Niin...
Onhan se tosi, että Hermanni on pieni sali ja ettei heitto uponnut läheltä eikä kaukaa... Ja olisi hienoa pelata Urheilutalolla tai uudessa lukiossa, joissa on tilan lisäksi hyökkäysajanotto..
1) Homma alkoi mielestäni mennä päin seiniä jo ennen pelin alkua, kun alettiin sähläämään kuka pitää kirjaa ja kuka kelloa ja sitten vielä uutta tilastojuttua.. Keskityttiin johonkin ihan muuhun kuin edessä olevaan peliin.. Ja sama jatkui läpi ottelun.. Sehän on näissä se ongelma, kun ei ole muita kirjanpitäjiä.. Tässäkin kuitenkin olisi se elinehto, että jokainen edes osaisi pitää kirjaa ja kelloa... (olen tästä puhunut ennenkin) Olen ainakin vapaaehtoinen opettamaan kirjanpitämistä, sillä se ei tosiaankaan ole vaikeaa, mutta sellainen asia kuitenkin, ettei se onnistu jos tulee suoraan kentältä ja näkee ekan kerran pöytäkirjan... Ja tilastointiohjelman SC voi siis ilmeisesti opettaa kaikille.. Myös mulle..
Ehdotus: Tehdään esim. Satelliittien kanssa diilli, että pidetään kirjaa ja kelloa heidän peleissään ja he meidän... Aikast pitkälle kuiteskin molemmin puolin on peleissä ainakin kaksi äijää kattomassa.. No silloin vain pitäisi luottaa, että homma myös hoituu molemminpuolin.. Pitäisi siis tehdä lista josta näkyy, koska on pelejä ja kuka on menossa pitämään ja tietysti katsoa ainakin meidän joukkueessa, ettei se olisi aina sama kaksikko... Sekä pitäisi myös ilmoittaa toiselle joukkueelle jos peli on siirtynyt..
2) Yksi asia mikä myös pisti mun silmään oli se, ettei meillä ollut minkäänlaista JOUKKUEpeliä.. Kovat on yksilöt, muttei osata pelata joukkueena.. Koris kuiteskin on joukkuepeli ja kysymys on siitä kumpi joukkue osaa hyökätä ja puolustaa paremmin joukkueena..
Ehdotus: Sitä nyt ei ikinä tule tapahtumaan, että pidettäisiin oikein treenejä, mutta noissa pelailuissa kun nyt ensin olisi edes 5 Lehän pelaajaa... Ja jos onkin niin ne on yleensä vastakkaisissa joukkueissa.. Elikkä laitettaisiin aina Lehän pojat toiselle puolelle ja Salpan pojat (yleensä kuiteskin salpalaisia ne muut) toiselle puolelle (tai ainakin mahdollisimman moni) niin saataisiin molemmat harjoitella niiden kanssa kenen kanssa pelaa.. Ja sitten tietysti ne, jotka edes ovat näissä pelailuissa käyneet ovat sitten etusijalla kun "oikeassa" pelissä oltaisiin kentälle menossa.. Voi tietysti olla, että pelailuissa voisi tulla aika epätasaiset joukkueet jommalle kummalle, mutta eipä eilenkään vaikuttanut vaikka meitin piti olla paljon parempia..
Saa ja pitää kommentoida!!!
Ps. Mun tilastot pidettiin ilmeisesti eilen paperilla.. En ehtinyt sitä kattelemaan, mut jos jotain kiinnostaa niin ne meni suurinpiirtein (muistelen omaa peliäni) näin:
15 min 2:set 0/2 3:set 1/4 1P 1S 2M 3virhettä