fc honka
touni svääärdhäh sanoi:Kuka on Svärd???? :
touni svääärdhäh sanoi:Kuka on Svärd???? :
Compoman sanoi:En usko, että olisi mitään järkeä kuskata paikalle jenkki/EU pointtia. Lopultakin voisi suoniolle antaa mahdollisuuden ykköspointtina. Backup pointiksi(n.5-15 minuuttia/peli) sopisi sitten joku uusi naama. Jos jotain lahtelaislähtöistä haetaan niin ehkäpä AJ Sipilä, joka tosin enemmänkin on "hakkuri", noh ihan kova lisä puolustus päähän. Pointteja ei ole liikaa markkinoilla, joten tietysti yksi vaihtoehto voisi olla, että toinen jenkki pystyisi sen 10 minuuttia pelaamaan pointin paikalla. Vai voisiko olla, että Viljami Vanjoki tulisi hakemaan peliaikaa yhdeksi kaudeksi?Tai Svärd?
Hiltunen, Raiski ja Lehtimäki olisivat ihan mukava lisä mutta Heinosen Pasin elämä on kotkassa, joten eiköhän Pasi siellä jatka.
wrerwe sanoi:Jari Vekkilä
Pasi Heinonen
Jouni Eho
Ei Heinosta, Vekkilää tai Ehoa Karkkilaan. Ei ei ei.Rodman sanoi:Vekkilän tilanteesta minulla ei ole mitään tietoa. Hieman epäilen tuota Heinosen paluuta sinne Karkkilaan. Minun puolestani voisitte tuon Ehon sinne vaikka hankkia, mutta mies taitaa kuitenkin jäädä Kotkaan, onhan hänellä sopimus ensi kaudesta ja kelpo työpaikkakin vielä.
Ei ei ei sanoi:Ei Heinosta, Vekkilää tai Ehoa Karkkilaan. Ei ei ei.
Fakta sanoi:Suonion Roope ovat kaikki valmiit tuomitsemaan koko ajan. Fakta on vaan se että hän on ollut 1.divisioonan paras pelintekijä. Toinen fakta on myös se että hän on liigatason pelaaja. Toivottavasti jää Karkkilaan.
Fakta on vaan se että ilman Suonion panosta Compo olisi tuskin noussut. Ja Suonion syöttökeskiarvo näyttäisi olevan 4,1 ei 3,3.Niinkuin edellä oleva mainitsi makuasioita.mikä fakta sanoi:Minua kummastuttaa tuo sinun käyttämäsi FAKTA -sana. Kenen FAKTA se on, että Suonio on 1.divarin paras pelintekijä. Sinunko FAKTAsi, Karkkilalaisten FAKTA vai koko koripalloilevan Suomen FAKTA? Minun FAKTAni se ei ainakaan ole. Minun MIELESTÄNI 1.divarin monipuolisin, paras ja joukkueelleen tärkein pelintekijä on BC Nokian Timo Riihelä. Ai miksi? No vaikka siksi, että tilastoissa Timo voittaa Roopen selvästi muutamissa tärkeimmissä kategorioissa mm. pisteissä (16,9 / 12,6p), indexissä (0,646 / 0,496) ja 2p %:ssa (61,6 / 45,9) ja siitäkin huolimatta, että häviää syötöissä (2,79 / 3,3), 3p %:ssa (36,8 / 45,1) ja 1p %:ssa (59,7 / 80,4). Ja siksi, että Timo on isompi (FAKTA) ja monipuolisempi koriksenpelaaja kuin Roope. Näin ollen jos minä valmentaisin 1.divarijoukkuetta (tai mestikkaa) niin ottaisin mielummin Timon kuin Roopen takamieheksi. Lisäksi ARVAAN, en siis väitä, että moni muukin näin tekisi. Mielipide asioita, joku tykkää äitistä joku tyttärestä - minä voisin ottaa jopa molemmat, ei siinä mitään!
Juuri näin on asia. Pelintekijänä Roope on divarin ykkönen. Nopea tarkka ja osaa myöskin heittää. Jos nyt verrataan nokian Riihelään niin tilanne on kyllä Roopen hyväksi vähintään 6-0. Ei kai karkkilaan ole tarkoitus kerätä jotakin vanhojen ukkojen kerhoa, jotka kokoontuvat tänne jäähdyttelemään ja rahastamaan. Siitä on kokemusta täällä ihan tarpeeksi aikaisemmislta vuosilta.ja.. sanoi:Lsäksi puhuttiin pelintekijästä, ei pistenikkarista... Pelintekijän tärkeimpiä ominaisuuksia ei ole pisteiden teko vaan pelin rakentaminen.
fakta sanoi:Fakta on vaan se että ilman Suonion panosta Compo olisi tuskin noussut. Ja Suonion syöttökeskiarvo näyttäisi olevan 4,1 ei 3,3.Niinkuin edellä oleva mainitsi makuasioita.
oikein sanoi:Juuri näin on asia. Pelintekijänä Roope on divarin ykkönen. Nopea tarkka ja osaa myöskin heittää. Jos nyt verrataan nokian Riihelään niin tilanne on kyllä Roopen hyväksi vähintään 6-0. Ei kai karkkilaan ole tarkoitus kerätä jotakin vanhojen ukkojen kerhoa, jotka kokoontuvat tänne jäähdyttelemään ja rahastamaan. Siitä on kokemusta täällä ihan tarpeeksi aikaisemmislta vuosilta.
Tuomisen saa kyllä ToPo pitää ihan omanaan. Kun joku aikaisemmin sanoi, ettei hän olisi saanut omiaan karkkilasta, niin hän sai kyllä täältä liikaakin. Oli yliarvostettu silloin ja sitä on myöskin tänä päivänä.
miksi ritu? sanoi:Ritu miksi olet sitä mieltä että Suonio istuisi ensi kaudella penkillä? eiköhän hän johda karkkilan peli kuten tänäkin vuonna.