Koripallo.com

Puolivälierät: Kouvot vs. Korihait

Status
Viestiketju on suljettu.
Vs: Puolivälierät: Kouvot vs. Korihait

Kouvot tais olla aika tulessa eilen :eek:.Onnea vaan Kouvolaan.

H.G. Forss sanoi:
Tarkoitatko kenties minua? Missä yhteydessä olen haukkunut Korihaita??? Mielestäni olen vain kehunut ja onnitellut Kouvoja upeasta MURSKAVOITOSTA !
Vai eikö se ollut sitä? Se minkä vuoksi sympatiani ovat Kouvolaa kohtaan ei johdu maantieteellisistä, paikkakunnan asukasluvusta tai poliittisista seikoista
vaan omista henkilökohtaisista tekijöistä. Vrt. sinäkään et saa ajatella mitään positiivistä mistään jääkiekkojoukkueesta kuin Rauman Lukosta kun sattumalta
asut Uudessakaupungissa, niinkö?
Ps. Mullakin oli ennen Saab ja sitten ostin auton ;)

Uudessakaupungissa tehdään kyllä porschea ;)

Saatiinpahan ennätys tilille, joskin kyseenalainen:

http://www.koris.net/1/artikkeliarkisto/?num=162746

Same sanoi:
Uudessakaupungissa tehdään kyllä porschea ;)

Tämä on totta ;)

Huomenna uusi ottelu ja toivottavasti Pohitullissa näytetään jälleen mistä on kunnon kotiyleisö tehty. Lehtonenhan kiittelee edelleen sitä kuinka hieno fanikulttuuri Uudessakaupungissa on. Itse aion laittaa sitä valkoista päälle ja kannustan suosikkijoukkuettani. Eilinen peli ei kerro näiden joukkueiden todellista tasoeroa. Se on varmasti aivan selvä juttu.

Tilanne on edelleen vasta 1-0 Kouvoille vaikka ei olisi eilen tehty pistettäkään. Huominen peli on tilanteessa 0-0. Unohdetaan Lehtosen parjaaminen, Gloverin mollaaminen ja kaikki muu. Nyt ollaan pudotuspeleissä ja keskitytään siihen. Toivon, että hieno pudotuspelitunnelma ei lopahda eilisen ottelun takia. Huomenna on tiedossa tasainen peli, jonka Hait toivottavasti vie. On täysin mahdollista, että Kouvot tulee huomenna hieman takki auki (ja tämä ei välttämättä ole valmentajan vika) ja Korihait taas toivottavasti todella vihaisena.

Toivomus Kouvoille: Tulkaa takki auki. Eilinen peli kertoi jo totuuden
Toivomus Kouvojen faneille: Älkää vaivautuko paikalle. Suosikkijoukkueenne on jo voittanut sarjan 3-0

Kiitos! ;D

Kyllä oli eilinen peli aika löylytystä Korihaille. Meni kyllä moni Korihaiden hyökkäys säätämiseksi ja viime sekuntien heitoksi, jos sitäkään kerettiin heittää. Sunnuntain peli ei varmana ole näin selvä ja tuskin tuo Kouvojen kolkkishow tuolla tavalla saa jatkoa. Mutta toivotaan pojille onnea ja että jatkettaisiin tiistaina voiton 2-0.

Oli muuten Stokes aika turhautunut ja ei varmaan auttanut se Kataja/Smith muuriin täysillä juoksu.

Joo aika löylytystä mut oli hieno tunnelma.. huomas että on pudotuspelit menossa!

Joo hiukkasen enemmän tulee tota yleisöäkin ja nyt varmaan edes auttaa myös toi ettei enää oo Kookoon pelejä samaan aikaan.

http://www.korihait.fi/raportti.php?id=226&Ty=R&sid=y1yXAbieb8

Mr Brown sanoi:
Toivomus Kouvoille: Tulkaa takki auki. Eilinen peli kertoi jo totuuden
Toivomus Kouvojen faneille: Älkää vaivautuko paikalle. Suosikkijoukkueenne on jo voittanut sarjan 3-0
Kiitos! ;D

Tässä se vaaranpaikka just onkin. Liian helppo voitto ja vastus ei kuitenkaan oikeasti niin heikko kuin luvut kertoo.
Toiseksi:kannattajille matka on liian pitkä. Ja siellähän osa puhuu ihan ulkomaan kieltäkin.
Pelataan ensin ja katsotaan kuka voitti, kenet,ja kuinka paljon.
Toivotaan kuitenkin, että sarja ei kestä viittä peliä.

Eilisestä pelistä vielä, että sai Ukilaiset Kouvoilta 2 lahjapinnaa, kun Oksanen tippasi vahingossa pallon levaritilanteessa Haiden koriin... Waynen Petelle tarjoileman alley-oopin lisäksi mieleen jäi Katajan hauska passi Nuutiselle; selin heitti kaaren nurkasta vastapuolelle kaarta, ei voinut kuin nauraa herran kikkailua kentällä. :D

Huomenna tulee varmasti tiukka peli, jonka uskon Kouvojen vievän nimiinsä. Eilisen kaltaista ylivoimaa ei kannata edes unelmoida - ehkä... ;)

Tsemppiä matkaan, Kouvot!!

Betteri sanoi:
Tässä se vaaranpaikka just onkin. Liian helppo voitto ja vastus ei kuitenkaan oikeasti niin heikko kuin luvut kertoo.
Toiseksi:kannattajille matka on liian pitkä. Ja siellähän osa puhuu ihan ulkomaan kieltäkin.
Pelataan ensin ja katsotaan kuka voitti, kenet,ja kuinka paljon.
Toivotaan kuitenkin, että sarja ei kestä viittä peliä.

Ei nyt sentään, jos ruotsia haluat kuulla, niin mene 100km etelään, tai 300km pohjoiseen. Kyllä me täällä taalataan ihan puhdasta suomea. Tosin paikallisen murteen kanssa voi tulla ongelmia!

Mut kyl mää sen sano, et huame tule tiuk matsi. Ko Korihait kummisk o sisuuntun eilisest sen verti, et voitost taistellaa kynsi ja hampai! Emmä usk, et tomssi rökäl tappioi enää täs purotuspelisarjas nährää!!!

Timi sanoi:
Mut kyl mää sen sano, et huame tule tiuk matsi. Ko Korihait kummisk o sisuuntun eilisest sen verti, et voitost taistellaa kynsi ja hampai! Emmä usk, et tomssi rökäl tappioi enää täs purotuspelisarjas nährää!!!

Nii gaige! Kyl o hullumaiseks menny!

Joensuun Honka sanoi:
Poharissa saa soittaa myös torvia, toisin kuin eräissä muissa palloiluhalleissa.
Eipä taida torvetkaan teitä auttaa. ;D ;D

lay up sanoi:
Eipä taida torvetkaan teitä auttaa. ;D ;D
Ehkä auttaa, ehkä ei, mutta onko Kouvolassakin menty menestyksen myötä Hesalaiseen pikkutakki- ja jakkupukukulttuuriin, jossa kaikenlainen kannustus joukkueelle on kielletty, korin jälkeen korkeintaan vienot kirkkoaploodit. Kyllä pleijaripleissä pitää sallia kaikki jänisräikät ja torvet, se kuuluu fiilikseen.

kyllä on ihailtavaa päättelykykyä, mistä nikke knattertonkin olisi kateellinen!

sumutorvet kielletty = kaikenlainen kannustus kielletty

raappa sanoi:
sumutorvet kielletty = kaikenlainen kannustus kielletty

Itse olen kuullut, että kunnollinen kannustus oli aloitettu vasta sen jälkeen kun ero oli jo 20-30 pistettä? ;)

Joensuun Honka sanoi:
Ehkä auttaa, ehkä ei, mutta onko Kouvolassakin menty menestyksen myötä Hesalaiseen pikkutakki- ja jakkupukukulttuuriin, jossa kaikenlainen kannustus joukkueelle on kielletty, korin jälkeen korkeintaan vienot kirkkoaploodit. Kyllä pleijaripleissä pitää sallia kaikki jänisräikät ja torvet, se kuuluu fiilikseen.

Et ole edes paikalla eilen ollut, niin suu suppuun... ;D Ei ole mennyt. Se on pakko myöntää, että tavallista laimeampi playoffsfiilis oli eilen, koska peli oli mitä oli. Kyllä silti ääntä ja tunnelmaa oli. Mun pleijarifiilis tulee suosikkijoukkueeni hyvästä pelistä sekä yleisön hurjasta kannustuksesta että rummutuksesta. Torvista en niin välitä, mutta jänisräikät on ihan ok. Makuasioita nuo vempaimet, mutta minulle itse peli on tärkeintä ja pelin mukana elävä yleisö.

Mr Brown sanoi:
Itse olen kuullut, että kunnollinen kannustus oli aloitettu vasta sen jälkeen kun ero oli jo 20-30 pistettä? ;)

Höpö, höpö! :D

Nanna sanoi:
Höpö, höpö! :D

Todellinen kannustus ymmärretään ilmeisesti siellä Mansikka-aholla eri lailla kuin meillä hornankattilassa... ;)

Mr Brown sanoi:
Todellinen kannustus ymmärretään ilmeisesti siellä Mansikka-aholla eri lailla kuin meillä hornankattilassa... ;)

Olin juuri lisäämässä aiempaan viestiin, että eilen ei Ukilaiset saaneet oikeaa kuvaa "todellisesta kannustuksesta", koska sellaista ei eilen ollut. Ehkä tiistaina on sitten kunnon kannustusta Manskarillakin, jos peli ei ole selvä ennen puoliaikaa... ;)

Status
Viestiketju on suljettu.