Koripallo.com

Pronssipeli: Pyrintö - Topo 3.5 Pyynikillä

Vs: Pronssipeli: Pyrintö - Topo 3.5 Pyynikillä

veikko1 sanoi:
Kyllähän varmaan kaikkein suurin bluffi on ollut tuo Pyrinnön hallitseva dynastia teema, joka lanseerattiin sen jälkeen kun joukkue oli voittanut yhden mestaruuden. Nyt kun siellä on kurat housuissa ei paljon enää kuule hallitsevasta mitään. Taisipa olla jopa tälle palstalle ahkerasti kirjoittava etsivän takaa pelkäävä joka tuon termin lanseerasi. No kannattaa oikaista jos olen väärässä.

Dynastiasta ei ole näyttöjä ja jatko näyttää lähinnä siltä, että vain Damon edelleen hallitsee kaikkea. Tulevaisuus on varmaan siellä peräpäätä parhaiten hallitsevana
Noh noh veikko1, faktat kuntoon ennen kuin vedät minua tähän mukaan.

Hallitsevat ja dynastiat lanseerasi King James. Minä jopa epäilin tätä dynastiasta puhumista aikoinaan! Sen sijaan lanseeraajia on muitakin: Esa Maaranen, AL keksi Punakaartin.

Vs: Pronssipeli: Pyrintö - Topo 3.5 Pyynikillä

Dynastiaa rakennettiin 2008-2009, Dynastia Hallitsi 2009-2010 & 2010 - 2011. Dynastia yritti laajentaa reviiriään aggressiivisesti 2011-2012 (Europelit), mutta mäsähti nenälleen koventuneen sisäisen kilpailun (Korisliiga) myötä. Nyt eletään murrosvaihetta kaudella 2012-2013, jonka jälkeen voidaan tehdä johtopäätökset siitä onko Dynastia kuollut ja kuopattu, vai lähteekö käyntiin uusi Kukoistuskausi. Dynastialla on myös haastajia, toinen pitkään varjoissa tilaisuuttaan odotellut (Kataja) sekä ärhäkkä uusi tulokas (Valavuori). Clash Of The Dynasties!

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.