tuotanoin, mielestäni hiukan kummallista että seurojen ei anneta itse tietyllä tavalla vastata valmentaja valinnoistaan... loppujenlopuksi nuo kriteerit täyttäviä valmentajia jotka esimerkiksi vilppaan peräsimeen lähtisi on kourallinen... tai vielä selkeämmin yhdenkäden sormilla laskettava määrä... vai olenko väärässä? Mielestäni nuo kriteerit voisivat olla SUOSITUKSIA ja antaa seuran päättää itse kenet penkinpäähän istuttaa. Toki perusteita on valmennuksen tasokkuus jne... mutta onko kriteerit tae siitä? Ei tässä kuitenkaan puhuta mistään pomminpurkamisesta johon varmasti on syystä koulutuskriteerit... ennemmin näkisin koulutuksen lähinnä neuvottelu etuna valmentajalle... vähän kuin yleisesti koulut työnhaussa... mielestäni jos joku joukkue haluaa istuttaa penkinpäähän penan jokirannasta niin sitten istuttaa...
PekLa sanoi:Minä taas olen sitä mieltä että Liiton vaatimus FIBA / HKVT-tasosta on hyvä. Jos halutaan viedä lajia eteenpäin, juuri valmennukselle pitää asettaa kovat kriteerit. Poikkeustapauksessa niistä voidaan joustaa, ymmärtääkseni Kaminen ja Lehtonen ovat vasta valmistumassa HKVTltä. Molemmat herrat ovat kuitenkin poikkeustapauksia, jotka pitäisi sallia. Sen sijaan tavallista, keskivertoista B-poikien valmentajaa ei tulisi päästää liigaan päävalmentajaksi, liian iso homma.
Ja jos kiinnostusta ja kannuksia todella on, HKVT on vuodessa käyty.
Tämä kohta liigakriteereistä tulee säilyttää tiukkana, siitä 2000 hengen katsomosta voisi vähän joustaa.
Loistavaa, mitalipelit varmistettu.Insider sanoi:Valmentaja on
Muutama pelaaja on
Insider sanoi:Valmentaja on
Muutama pelaaja on
SC sanoi:
Burgess
Ahonen
Kaaresvirta
Jenkki
Jenkki
Hirvikoski
Nissinen