Vs: POs 09: "Breaking The Zone" välierä Kataja vs. Pyrintö
Ei nyt kannata Perusjampan ottaa suurempia murheita syötöistä. Hienoja syötöt oli ja niitä oli tolkuttoman paljon. Oikeasti vain voitoilla on merkitystä.
Itse peliin sitten. Tasaisesti mentiin pitkälle ja kovin hermostunutta molempien peli oli alussa. Nyt kun Katajan pelaajat olivat jo " Vapusta selvinneet ", niin jaksettiin pelatakin. Kataja olisi jo mitä ilmeisemmin katkaissut Pyrinnön selkärangan toisen jakson lopulla, mutta sitten astui " rooliin " herra Kurre. Siis aivan järkyttäviä vihellyksiä vierasjoukkueen hyväksi. Minä en yleensä tuomareita kovasti arvostele, mutta nyt on pakko. Toivonen ja Blondi selvisivät lähes puhtain paperein, mutta voi herranjumala sitä Oravaa. Toivottavasti tuomaritarkkailija Veijolta tuli palautetta tauolla Oravalle? Ainakin pitkään keskusteltiin.
Orava sai ja aivan oikeutetusti valtavan arvosteluryöpyn niskaansa. Itse Laakkosen Yrjökin taisi käydä ihan Oravan korvaan mielipiteitänsä kuuluttamassa.
Mutta Kurrehan tekikin ihmeparantumisen toiselle puoliskolle ja oli melkeinpä näkymätön. Jälleen yksi todiste siitä, että aina kannattaa aloittaa valtava mekkala epäoikeudenmukaiseen tuomariin.
Pyrintö oli hyökkäyspäässä täysin ulkomaanapujen varassa ja hyvinhän he pelasivatkin. Etenkin Damoni teki äärettömän kovia koreja vaikeista heittopaikoista. On se velho. Mutta toisaalta Williamssi sortu myösi liikaa yksinyrittämiseen ja pilasi siten monta hyökkäystä pallonrakastelullaan.
Nikkilä näkyi jäykistyvän ja väsyvän mitä pitemmälle peli eteni. Pisteittä jäi Antti tänään.
Kotijoukkueen parhaimmat olivat avausviisikko ja etenkin Brown. Kinttu ei oikein saanut hyviä heittopaikkoja, vaan joutui heittämään yhtä lukuunottamatta liian kaukaa ja huonosta asennosta.
Tärkeät levypallot voitettiin tänään ja se olikin yksi ratkaisu pelissä. Wuudi oli jälleen niissä se vanha Jeremiah.
On myös huomioitavaa, että Katajan kotimaiset olivat huomattavasti vieraita tehokkaampia. Se on yksi tärkeä pointti, kun jenkit olivat molemmissa joukkueissa kohtalaisen tasavahvat.
Jälleen Damonin kuuppa petti pelin loputtua, eikä tullut hakemaan vierasjoukkueen parhaan pelaajan palkintoa, vaan maleksi murjottaen pukukoppiin, Kotijoukkueesta palkittiin Brown ja aivan aiheesta.