Pantti sanoi:Nyt äkkiä uutta miestä Doran tilalle. Mielellään joku tuttu ja turvallinen. Lalugba?
Donopa sanoi:Hei missä on se Forssan materiaalin leveys? Ei oo onnistumisia tullut tänään kovin laajalta rintamalta ;D
Donopa sanoi:Sasselle, kyllähän se on kaikkien tiedossa et Vilpas elää aloitusviisikollaan. Materiaalin leveyttä meillä ei ole enkä muista, että sellaista olisi kukaan koskaan täällä väittänytkään.
Voitko sanoa samaa Fokopon otteluennakkojen kirjoittajasta, joka väitti että Forssalla on laajempi materiaali kuin Korihailla? Samoin Vorssan fanit huutelivat Vilpas matsin jälkeen Vilppaan kapean materiaalin perään. Niin, jos on suurinpiirtein kuusi tervettä jätkää niin siinähän pelaat 10 rotaatiolla...
Ja vielä: Jos minä kyselen, että missä on se Vorssan paljon puhuttu laaja materiaali, niin eikai kysymyksenasetteluni automaattisesti tarkoita sitä, että Vilppaalla olisi laaja materiaali :
Kouri Capital sanoi:Olen jo kerran aikaisemminkin jo huudellut doran vaihtamista johonkin oikeaan urheilijaan. Teen sen taas. Please Vilpura. Vaihtakaa Dora johonkin urheilulliseen. Vaikka Hammin veljeen tai serkkuun...
Kouri Capital sanoi:Vastaan nyt itseni tekemään viestiin. Miten ihmeessä DD osaa lukea Suomea ja rankaisee minua epäluuloista tajuttomilla statseilla? Huh... itse en peliä nähnyt, joten oliko DD oikeasti niin hyvä miltä tilastot kertovat eli onko Vilppaalla vielä toivoa?
Donopa sanoi:Dora oli kova tänään! Siitä ei pääse yhtään mihinkään. Hyviä mooveja veteli ja heitto upposi todella mallikkaasti. Kun katseli noita Katajan "vahvistuksia", niin ei missään nimessä ole tarvetta muutoksille. Kyllä jos tässä vaiheessa ruvetaan kiireella jenkkejä pyörittelemään, niin aika usein siinä jää maija käteen. (poikkuksena Lahti viime kaudella).
Ilman loukkaantumisia siis, niin ehdottomasti näillä tulisi mennä kausi loppuun
DripL sanoi:Hienoja KPX:n ottelukoosteet/videot! Olisiko mahdollista saada kaikista matseista sellainen kooste, jossa näkyy tilanteita molemmilta joukkueilta? Esim. Vilpas-Korihait -matsi.
Upeaa toimintaa!
KPX sanoi:Koitan pysyä mahdollisimman kaukana perinteisistä ottelukoosteista, koska haluan tehdä itseni näköisiä videoita... ja koitan myös tehdä jokaisesta videosta erilaisen. Toki koitan sisällyttää ainakin ne hienoimmat vastustajien korit videoihin, mutta samalla koitan pitää myös videoiden koot mahdollisimman pieninnä ja tällaisella 720p HD laadulla se tekee hommasta hankalaa. Taidat tarkoittaa tuota tulevaa korihait-vilpas matsia, vielä en ole päättänyt lähdenkö sinne kuvaamaan, koska tämä editointi käy kyllä ihan työstä, joskus pitäisi malttaa vaan katsoakin joku ottelu...