Koripallo.com

Raporttia koripallo.comiin

Vs: Raporttia koripallo.comiin

King James sanoi:
Jätän koripallo.comin.

Mutta Achilles kai jää meitä ilahduttamaan?

Ps.

Parin tunnin päästä salille. Sitä ennen työtuolitorkut. Saas nähdä, missä kunnossa mies on, kun vuoden toinen treeniviikko alkaa. Pikkasen jännittää...

Onnittelut Kingille. On varmasti saanut oikeita töitä, kun jättää kpcomin.....Eihän oikeissa töissä käyvä ehtisi ja jaksaisi millään tuollaista määrää vuorokaudesta norkoilla täällä. Saati kirjoitella vielä lukuisilla muilla nikeillä.

Oho! Eivät sitten ottaneetkaan töihin. Ensimmäinen päivä siis olikin jo viimeinen. Ei olisi kannattanut tiskille mennä töihin läppäri kainalossa. Ainakaan marketin kassalle.....

Maailman paskin joululahja!!! + 500 grammaa.

MASENTAA!!!!

Mä en enää edes aio pitää kiinni uuden vuoden lupauksesta vaan lopetan vatsasarjakokeen tämän päiväisiin lukuihin 2 x 300. Ne vaan lihottaa!!!!!

MÄ VIHAAN ITTEENI. MÄ OON NIIN LIHAVA!!!!!!!

Mut kai mä oon vähän vahvempikin kun jaksoin mun RUMAA LÄSKIÄ RUHOA liikuttaa etunojapunnerruksissa 56, 33 ja 28 kertaa 45 sekunnin tauoilla.

Miks mä menin just syömään kokonaisen pizzan!!! AAAARGH MÄ EN SYÖ ENÄÄ IKINÄ MITÄÄN!!!!!!

Operoin tällä hetkellä alle 10 nikillä. Helmikuun loppuun mennessä tavoite on vähintään 20 aktiivista nimimerkkiä.

King James sanoi:
Operoin tällä hetkellä alle 10 nikillä. Helmikuun loppuun mennessä tavoite on vähintään 20 aktiivista nimimerkkiä.

0511-kobe-bryant-608.jpg

599.jpg

Boobie Gibson sanoi:
Sitä ollaan siin niitä niin sanottuja original gangstereita ja kaikki räppi mitä on tehty viimeisen viidentoista vuoden sisällä on paskaa?

Rock-musiikki ei todellakaan sytytä ja Suomen skenen tasosta en osaa sanoa. Suomalaista hip hoppia kuuntelisin kuitenkin erittäin mielelläni, mutta jos vaihtoehtoina on valtavirrassa pärjäävä siiderin kera nautittavaksi tarkoitettu diskopop biittien päälle paska räppääminen, tai underground räppi missä biitit ovat toinen toistaan laimeampia ja masentavampia ja missä kommunistihipit räppäävät rahan menevän rikkaiden taskuun jne, niin jätän kuuntelematta

Ei ollut tarkotus provota tai kuumottaa, toki nykyäänkin tehdään hyvä musiikkia. Mikä tuossa jenkkiräpissä nykyään itseäni ärsyttää on se "more is more" kaava, tasoja tasojen päälle kunnes mökävalli ja kaikki 7 feattaajaa on sulassa sekametelisopassa autotunen kanssa. Onneksi kuitenkin poikkeuksia löytyy

www.redrum-187.com/levyarvostelut/big-k-r-i-t-live-from-the-underground/

Monyball suosittelee kuten myös www.soundi.fi/levyarviot/gasellit-kiittamaton

Ylläpito. sanoi:
Achilles ja King James bannattu, kakkosnickin käyttö.

Mikä shokki.

Siis eihän tämä voi mitenkään olla totta, että olisi käyttänyt kakkosnikkiä. En olisi ikinä osannut arvata.

Ei, kyllä tämän täytyy olla joku väärinkäsitys.

Nyt kyllä ainoa oikea tapa toimia on perustaa facebook-sivusto, jossa vaaditaan tämän törkeän ja selvästi perusteettoman bannin välitöntä peruuttamista ja ylläpidolle viikon jalkapuurangaistusta kisahallin parkkipaikalle, jossa häntä sitten käytäisiin ojentamassa oikein porukalla tästä vallan väärinkäytöstä ja sananvapauden rajoittamisesta ja kaikesta siitä mielipahasta, jota tästä mielivaltaisesta moderoinnista on meille aiheutunut.

Sanokaa, että tämä ylläpidon väite ei ole totta!

Itselleni tuli yhtä suurena yllätyksenä tämä kakkosnickeily kuin Clintonin seksisotkut. Isäni oli jo 1970-luvulta asti uskonut King Jamesin ja Achilleksen olevan kaksi eri persoonaa.

Miten nyt käy AchvsKJ -blogin? Kuoleeko kp.com? Kuka nyt provoaa? Voittaako Lebron sittenkään neljättä MVP-palkintoaan? Tuleeko ChosenOnesta taas FrozenOne? Mitä täällä tapahtuu?

Spämmäri yrittää ryhdistäytyä

Jo tähän ryhtyessäni tiedän, että ei tästä mitään tule. Sisäinen kriitikkoni nauraa katketakseen. "Vai aikoo emävetelys taas yrittää asiakirjoitteluspurttia ja kakkosnikkikikkaa. Vai ihanko peräti loppuelämän muutosta? Tästä tulee hauskaa!"

Tämän nettihahmon rakentamiseen on mennyt aikaa ja rahaa. Spämmi on parasta A-luokkaa. Viestejä on tullut noin kilo per vuosi palstalle rekisteröitymisen jälkeen.

Olen siis yksi kahdesta miljoonasta keskustelupalstojen trollihaalarin kantajasta. Ei tässä ole mitään uutta eikä raikasta, mutta havahduin tilanteeseeni ja haluan muutosta.

Ongelma on siinä, etten halua muuttaa mitään. Haluan edelleenkin spämmätä paskaa illalla tietokoneen ääressä enkä missään nimessä halua harjoittaa selkääntaputtelua minkäänlaisissa saunakerhoissa. Asiakirjoittelua en ole koskaan oppinut.

Oletko nykyinen tai entinen kohtalotoveri?

Jaa viisauttasi: miten paskaspämmärille rakennettaan uudenlainen identiteetti?

(Tai älä sittenkään, turhaa vaivaa, ei tästä mitään tulee, taaskaan.)

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.