H.G. Forss sanoi:Tarkoitatko kenties minua? Missä yhteydessä olen haukkunut Korihaita??? Mielestäni olen vain kehunut ja onnitellut Kouvoja upeasta MURSKAVOITOSTA !
Vai eikö se ollut sitä? Se minkä vuoksi sympatiani ovat Kouvolaa kohtaan ei johdu maantieteellisistä, paikkakunnan asukasluvusta tai poliittisista seikoista
vaan omista henkilökohtaisista tekijöistä. Vrt. sinäkään et saa ajatella mitään positiivistä mistään jääkiekkojoukkueesta kuin Rauman Lukosta kun sattumalta
asut Uudessakaupungissa, niinkö?
Ps. Mullakin oli ennen Saab ja sitten ostin auton
Same sanoi:Uudessakaupungissa tehdään kyllä porschea
Mr Brown sanoi:Toivomus Kouvoille: Tulkaa takki auki. Eilinen peli kertoi jo totuuden
Toivomus Kouvojen faneille: Älkää vaivautuko paikalle. Suosikkijoukkueenne on jo voittanut sarjan 3-0
Kiitos! ;D
Betteri sanoi:Tässä se vaaranpaikka just onkin. Liian helppo voitto ja vastus ei kuitenkaan oikeasti niin heikko kuin luvut kertoo.
Toiseksi:kannattajille matka on liian pitkä. Ja siellähän osa puhuu ihan ulkomaan kieltäkin.
Pelataan ensin ja katsotaan kuka voitti, kenet,ja kuinka paljon.
Toivotaan kuitenkin, että sarja ei kestä viittä peliä.
Timi sanoi:Mut kyl mää sen sano, et huame tule tiuk matsi. Ko Korihait kummisk o sisuuntun eilisest sen verti, et voitost taistellaa kynsi ja hampai! Emmä usk, et tomssi rökäl tappioi enää täs purotuspelisarjas nährää!!!
Poharissa saa soittaa myös torvia, toisin kuin eräissä muissa palloiluhalleissa.Nanna sanoi:Tsemppiä matkaan, Kouvot!!
Eipä taida torvetkaan teitä auttaa. ;D ;DJoensuun Honka sanoi:Poharissa saa soittaa myös torvia, toisin kuin eräissä muissa palloiluhalleissa.
Ehkä auttaa, ehkä ei, mutta onko Kouvolassakin menty menestyksen myötä Hesalaiseen pikkutakki- ja jakkupukukulttuuriin, jossa kaikenlainen kannustus joukkueelle on kielletty, korin jälkeen korkeintaan vienot kirkkoaploodit. Kyllä pleijaripleissä pitää sallia kaikki jänisräikät ja torvet, se kuuluu fiilikseen.lay up sanoi:Eipä taida torvetkaan teitä auttaa. ;D ;D
raappa sanoi:sumutorvet kielletty = kaikenlainen kannustus kielletty
Joensuun Honka sanoi:Ehkä auttaa, ehkä ei, mutta onko Kouvolassakin menty menestyksen myötä Hesalaiseen pikkutakki- ja jakkupukukulttuuriin, jossa kaikenlainen kannustus joukkueelle on kielletty, korin jälkeen korkeintaan vienot kirkkoaploodit. Kyllä pleijaripleissä pitää sallia kaikki jänisräikät ja torvet, se kuuluu fiilikseen.
Mr Brown sanoi:Itse olen kuullut, että kunnollinen kannustus oli aloitettu vasta sen jälkeen kun ero oli jo 20-30 pistettä?
Nanna sanoi:Höpö, höpö!
Mr Brown sanoi:Todellinen kannustus ymmärretään ilmeisesti siellä Mansikka-aholla eri lailla kuin meillä hornankattilassa...