei. Mitä minä kerron nyt, on täysin totta... Ensinnäkin.. Esa. En tiedä ymmärtävätkö ihmiset tätä, mutta joukkoe toimisi paljon paremmin ilman häntä. Olen puhunut monille suomalaisille pelaajille korisliigassa, ja he vihaavat häntä. Hän ei tule harjoituksiin, ja silloin kun hän tulee, hän ei pelaa 100 prosenttisesti. Hän vain puhuu paskaa amerikkalaisista ja huolehtii vain omista tilastoistaan. En tiedä kuka kirjoittaa Porvoon Tarmon nettisivuja, mutta he eivät tiedä mistä puhuvat. Tuntuu siltä että kirjoittajina toimivat Esan perheenjäsenet... Tarmo luultavasti nuoleskelee Esaa vain koska hän johtaa Tarmon junioritoimintaa. Ja jos luulet että nämä asiat tässä viestissä eivät ole totta, tule käymään Tarmon pelin jälkeisissä treeneissä, hän ei tule olemaan siellä. Tarmo ei ole voittanut vielä peliäkään. Syynä voi olla se, etteivät pelaajat ole tarpeeksi hyviä, mutta minä luulen, että jos joukkoe vain harjoittelee 45-60 min päivässä, kun toiset joukkoeet treenaavat kaksi tuntia kaksi kertaa päivässä, siinä voi olla syy. Millainen korisliigajoukkoe toimii näin?? Myöskin, treeneissä täytyy olla 10 pelaajaa jotta saadaan pelattua, mutta Tarmon treeneissä on useimmiten alle 10. Harjoituksissa on kaikki paikalla, Esa mukaanlukien, ainoastaan peliä edeltävissä harjoituksissa...

Tässä kaikki tällä kertaa.. Jos haluat kysyä jotain tai tietää lisää, kysy minulta, sillä tiedän kaiken joukkoeesta.


Todella hyvä että joku edes kertoo totuuden, ja sen miten asiat oikeasti ovat.
Mutta nyt kysymys kuuluu miksi Jone Grönroos, ei puutu Esan törkeään käytökseen joukkuetovereita kohtaan.

Mitä Jone oikein aikailee, jos itse olisin Jone erottaisin Esan joukkueesta koko loppukaudeksi.
Tarmo tulee toimeen, ilman Esaa aivan hyvin.

Kerro lisää tästä case Esasta.
Miksi Tarmon johto ei reagoi tähän.

Väitän että jos Esa erotettaisiin, koko joukkueen peli voisi sujua paremmin
 
Viestejä
411
Vs: Porvoon Tarmo 2010-11

porvootruth sanoi:
Katsokaa seuraavassa pelissä kuinka Esa hoitaa puolustuspeliään.. Sitten tiedätte että tämäkin on totta..
Mihinkähän se Esan puolustustahto on häipynyt, taitoa hänellä kyllä on?
Divarin loppuotteluissa Esa piti divarin pistekunkun Kyle Swanstonin (ka. 21,3 p) kahdessa ekassa ottelussa 7 ja 9 pisteessä, Lapua vaihtoi viimeiseen otteluun Kylen tilalle Jallowin. Viimeisessä ottelussa Esa taas puolusti Bryant Nashia, joka tekikin sitten 9 pistettä.
Edellisiltä korisliigakausilta muistuu mieleen Esan saaneen puolustuksellaan mm. Damon Williamsin ja Eric Washingtonin hermostumaan lähes nokkapokka-asteelle.
 
Viestejä
336
Vs: Porvoon Tarmo 2010-11

Nyt on kyllä ilmassa selkäänpuukotuksen aatelia!
Vaikka tarinoissa olisi perääkin (josta en tiedä) niin joku raja tuohon tyttömäiseen juoruiluun, ehkä-detaljien määrään ja kaverin-kaverin kertomaan tositarinan jatkamiseen.
 
Viestejä
411
Vs: Porvoon Tarmo 2010-11

VoxPopuli sanoi:
Nyt on kyllä ilmassa selkäänpuukotuksen aatelia!
Vaikka tarinoissa olisi perääkin (josta en tiedä) niin joku raja tuohon tyttömäiseen juoruiluun, ehkä-detaljien määrään ja kaverin-kaverin kertomaan tositarinan jatkamiseen.
Joo ekaksi tuli mieleen vierasjoukkeiden fanien tarkoitus pistää Tarmo täydelliseen sekasortoon noilla viesteillään ;D
 
Viestejä
46
Vs: Porvoon Tarmo 2010-11

Pidetään mielessä, että tämä on keskustelupalsta ja mielipiteitä voi vaihtaa sivistyneissä raameissa. Usein keskustelu perustuu spekulaatioihin, oletuksiin ja jopa faktoihinkin. Tässä on aika helppo toimia ja edetä, kun hieman keskitytään siihen, mikä on sitä fiktiota ja mikä faktaa. Pidetään tämä Tarmon tämän kautinen topic asialinjalla, niin siitä saa jokainen hieman enemmän irti.
 
Viestejä
221
Vs: Porvoon Tarmo 2010-11

Ensinnäkään, mä en ymmärrä, että tuleeko tämä EMK case jollekkin yllätyksenä?? Kaikki jotka on nähnyt kyseisen pelaajan pelaavan (monena vuotena), ovat varmaan huomanneet hyvän ja huonon päivän eron! Silloin kun peli kulkee on kyseessä ok pelaaja, mutta sitten kun peli ei kulje, niin on täysin oman joukkueen rikkoja/tuhoaja/hajottaja. Sitten kun on jo kerran joukkueen saanut säpäleiksi, niin sitä on vaikea koota palapeliä takaisin (en yhtään ihmettele, jos muut pelaajat vihaa kyseistä pelaajaa.). Ja kyseessä on vissiin vielä joukkueen KAPTEENI? ::)

En tiedä sitten, että kuka on valinnut kyseisen herran kapteeniksi. Pelaajat äänestäny, vai valmentaja päättänyt.

EMT:lla on liian suuri ego olla yleensäkkin oman joukkuueen kapteeeni, oli sitten minkä tahansa joukkueen kapu hyvänsä. Olen nähnyt kyseisen herran enemmän omahyväisenä murjottajana, kun oman joukkueen, TARMOA tuovana tsempparina.
 
Viestejä
2 819
Vs: Porvoon Tarmo 2010-11

Sympaattinen ja hyvin hyökkäävä joukkuehan tuo Tarmo on.

Jerrah Young ja Jonathan Heard ovat molemmat pelimiehiä, jotka kelpaisivat parempaankin joukkueeseen. Itse ottaisin Heardin riemusta kiljuen ToPon 2-3-paikan pelaajaksi. Takkiin tulee, mutta jätkät tekevät kovaa työtä illasta toiseen.

Aubrey Conerly pisti tukun uskomattomia heittoja sisään ja on aina vaarallinen pelaaja päästessään ajamaan oikealta. Ehdottomasti liigatason jätkä hyökkäyksessä.

Tästä huolimatta: en varmaan kerää suosiopisteitä tällä kommentilla porvoolaisten keskuudessa, mutta vaikka Conerly olisi maailman mukavin jätkä, kapteeni, hengenluoja ja tsemppari, katsokaa hyvät ihmiset hänen puolustustaan. Passiivista metrin verran pallollisen pelaajan edessä hengailua. Heti, kun Conerlyn puolustettava syöttää pallon pois, Conerly laittaa jalat tikkusuoraksi ja kääntää selän puolustettavalleen. Mikko Koivisto, Frank Richards ja Eero Lehtinen heittivät ottelussa kolmosensa 9/18, joista yli puolet johtui suoraan tai epäsuorasti Conerlyn haluttomuudesta puolustaa.

Äkkiä tulisi mieleen, että vaikka Akeem Scott on tuskin yhdenkään valmentajan suosikkipelaaja, hän olisi juuri oikeanlainen pelaaja tämän hetken Tarmoon. Puolustajana Scott on aivan eri planeetalta kuin Conerly, hyökkäyspäässä molemmat onnistuessaan vaarallisia streetball-jätkiä. Uskallan väittää, että jos Conerlyn tilalla olisi Akeem, Tarmolla olisi nyt pari voittoa lisää.
 
Viestejä
1 004
Vs: Porvoon Tarmo 2010-11

no ainakin minä olen pitänyt aina breen puolustusta todella heikkona.. aina anettaan niitä helppoja kolmosia ja ne todellakin kanattaa puolustaa pois.
 
Viestejä
211
Vs: Porvoon Tarmo 2010-11

Pointin puolustushan se Tarmossa mättääkin... ;D Jessus. Menkää seuraavaksi istumaan mahdollisimman lähelle vaihtopenkkiä ja kuuntelemaan mitä Gröna käskee kenenkin tehdä ja miksi.
Paska häviö eilen, mahdottomuus tehtiin mahdolliseksi Helsingissä. Ajoittain hyvä peli Tarmolta,aivan liikaa jenkkien (KAIKKIEN HEIDÄN) varassa. Onnea lauantaihin!
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös