Koripallo.com

Puolivälierät: Kouvot vs. Korihait

Status
Viestiketju on suljettu.
Vs: Puolivälierät: Kouvot vs. Korihait

Nanna sanoi:
Et ole edes paikalla eilen ollut, niin suu suppuun... ;D Ei ole mennyt. Se on pakko myöntää, että tavallista laimeampi playoffsfiilis oli eilen, koska peli oli mitä oli. Kyllä silti ääntä ja tunnelmaa oli. Mun pleijarifiilis tulee suosikkijoukkueeni hyvästä pelistä sekä yleisön hurjasta kannustuksesta että rummutuksesta. Torvista en niin välitä, mutta jänisräikät on ihan ok. Makuasioita nuo vempaimet, mutta minulle itse peli on tärkeintä ja pelin mukana elävä yleisö.

Höpö, höpö! :D

Eilen oli kiellettyä käyttää mukana olleita polkupyöräntorvia, puhallettavia torvia sekä räikkiä. Saako siellä sitten rumpua hakata?

Hei, sovitaax vaik, et uuskaupunkilaiset on kaikkein kovimpia kannustajia, niin kaikilla on niinq hyvä mieli ja loppuu tää typerä jankutus... ::)

Mr Brown sanoi:
Toivomus Kouvoille: Tulkaa takki auki. Eilinen peli kertoi jo totuuden
Toivomus Kouvojen faneille: Älkää vaivautuko paikalle. Suosikkijoukkueenne on jo voittanut sarjan 3-0

Kiitos! ;D

No mä luulen, et Kouvot tulee ja pelaa sellaisen perusvarman voittopelin huomenna. Tuskin ajattelevatkaan tulevansa ja murskaavansa Hait. Ja valitettavasti me fanit, jotka asumme hieman lähempänä Ukia kuin Kouvolaa, tulemme taatusti paikan päälle!

sipulisoppa sanoi:
Ja valitettavasti me fanit, jotka asumme hieman lähempänä Ukia kuin Kouvolaa, tulemme taatusti paikan päälle!

No niin kuuluu tehdäkin! Noista toivomuksista voi poimia sen, että sarja ei ole vielä ohi.
Niin ja minäkin asun lähempänä Ukia kuin Kouvolaa ja olen myös tulossa paikanpäälle :)

sipulisoppa sanoi:
No mä luulen, et Kouvot tulee ja pelaa sellaisen perusvarman voittopelin huomenna. Tuskin ajattelevatkaan tulevansa ja murskaavansa Hait. Ja valitettavasti me fanit, jotka asumme hieman lähempänä Ukia kuin Kouvolaa, tulemme taatusti paikan päälle!

Hyvä, hyvä!! Torvet mukaan sitten ja korvatulpat. ;) Jotkut joutuvat jännittämään liveseurannan ääressä peliä. :-\

Laku Pedersen sanoi:
Hei, sovitaax vaik, et uuskaupunkilaiset on kaikkein kovimpia kannustajia, niin kaikilla on niinq hyvä mieli ja loppuu tää typerä jankutus... ::)

Samaa mieltä. Kouvola ja Uki tunnetaan yleisöstään. Hyvä niin :)
Kun noin tulee turpaan niin on kivaa, että on edes joku asia mistä voi vastustajaa huomauttaa :p

Urheilu on arvamaton.Se oli vain yksi peli .Kouvoilla on vain tupla kotietu.Mitään ei olla hävitty :)

wimi sanoi:
Urheilu on arvamaton.Se oli vain yksi peli .Kouvoilla on vain tupla kotietu.Mitään ei olla hävitty :)

Me mittä hävitty viä oll! Sit vast ko Kouvo on saalistan ne kolme voitto, enne ei periks annet! Ja kyl mää usko, et kh voitta ainaki yhre peli! Oisha se ennekuulumatont jos ne menis häviimää pohitulli hornakattilas, ei sitä uskos ees Putsaaren vanh rantoje miäskää! Kyl se semne homma o, et korihait o nii perhanaa kova kotonas, kyl siin Kouvola pojil tulee kaki aik äkkii houssuu ku me huuretaa, ei siit sit sen enemppää, huame se sit nährää!!!

Ilta aluillaan, taidan jatkaa kirjoittelua vasta huomenna, ihan vaan kaikkien parhaaks! ;D

Timi sanoi:
Me mittä hävitty viä oll! Sit vast ko Kouvo on saalistan ne kolme voitto, enne ei periks annet! Ja kyl mää usko, et kh voitta ainaki yhre peli! Oisha se ennekuulumatont jos ne menis häviimää pohitulli hornakattilas, ei sitä uskos ees Putsaaren vanh rantoje miäskää! Kyl se semne homma o, et korihait o nii perhanaa kova kotonas, kyl siin Kouvola pojil tulee kaki aik äkkii houssuu ku me huuretaa, ei siit sit sen enemppää, huame se sit nährää!!!
Ja me lyärä rumppu ja soiteta torvei ja huureta nii et Kouvola poja ei voi muut ku ihmetellä, et onk tämne sallittu koripallipelis yleensäkki, ku heil koton ei se kannatus ol mittä ihmeellist. Nyy määki mene koht maate, et jaksa huame.

Jotku tosiaa luulee et korihail olis jotaa mahkui täs ottelusarjas ;D ;D

reb

Tyhmäähä se olis, jos tääl ei "uhottas", omia kannustettas ja toivottas niil voittoja, ei täst muute mittä tulis. Ei kannat heti toivoa menettää! Tot maar, huame tulee voitto! Korihait ottaa tua viime peli nii pali pattii, et ny o iha eri ääni kellos. Ei vaa, ku kaik kykenevät kannustamaan! Mut tunnistatte valkosest pairast!! ;)

reb sanoi:
Mut tunnistatte valkosest pairast!! ;)

Hieno homma! Olen aina halunnutkin tietää, kuka olet. ??? Ja tänään se vihdoin paljastuu! :eek: ;D

Kohta mennään taas. Hait varmasti sisuuntuneet perjantain selkäsaunasta, joten Pohitullissa ei tule olemaan helppoa. Toivottavasti saadaan silti vierasvoitto nipistettyä ja toivottavasti Joensuun Honka saa soittaa paineilmatorvea sydämensä pohjasta.

Jännityksellä seurataan live-seurannan kautta pelin kulkua. Toivottavasti ei Kouvot lähde huonolla asenteella hakemaan helppoa voittoa ensimmäisen ottelun tuudittamana. Veikkaan että tiukkaa tulee olemaan, mutta uskon, että Kouvot klaaraa tämän.

Tiukempi matsi tulee tästä 2. kohtaamisesta, mutta omiin luotetaan. Kouvot vie +10

Osaakos siellä Uudessakaupungissa ne rantaruotsalaiset näitä live seurannan sääntöjä, että 10 min ennen pelin alkua on laitettava aloitusviisikot näkyviin vai eikö siellä vain ymmärretä suomea? Muualla on jo pelit alkaneet ja te ette ole saaneet vielä edes aloituksia! Hienoa ferrari Uusikaupunki.

vähän näyttäis olevan alkukankeutta tai hermostuneisuutta kummallakin joukkueella.

EDIT: joo tais olla tosiaan vaan alkuhermostuneisuutta, mikä kesti pari minuuttia... väiskillä ainakin kolkki näyttäis uppoovan.

Nyt tais Kouvojen peli hieman aueta hieman nihkeän alun jälkeen. Ja mikä parasta Ceepokin tuntuu olevan tikissä. Jo yhdeksän pojoa kasassa. Hyvä tästä tulee. :)

Tasaista on. Isojen miesten virhetilanne vähän huolettaa: Cipriano ja Laitinen molemmat 2 yhden jakson jälkeen...

Status
Viestiketju on suljettu.