Koripallo.com

Porvoon Tarmo 2010-11

Viestejä
1 797
Vs: Porvoon Tarmo 2010-11

porvoo sanoi:
Conerly Kouvot pelissä : 0 syöttöä, 0levyä. EI todellakaan voi olla pointilla nollaa syöttöä. Conerly viimeksi katajaa vastaan -37....

Aubin Scott ei ole millään muotoa ratkaisu Tarmon ongelmiin, mutta fakta on että puolustuksessa auttaa joukkuetta huomattavasti enemmän kuin Aubrey.

Huoh, miksi taas edes vaivauduin......

Niin, sekuntiakaan en ole nähnyt Scottin pelaavan, joten paha ottaa kantaa siihen onko hän riittävän hyvä pointti nostamaan Tarmon suosta. Tämän päivän perusteella ei ole. Mutta varmaa on se, että Conerly se ei ainakaan ole, kun häntä on tullut seurattua kolme vuotta ja hän ei vaan ole liigatasolla pelejä joukkueelleen voittava pointti, kun hänen mielikuvansa puolustuksesta on samaa seisoskelua mitä se oli divarissa. Mäki-Tulokkaan sotkeminen tähän keskusteluun on jossain määrin erikoista, siitäkin huolimatta, että hän on myös vetänyt välistä puolustuspelissä, mutta kun häntä emme voi vaihtaa parempaan, vaikka mieli tekisikin. Jenkkipelaajien vaihtaminen sen sijaan on mahdollista ja jopa toivottavaa, mikäli sillä saadaan joukkuetta parannettua. Varmasti löytyy Heardia ja Youngia kovempia naamoja heidän tilalleen, mutta aika iso kasa seteleita on sitten pinotava pöytään. Sen sijaan pointteja saa paljon halvemmalla ja yhtä vaille kaikki ihmiset tuntuvat täällä ymmärtävän ketä näistä kolmesta jenkistä on oman roolinsa täyttänyt heikoiten.
Downtown sanoi:
Nyt kirjoitat aika paksua.

Tarmo hard/soft headsaa tai tuplaa palloscreenit, pelikirjaan ei kuulu vaihto. Tämän ymmärtää jokainen, kuten itsekin totesit.

Näin ei kuitenkaan Conerlyn tapauksessa tapahdu ja tästä sinun on nyt turha syyttää Grönroosia tai Mäki-Tulokasta. Tämä asia on nyt tarkistettu Tarmon pelivideolta kolmesta viimeisestä ottelusta, jossa Conerly on pelannut. Paikkapuolustuksessa Conerly ei muuten puolusta senkään vertaa mitä miehessä, mutta ei siitä sen enempää.

Todellakin nähdään asia eri tavalla, en vaan ymmärrä miten se on mahdollista, kun kysymys on pelitavasta, jota muut pikkumiehet toteuttavat eri tavalla ja sinä haluat uskoa, että Grönroos käskee Conerlyn tekemaan puolustuksessa joukkuetta haavoittavia valintoja ja muiden pikkumiesten toimivan eritavalla. Tarmon vaihtopenkillä tai sen takana en ole ollut, mutta on kyllä todella halpamaista väittää, että mainitsemasi "käskytys" pitäisi paikkansa.

Eilen mukavasti edennyt keskustelumme tyrehtyi ja lopulta luisui sivuraiteille. Annatko vielä kommenttisi siihen, miksi Conerly toimii screentilanteissa eri tavalla kuin muut pikkumiehet?
 
Viestejä
211
Vs: Porvoon Tarmo 2010-11

Tule tänne kylään pelivideon kanssa niin en pelkästään kerro, vaan näytän sinulle. Tai mene kysymään Conerlyltä itseltään, että selittää mitä tapahtuu missäkin tilanteessa ja miksi. Uskon että hän sen mielellään näyttäisi jos teistä arvostelijoista joku uskaltaisi päin naamaa sanoa hänelle jotain.
 
Viestejä
1 797
Vs: Porvoon Tarmo 2010-11

thighigh sanoi:
Tule tänne kylään pelivideon kanssa niin en pelkästään kerro, vaan näytän sinulle. Tai mene kysymään Conerlyltä itseltään, että selittää mitä tapahtuu missäkin tilanteessa ja miksi. Uskon että hän sen mielellään näyttäisi jos teistä arvostelijoista joku uskaltaisi päin naamaa sanoa hänelle jotain.

Mitäköhän haluat näyttää niiltä otteluvideoilta? Katsele nyt vaikka ensalkuun seuraava ottelu jonkun henkilön kanssa, joka on pelannut tai valmentanut koripalloa kilpatasolla, niin se auttaisi varmasti kummasti ymmärtämään mitä tässä olen parhaani mukaan yrittänyt sinulle kertoa. Toiseksi, Conerlyltä en kysy mitään, mutta Grönroosilta varmasti, jos joskus kohdalle osuu, vaikka olen 100% varma, että kukaan liigatasolla valmentava valmentaja ei käske 178cm ja alle 80 kiloisen pehmeän takamiehen vaihtamaan screeneissä 4-5 paikan pelaajan kanssa, paitsi jos on ihan pakko. Ja tämä pakko tulee Conerlylle esiin liian usein Tarmon kannalta.
 
Viestejä
211
Vs: Porvoon Tarmo 2010-11

Downtown sanoi:
Mitäköhän haluat näyttää niiltä otteluvideoilta? Katsele nyt vaikka ensalkuun seuraava ottelu jonkun henkilön kanssa, joka on pelannut tai valmentanut koripalloa kilpatasolla, niin se auttaisi varmasti kummasti ymmärtämään mitä tässä olen parhaani mukaan yrittänyt sinulle kertoa. Toiseksi, Conerlyltä en kysy mitään, mutta Grönroosilta varmasti, jos joskus kohdalle osuu, vaikka olen 100% varma, että kukaan liigatasolla valmentava valmentaja ei käske 178cm ja alle 80 kiloisen pehmeän takamiehen vaihtamaan screeneissä, paitsi jos on ihan pakko. Ja tämä pakko tulee Conerlylle esiin liian usein Tarmon kannalta.

Olen itse pelannut ja on yli 20 vuoden kokemus kilpatasolla. Siksi tämä Tarmon toiminta onkin ollut niin pöyristyttävää ja huvittavaa katsottavaa. Varsinkin kun syytä lähdettiin etsimään ja löydettiin Conerly kaiken sen alta mikä oikeasti on joukkueessa ongelmana. Kysy ihmeessä Grönroosilta, kerro sitten mitä sait vastaukseksi.
 
Viestejä
1 797
Vs: Porvoon Tarmo 2010-11

Kai täällä joku comilaisista tuntee Grönän edes jollain tasolla? Ei nyt vaan millään mene minun tajuntaan, että Conerlyn puolustusvelttoilu ja -valinnat olisivat valmentajan toimintaohjeiden mukaisia.
 
Viestejä
516
Vs: Porvoon Tarmo 2010-11

thighigh sanoi:
Olen itse pelannut ja on yli 20 vuoden kokemus kilpatasolla. Siksi tämä Tarmon toiminta onkin ollut niin pöyristyttävää ja huvittavaa katsottavaa. Varsinkin kun syytä lähdettiin etsimään ja löydettiin Conerly kaiken sen alta mikä oikeasti on joukkueessa ongelmana. Kysy ihmeessä Grönroosilta, kerro sitten mitä sait vastaukseksi.

Eipä ole paljon hurraamista jos tuolla "hurjalla" kokemuksellasi et tajua, että Conerlystä ei ole liigatason pointiksi.

Ei edes niin huono valmentaja kuin Gröna on, käske tuon kokoista takamiestä vaihtamaan skriineissä. Ei todellakaan.

Tuo sinun Conerlyn palvonta on aivan naurettavaa. Tunnusta nyt jo tosiasiat. ::)
 
Viestejä
211
Vs: Porvoon Tarmo 2010-11

Downtown, sinä tunnut olevan ihminen jonka kanssa voi jostain edes keskustella. Olitko tänään pelissä? Kerro minulle, huomasitko että muutamaan otteeseen Scott joutui vartioimaan Lehtorantaa?
Zone, selvä, Conerly ei sovi korisliigaan. Onko nyt parempi mieli?
Ajattelinkin nyt vaihteeksi siirtyä ihan Tarmoon noin kokonaisuutena, sillä Conerly vihasta Porvoossa ei pääse yli eikä ympäri, jotain on täytynyt kundin tehdä saadaakseen niin paljon haukkuja ;D
Minusta edelleen oikein hyvä pointti, jopa parempaan sarjaan kuin korisliiga :p
 
Viestejä
501
Vs: Porvoon Tarmo 2010-11

thighigh sanoi:
Downtown, sinä tunnut olevan ihminen jonka kanssa voi jostain edes keskustella. Olitko tänään pelissä? Kerro minulle, huomasitko että muutamaan otteeseen Scott joutui vartioimaan Lehtorantaa?
Zone, selvä, Conerly ei sovi korisliigaan. Onko nyt parempi mieli?
Ajattelinkin nyt vaihteeksi siirtyä ihan Tarmoon noin kokonaisuutena, sillä Conerly vihasta Porvoossa ei pääse yli eikä ympäri, jotain on täytynyt kundin tehdä saadaakseen niin paljon haukkuja ;D
Minusta edelleen oikein hyvä pointti, jopa parempaan sarjaan kuin korisliiga :p
Kiitos päivän nauruista :-*
 
Viestejä
1 797
Vs: Porvoon Tarmo 2010-11

En ollut pelissä. Kuten jo kirjoitin, en ole yhtään hänen peliään nähnyt ja siksi en osaa sanoa, olisiko hän se pelaaja, joka pystyy nostamaan Tarmon pelitasoa kentän molemmissa päissä. Mutta näkyy hän ainakin olevan 10 cm pidempi pelaaja, mitä Conerly, joten mikäli hän ajautuu samanlaisiin tilanteisiin tai kuten asian ilmaisit häntäkin Grönä käskee vaihtamaan screenit myös 4-5 paikan pelaajien kanssa, niin onpa hän vähän vahvemmilla kuin Conerly. Mutta tämä (Conerly vs Scott) ei ole minun vänkäämiseni syy, vaan se, että Tarmo tarvitsee Conerlyn tilalle pelaajan, joka haluaa voittaa miestään myös puolustuspäässä. Sitä en tiedä onko se Scott.
 
Viestejä
516
Vs: Porvoon Tarmo 2010-11

choke james sanoi:
Kiitos päivän nauruista :-*
No älä nyt. Jäämme mielenkiinnolla odottamaan signausta sinne korisligaa kovempiin sarjoihin.
 
Viestejä
211
Vs: Porvoon Tarmo 2010-11

Downtown sanoi:
En ollut pelissä. Kuten jo kirjoitin, en ole yhtään hänen peliään nähnyt ja siksi en osaa sanoa, olisiko hän se pelaaja, joka pystyy nostamaan Tarmon pelitasoa kentän molemmissa päissä. Mutta näkyy hän ainakin olevan 10 cm pidempi pelaaja, mitä Conerly, joten mikäli hän ajautuu samanlaisiin tilanteisiin tai kuten asian ilmaisit häntäkin Grönä käskee vaihtamaan screenit myös 4-5 paikan pelaajien kanssa, niin onpa hän vähän vahvemmilla kuin Conerly. Mutta tämä (Conerly vs Scott) ei ole minun vänkäämiseni syy, vaan se, että Tarmo tarvitsee Conerlyn tilalle pelaajan, joka haluaa voittaa miestään myös puolustuspäässä. Sitä en tiedä onko se Scott.

No ihan kaikessa ystävällisyydessä, ei , hän ei se ole. Jos tarmo jenkin vaihtaa niin suosittelisin isoa, reboundaavaa mutta myös heittävää ja puolustavaa jenkkiä. Jos saan ihan rehellinen olla, kenenekään suuttumatta ;) niin mielestäni Heard ja Young ovat kuin kaksi samaa pelaajaa ja ainut ero on, että toinen tekee enemmän pisteitä ja toinen ottaa enemmän levyjä. Muuten saman tasoiset, saman kokoiset ja aivan liian samanlaiset jenkit. Minä (hurjaa) vaihtaisin Younging heittävään isoon mieheen, pitäisin Conerlyn ja Heardin ja istuttaisin Esaa enemmän, ennenkuin nöyrtyy ja alkaa pelaamaan.
 
Viestejä
154
Vs: Porvoon Tarmo 2010-11

Downtownille pieni kysymys minkä helkkarin takia Tarmon, pitäisi potkaista Heard ulos joukkueesta.
Youngin voisi vaihtaa kunnon isokokoiseen sentteriin, mutta mistä sekin löydetään tähän aikaan kaudesta.

Ognjen Kuzmic olisi vapaana, mutta taitaa olla jo lapuan pelaajia.
 
Viestejä
211
Vs: Porvoon Tarmo 2010-11

FernandoSucre sanoi:
Downtownille pieni kysymys minkä helkkarin takia Tarmon, pitäisi potkaista Heard ulos joukkueesta.
Youngin voisi vaihtaa kunnon isokokoiseen sentteriin, mutta mistä sekin lydetään tähän aikaan kaudesta.

Ognjen Kuzmic olisi vapaana, mutta taitaa olla jo lapuan pelaajia.

Eikö sekin, Kuzmic siis, ostettu jo johonkin parempaan liigaan?

Ja kyllä isokokoinen sentteri löytyy vaikka heti. Halukkaita on kyllä tulla Eurooppaan näyttämään taitojaan mutta se, onko Tarmolla millaiset suhteet löytää pelaajia, onkin eri juttu. Voin toki auttaa ;)
 
Viestejä
338
Vs: Porvoon Tarmo 2010-11

thighigh sanoi:
Eikö sekin, Kuzmic siis, ostettu jo johonkin parempaan liigaan?

Ja kyllä isokokoinen sentteri löytyy vaikka heti. Halukkaita on kyllä tulla Eurooppaan näyttämään taitojaan mutta se, onko Tarmolla millaiset suhteet löytää pelaajia, onkin eri juttu. Voin toki auttaa ;)

Korkki kiinni ja nukkumaan
 
Viestejä
2 532
Vs: Porvoon Tarmo 2010-11

Jes!! Tämä lisää kyllä comin arvostusta, kun täällä pyörii ainakin kaksin kappalein näitä huippuagentteja.
 
Viestejä
21
Vs: Porvoon Tarmo 2010-11

Mitäs jos Conerly on rikki ja Scott vain on tuuraamassa sitä???
 
Viestejä
211
Vs: Porvoon Tarmo 2010-11

Sammy sanoi:
Mitäs jos Conerly on rikki ja Scott vain on tuuraamassa sitä???

Sitä myös olen miettinyt, sillä Conerlyllahan murtui jalka kahdesta kohtaa KTP:tä vastaan harjoituspelissä ennen kauden alkua, ja pelasi sillä jalalla. Jospa nyt asialle päätetty tehdä jotain ;)
 
Viestejä
516
Vs: Porvoon Tarmo 2010-11

jiiri sanoi:
Jes!! Tämä lisää kyllä comin arvostusta, kun täällä pyörii ainakin kaksin kappalein näitä huippuagentteja.

On se hieno juttu. Varsinkin Bbfanin tekemä työ lakersille nostaa koko liigan arvostuksen aivan huippuunsa.
 
Viestejä
1 797
Vs: Porvoon Tarmo 2010-11

FernandoSucre sanoi:
Downtownille pieni kysymys minkä helkkarin takia Tarmon, pitäisi potkaista Heard ulos joukkueesta.Youngin voisi vaihtaa kunnon isokokoiseen sentteriin, mutta mistä sekin lydetään tähän aikaan kaudesta.

Ognjen Kuzmic olisi vapaana, mutta taitaa olla jo lapuan pelaajia.

Jos näin olen kirjoittanut, niin sitä en ole tarkoittanut missään nimessä.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös