Koripallo.com

Pyrintö - LrNMKY 26.10 Pyynikillä Klo 18.30

Voittaja on

• Pyrintö

Ääniä: 19 44,2%
  • LANMKY

Ääniä: 24 55,8%

• Äänestäjiä
    43
Vs: Pyrintö - LrNMKY 26.10 Pyynikillä Klo 18.30

Oman pään levyritkin hävitty. Mutta ei hätää, se ettei heitto kulje johtuu vain rankoista harjoituksista! Näinköhän sitä taas selitetään. 8 minsaa eikä korin koria.
Ammattilaisiako?

Imre sanoi:
Oman pään levyritkin hävitty. Mutta ei hätää, se ettei heitto kulje johtuu vain rankoista harjoituksista! Näinköhän sitä taas selitetään. 8 minsaa eikä korin koria.
Ammattilaisiako?

Vannoin itselleni etten vedä kännejä, mutta tilanteen ollessa tämä, joudun vetämään. Mikä onkaan parempaa krapulaviihdettä aamulla, kun lukea lehdestä jo perinteiseksi tulleet "Mikan kootut" !

Noh, pelaajien syytähän tämä kun eivät kuuntele kuvioita?

BLAGI sanoi:
Vannoin itselleni etten vedä kännejä, mutta tilanteen ollessa tämä, joudun vetämään. Mikä onkaan parempaa krapulaviihdettä aamulla, kun lukea lehdestä jo perinteiseksi tulleet "Mikan kootut" !

Noh, pelaajien syytähän tämä kun eivät kuuntele kuvioita?

Tälläkö pelillä Keravnos voitetaan, mitä häh...

Tekee hyvää sarjalle tällaiset yllätykset, joita Pyrintö ja Karhu tänään järjestävät.

Onkos tää LPR se meidän EURO edustaja?
Tulee vielä hävettävää ja paljon.

Airball sanoi:
Onkos tää LPR se meidän EURO edustaja?
Tulee vielä hävettävää ja paljon.

Hävettää jo nyt tarpeeksi. Itseasiassa pitemmän aikaa :)

Mitäs hävettävää siinä on jos parempi voittaa. Kyllä minäkin olen joskus hävinnyt eikä hävetä pätkääkään.

jörö sanoi:
Mitäs hävettävää siinä on jos parempi voittaa. Kyllä minäkin olen joskus hävinnyt eikä hävetä pätkääkään.

Niin, mutta millä pelillä?

jörö sanoi:

Lähinnä tarkoitin tuota paljon hypetettyä Euroopan valloitusta. :) "Treenattu vähän liian kovaa, näky ukkojen jaloista"

No tokihan minä ymmärsin, mutta olen jo joskus tuolla aikaisemminkin maininnut, että ensimmäinen varsinainen koetinkivi on cupin ottelu Pyrintöä vastaan. Se tulee olemaan sitten suunnannäyttäjänä tuleville peleille.

Onnittelut Tampereelle. Ei sinänsä yllätys, mutta se miten se syntyi. Nyt kai sitten tulee niitä Mikan uhkaamia muutoksia eli siis potkuja. Leimuhan on ne jo kai käytännössä saanut, nyt on ulkomaan osaston vuoro. Hallik? Harris? Kumpikin? Kuun lopussa pitää olla lopullinen joukkue FIBAlla ja tämä Dream Team se varmaankan ole. Mutta ei hätää Mika järjestää kaiken. Siis kaiken.

Mukava huomata - näin Lappeenrannasta käsin - että väärässä olin. Lappeen voittoprosentista ei tule kovin kummoinen tällä menolla. Täytyypä myös huomenna lukaista nuo Mikan kootut, kun kerran täällä ollaan.

Karseat kolmosprossat molemmilla joukkueilla.

LrNMKY:n kannattaisi varmaan kysellä Washingtonia ja Williamsia joukkueeseensa :)

jörö sanoi:
No tokihan minä ymmärsin, mutta olen jo joskus tuolla aikaisemminkin maininnut, että ensimmäinen varsinainen koetinkivi on cupin ottelu Pyrintöä vastaan. Se tulee olemaan sitten suunnannäyttäjänä tuleville peleille.
Olen samaa mieltä. Cupin välierä Pyrintöä vastaan on se ISO peli Namikalle. Mutta on kyllä tosi ihmeellistä tuo Namikan räpellys , Namikan tilastot ovat ihan kamalat. Tehokkuusluku 45 ???. Huh huh... Mikä mättää ? Pitää vaan nyt odotella keskiviikon peliä. Kärsivällisyyttä..kärsivällisyyttä.

Mitähän muutoksia nyt tulee?

Eikös Turunen luvannut radikaalisia toimenpiteitä?

Jotenkin tuntuu siltä, että joukkueelta on kadonnut peli-ilo jonnekin. Mihin siis?

Missä on Leimu?

Miksi sitä Halikin maskottia vielä kuljetetaan mukana?

Nauttiiko valmentaja joukkueen luottamusta vai nauttiiko valmentaja vain joukkueen ruoskimisesta?

Kenelle lähtölaskenta on alkanut? Tik Tak Tik Tak

Itse en vastauksia tiedä, mutta ehkäpä joku lappeenrantalainen osaa selittää? Ei siis Turunen. Ehkäpä jörö?

Tappiothan sinänsä ovat ihan normaaleja kauden aikana, mutta millaisella pelillä ne on Namikallekin tulleet, kun otetaan huomioon kuitenkin joukkueen koostumus, niin sehän tässä herättää kysymyksiä.

Ps. Elä Pläkki juo itseäsi hengiltä. Sinun mukanasi kopcomista poistui niin paljon hyvää ja kaunista.

Jos Harris saa potkut, niin en mene kertaakaan tällä kaudella katsomaan Namikan peliä. Urheilutalolle kyllä menen, nimittäin katsomaan Kuningas Koskisen kuvioita eli KKK:ta.

JOEN SUU sanoi:
Ps. Elä Pläkki juo itseäsi hengiltä. Sinun mukanasi kopcomista poistui niin paljon hyvää ja kaunista.

Olisit kyllä voinut korostaa tuota viimoista sanaa, lihavoimalla ja kursivoimalla.

Ainoa ilona tässä murheessa on se, että ikuisena pessimistinä pelasin tietysti Pyrintöä ja parina Kauhajoki. Kerroin 17,40. Jes. hyvä Kauhajoki.

Keskiviikkona sitten tosiaan on uusinta. Niin nihkeästi ovat kyllä kotipelitkin menneet, sitä yhtä lukuunottamatta, ettei odotukset ole kovin korkealla. Kyllä kai sitä kuitenkin pitää Urheilutalolle hölkätä, kun on tuo lippukin tullut hankittua.

JOEN SUU sanoi:

Jotenkin tuntuu siltä, että joukkueelta on kadonnut peli-ilo jonnekin. Mihin siis?

Missä on Leimu?

Nauttiiko valmentaja joukkueen luottamusta vai nauttiiko valmentaja vain joukkueen ruoskimisesta?

Itse en vastauksia tiedä, mutta ehkäpä joku lappeenrantalainen osaa selittää? Ei siis Turunen. Ehkäpä jörö?

Tappiothan sinänsä ovat ihan normaaleja kauden aikana, mutta millaisella pelillä ne on Namikallekin tulleet, kun otetaan huomioon kuitenkin joukkueen koostumus, niin sehän tässä herättää kysymyksiä.

Vastaus on: Kyllä. Kaikkiin kysymyksiin.

JOEN SUU sanoi:

Missä on Leimu?

Leimun tilanne Turusen mukaan: "Leimu harjoittelee joukkueen mukana, mutta ei pue peleihin. Hänen tilanteensa selviää perjantaina". (Etelä-Saimaa torstaina).

Eli tänään pitäisi selvitä.

Eiköhän Hallik ole sen verran edullinen hankinta, että pysyy mukana pituutensa avulla. Onko muuten EU-pelaajille herrasmieskiintiö ?

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.