Koripallo.com

Re: Miesten läntinen 4.div

Rookie

Lehään siirtyy ensi kaudeksi myös Antti " Sir Charles" Järveläinen 3.divariin nousseen mesucan joukkueen luottopelaaja!! Thanks vaan otetaan kyllä vastaan! ;D
 

3-Div.

Oho, voi elevaattorikin joutua hommiin että pystyy lunastamaan lupauksensa noususta!!
 

p****puhetta

3-Div. sanoi:
Oho, voi elevaattorikin joutua hommiin että pystyy lunastamaan lupauksensa noususta!!

älä mussuta, ei sinne lehään nyt duncanin tasoista pelaajaa ole tulossa, joten ei hätää
 

Hermannin elevaator

Hyvä vahvistus lehälle ! Kovat väännöt tulossa...

Kumma juttu muuten se kun mesuca menettää pelaajia joka kauden jälkeen...
Mistäköhän mahtaa johtua  ;) ?

Ai niin 2.7 on salpan katukoristurnaus ja meikäläinen on kasannut ympärilleen mestaruutta hakevan joukkueen.

Rosteri: Saku "Naskh", J.R "Roska Toivonen, Barcley ja meikäläinen

Niin joukkue ei osallistu pro sarjaan koska alku kesän harjoittelu ei ole sujunut toivotulla tavalla...  ;D

Hyvät juhannukset !
 

Tim

p****puhetta sanoi:
älä mussuta, ei sinne lehään nyt duncanin tasoista pelaajaa ole tulossa, joten ei hätää

Heh, salpalla onneksi on Timin tasoisia pelaajia ;D
 

<tuntematon>

Fokopon sakki saa vahvistuksia 2. divarista! Ja aika kovia saakin!
 

SC

Viestejä
1 284
Juu... lehän värejä sitä enskaudella edustellaan... näin on sitten tullu kierrettyä kaikki salon 4 koripallo seuraa. ;D ens kautta odottelee jo ku meni toi viimekausi vituiks töitten ja intin takia, eli palloo pussii vaa ku joukkuekki näyttää kovalta. Veikkaampa et salpa on ihan vastaantulija :p
 

Mörö

Tervetuloa vaan!
Nyt kun vielä toinen Lehtinenkin liittyi rosteriin niin ei voi sanoa ainakaan että Lehä olisi heikentynyt. Lähtijöitäkään ei ole vielä virallisesti yhtään vaikka täällä on kaiken näköistä spekuloitu, toivottavasti niitä ei ole yhtään.
Myös numerot #6 & #10 tullaan todennäköisesti näkemään kentällä useammin kuin viimekaudella.......ihan hyvältä näyttää. ;)
 

trjrtj

Totta... Osa lopetti ja osa siirtyi muualle pelaamaan, veikkaukseni on ettei ura:lle ole tulossa kummoistakaan joukkuetta
 

kemo

No miltäs nyt näyttää tilanne onko vahvistuneita siirtoja tullut. Mites Salpa-Lehä kilpavarustelu?
 

Lehä

Juu Lehän pojist on muutamat menossa Viroon käymään, ja täyslasti mukana takas, joten Lehä ei helpolla kilpavarustelua häviä...
Toisaalta sitä meneekin hyvää tahtia... Tiedä sitten...
 

tikkikutöppöne

Salpaan on tekemässä paluun legendaarinen Shägi Savolainen sekä Namika Lahden kasvatti, viime vuoden 3-divarin korikuningas (tai ainakin lähellä sitä) Juhnu aka J.K. joten aika kovaa nippua ollaan kasaamassa ;)
 

Hermannin elevatori

Mä luulen et mahtaako edes riittää ! Mitä tos kesäl olen seurannut kaverin otteita ! Itse olen aivan rapakunnossa, mut kausi alkaa vasta parin kuukauden päästä....
 

highflyer

näyttää siltä, että satelliiteilla rupee paketti olemaan pikkuhiljaa hyvässä nipussa
 

SC

Viestejä
1 284
kuis suu ny pannaa? vai pannaaks suu ollenkaa? ny on simmoset kärmeskeitot et ku treeni on valmis ni pelikunto on noin 80% joka on sama jonka pullonkylki lupaaki :D
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös