Imre sanoi:Oman pään levyritkin hävitty. Mutta ei hätää, se ettei heitto kulje johtuu vain rankoista harjoituksista! Näinköhän sitä taas selitetään. 8 minsaa eikä korin koria.
Ammattilaisiako?
BLAGI sanoi:Vannoin itselleni etten vedä kännejä, mutta tilanteen ollessa tämä, joudun vetämään. Mikä onkaan parempaa krapulaviihdettä aamulla, kun lukea lehdestä jo perinteiseksi tulleet "Mikan kootut" !
Noh, pelaajien syytähän tämä kun eivät kuuntele kuvioita?
Airball sanoi:Onkos tää LPR se meidän EURO edustaja?
Tulee vielä hävettävää ja paljon.
jörö sanoi:Mitäs hävettävää siinä on jos parempi voittaa. Kyllä minäkin olen joskus hävinnyt eikä hävetä pätkääkään.
jörö sanoi:Mitäs hävettävää siinä on jos parempi voittaa. Kyllä minäkin olen joskus hävinnyt eikä hävetä pätkääkään.
Olen samaa mieltä. Cupin välierä Pyrintöä vastaan on se ISO peli Namikalle. Mutta on kyllä tosi ihmeellistä tuo Namikan räpellys , Namikan tilastot ovat ihan kamalat. Tehokkuusluku 45 ???. Huh huh... Mikä mättää ? Pitää vaan nyt odotella keskiviikon peliä. Kärsivällisyyttä..kärsivällisyyttä.jörö sanoi:No tokihan minä ymmärsin, mutta olen jo joskus tuolla aikaisemminkin maininnut, että ensimmäinen varsinainen koetinkivi on cupin ottelu Pyrintöä vastaan. Se tulee olemaan sitten suunnannäyttäjänä tuleville peleille.
JOEN SUU sanoi:Ps. Elä Pläkki juo itseäsi hengiltä. Sinun mukanasi kopcomista poistui niin paljon hyvää ja kaunista.
Vastaus on: Kyllä. Kaikkiin kysymyksiin.JOEN SUU sanoi:Mitähän muutoksia nyt tulee?
Eikös Turunen luvannut radikaalisia toimenpiteitä?
Jotenkin tuntuu siltä, että joukkueelta on kadonnut peli-ilo jonnekin. Mihin siis?
Missä on Leimu?
Miksi sitä Halikin maskottia vielä kuljetetaan mukana?
Nauttiiko valmentaja joukkueen luottamusta vai nauttiiko valmentaja vain joukkueen ruoskimisesta?
Kenelle lähtölaskenta on alkanut? Tik Tak Tik Tak
Itse en vastauksia tiedä, mutta ehkäpä joku lappeenrantalainen osaa selittää? Ei siis Turunen. Ehkäpä jörö?
Tappiothan sinänsä ovat ihan normaaleja kauden aikana, mutta millaisella pelillä ne on Namikallekin tulleet, kun otetaan huomioon kuitenkin joukkueen koostumus, niin sehän tässä herättää kysymyksiä.
Ps. Elä Pläkki juo itseäsi hengiltä. Sinun mukanasi kopcomista poistui niin paljon hyvää ja kaunista.
JOEN SUU sanoi:Mitähän muutoksia nyt tulee?
Eikös Turunen luvannut radikaalisia toimenpiteitä?
Jotenkin tuntuu siltä, että joukkueelta on kadonnut peli-ilo jonnekin. Mihin siis?
Missä on Leimu?
Miksi sitä Halikin maskottia vielä kuljetetaan mukana?
Nauttiiko valmentaja joukkueen luottamusta vai nauttiiko valmentaja vain joukkueen ruoskimisesta?
Kenelle lähtölaskenta on alkanut? Tik Tak Tik Tak
Itse en vastauksia tiedä, mutta ehkäpä joku lappeenrantalainen osaa selittää? Ei siis Turunen. Ehkäpä jörö?
Tappiothan sinänsä ovat ihan normaaleja kauden aikana, mutta millaisella pelillä ne on Namikallekin tulleet, kun otetaan huomioon kuitenkin joukkueen koostumus, niin sehän tässä herättää kysymyksiä.
Ps. Elä Pläkki juo itseäsi hengiltä. Sinun mukanasi kopcomista poistui niin paljon hyvää ja kaunista.