Koripallo.com

Salon Vilpas 2011 - 2012

Vs: Salon Vilpas 2011 - 2012

MTJ sanoi:
Jokohan FunClubin olisi aika aktivoitua ja järjestää faneille reissu kuudenneksi pelaajaksi perjantain ToPo -matsiin? Täällä yksi jo käsi pystyssä valmiina ilmoittautumaan :p.

Onko tullut tähän asiaan vielä minkäänlaista huhua tai tietoa? Toisaalta onko joku lähdössä omalla kulkupelillä ottelutapahtumaan.

Olen kahden vaiheilla mennäkkö paikan päälle vai katsoakko matsi urholta porukoitten töllöttimestä. Olen tulossa Kouvolasta perjantaina Saloon, mutta ajattelin, että jäisinkö matkalla pääkaupunkiseudulle katsomaan matsin lehtereille. Jos jään matkalla matsiin, niin paluukyyti Saloon olisi paikallaan. Tokihan sitä yleisetkin kulkupelit liikkuu, mutta kuitenkin.

Realisti sanoi:
- No tottakai se on rahasta kiinni, mutta jollain ihmeen kummalla muut joukkueet pystyvät jenkit pitämään.
Vielä tähän jenkkien pitämiseen pieni esimerkki(joka varmasti sisältää virheitä, mutta korjatkaa ihmeessä). Summat viittellisiä, koska faktaa ei ole.

Vilppaalle tulee jenkki suoraan yliopistosta:
Palkka: 20000$=15000€
Sivukulut: ~7500€

Jenkkipelaa hyvän kauden tarjotaan jatkoa:
Palkkapyyntö: 35-40000$=25-30000€
Sivukulut: 12500-15000€

Kämppä+autot yms ovat kiinteitä kuluja, joskin voivathan nuo kokeneemmat jenkit vaatia jotain parempaakin kämppää, kuin nuo Hakton solukämpät, jotka maksavat sen 100-150€/huone/per kuukausi.

Eli siis toisen kauden jenkki maksaisi seuralle helposti yli tuplat siitä ekan kauden summasta. Kukaan ei toista kautta jatka läheskään yhtä pienellä palkalla mitä pelaa ensimmäisen, koska verot ja näytöt ammattilaispeleistä nostavat liksaa.

Ihmispallo sanoi:
Onko tullut tähän asiaan vielä minkäänlaista huhua tai tietoa? Toisaalta onko joku lähdössä omalla kulkupelillä ottelutapahtumaan.

Olen kahden vaiheilla mennäkkö paikan päälle vai katsoakko matsi urholta porukoitten töllöttimestä. Olen tulossa Kouvolasta perjantaina Saloon, mutta ajattelin, että jäisinkö matkalla pääkaupunkiseudulle katsomaan matsin lehtereille. Jos jään matkalla matsiin, niin paluukyyti Saloon olisi paikallaan. Tokihan sitä yleisetkin kulkupelit liikkuu, mutta kuitenkin.

Täällä on nyt sen verran hiljaista tämänkin juhaniaatin osalta, että haudattava on sitten tämäkin idea. Katsotaan sitten kaljatuoppi kourassa matsia Urholta ja puoliajalla venytellään raajoja lauantaista keila"kisaa" varten :)

MTJ

Hiljaista on ollut. Usean päivän oon tässä arponut, että jos lähtisin omalla autolla ajelemaan ja jos olis muutama kaveri ollut matkaseuraksi mukaan lähdössä. Ei mulla ole kavereita ;D. Ja oikeasti olen laiska ajamaan, varsinkin pitkän työpäivän jälkeen. Mukavaa keilausiltaa Ihmispallolle lauantaina :D.

MTJ sanoi:
Hiljaista on ollut. Usean päivän oon tässä arponut, että jos lähtisin omalla autolla ajelemaan ja jos olis muutama kaveri ollut matkaseuraksi mukaan lähdössä. Ei mulla ole kavereita ;D. Ja oikeasti olen laiska ajamaan, varsinkin pitkän työpäivän jälkeen. Mukavaa keilausiltaa Ihmispallolle lauantaina :D.

Päivän salkkari kertoo kuinka vilppaan viimeisetkin eväät syödään ensi kaudella nokian tempauksen jälkeen..että töitä saa tehdä entistä enemmän "pennien" eteen ja sen eteen että pystyis edes yhden tämän kauden jenkeistä pitämään..aika surullista.. :-\

Rabalski sanoi:
Päivän salkkari kertoo kuinka vilppaan viimeisetkin eväät syödään ensi kaudella nokian tempauksen jälkeen..että töitä saa tehdä entistä enemmän "pennien" eteen ja sen eteen että pystyis edes yhden tämän kauden jenkeistä pitämään..aika surullista.. :-\

Enpä usko, että Vilpuralla olisi ollut mahdollisuus kaikkien kolmen pitämiseen, vaikka NOKIA tekisi kuningascomebackin Applen ohi. Enemmänhän Noksu on rahaa syytänyt espoolaiseen konkurssipesään kuin Vilppaaseen.

Kaupunginkomeimmalta varmaan aika realistista kustannuslaskentaa tuossa pari viestiä ylempänä.

Kouri Capital sanoi:
Enpä usko, että Vilpuralla olisi ollut mahdollisuus kaikkien kolmen pitämiseen, vaikka NOKIA tekisi kuningascomebackin Applen ohi. Enemmänhän Noksu on rahaa syytänyt espoolaiseen konkurssipesään kuin Vilppaaseen.

Kaupunginkomeimmalta varmaan aika realistista kustannuslaskentaa tuossa pari viestiä ylempänä.

Joo ei varmasti monellakaan ole varaa pitää kolmea samaa jenkkiä toista kautta putkeen...
Ei nokia olekkaan vilppaalle mikään suuri sponsori mutta se syö muita tärkeitä sponsoreita ympäriltä.

Onhan se meistä Faneistakin kiinni minkälaista korista täällä pelataan. Jokainen maksaa lippunsa ostaa kioskista kaffetta niin korjaantuu kassa paljon. Lahdessahan Fanit myös keräsivät keskenään rahaa joukkueelle, onnistuiskohan meillä??
1000 fania pistää 100€/kärsä kirstuun niin ens kaudella on heti paremmat jenkit. ;D

Joestar sanoi:
Onhan se meistä Faneistakin kiinni minkälaista korista täällä pelataan. Jokainen maksaa lippunsa ostaa kioskista kaffetta niin korjaantuu kassa paljon. Lahdessahan Fanit myös keräsivät keskenään rahaa joukkueelle, onnistuiskohan meillä??
1000 fania pistää 100€/kärsä kirstuun niin ens kaudella on heti paremmat jenkit. ;D

Mukana ;)

No ei muuta kuin tuumasta toimeen ja joku teistä kolmesta ottaa vaikka ensitöikseen Vilppaan väkeen yhteyttä ja kattelemaan mitä siihen rahankeruulupaan oikein tarvitaankaan...

svb

Eikös tuo edesmennyt lentopallo joukkue yrittänyt pelastaa toimintansa tällä tavoin. Ei kuulemma saavuttanut tavoitetta, mutta huomattavan summan kuitenkin. Joukkueen kaatuessa ohjasivat sitten junnuille ko rahat.

Uskon keräyksen toteutuessa suurempaan summaan, kuin mitä lentopallon keräys tuotti. Yleisömäärät osoittavat sen verran suurta kiinnostusta korista kohtaan tällä hetkellä. Peukku ajatukselle, olen mukana!

Minä voin kysyä tuota keräysasiaa vaikka Jägeriltä huomenna noutaessani tulevan keilakisan ykköspalkintoa valtavien abloodien saattelemana :)

Minun ei varmaan kannata ulkopaikkakuntalaisena ryhtyä tässä vetomieheksi, mutta muutoin voin olla mukana mihin omat rahkeet riittävät. Selvitän nyt vaikka sitten huomenissa, että mitä mieltä joukkueen johto ajatuksesta on. Sopiiko tämä hankkeen päänavaus komin Vikings faneille?

Ihmispallo sanoi:
Minä voin kysyä tuota keräysasiaa vaikka Jägeriltä huomenna noutaessani tulevan keilakisan ykköspalkintoa valtavien abloodien saattelemana :)

Minun ei varmaan kannata ulkopaikkakuntalaisena ryhtyä tässä vetomieheksi, mutta muutoin voin olla mukana mihin omat rahkeet riittävät. Selvitän nyt vaikka sitten huomenissa, että mitä mieltä joukkueen johto ajatuksesta on. Sopiiko tämä hankkeen päänavaus komin Vikings faneille?
Tämähän käy.

Sen verran pakko kommentoida tätä rahankeruu homma.

Oma ehdotus olisi että tämä tuo toimisi periaatteessa päin vastaisesti, että tarvittaessa Vilpura ottaisi näihin tämä asian puuhamiehiin yhteyttä, jos joku oikeasti kova jenkki olisi saatavilla ja tällä tavoin yritettäisiin kerätä tuohon tarvittavat rahat kasaan. JJK on Veikkausliigassa tähän tapaan pari kertaa kerännyt rahaa piensponsoreilta ja vissiin kannattajiltakin.

Toki jos nuo luvat yms tulevat, niin kannattaa toki tili perustaa ja sitten 1-2 kertaa kaudessa järjestää jonkinlainen kampanja, jossa olisi konkreettisesti ne tavoitteet mitä rahalla meinataan tehdä. Mielestäni "kerätään rahaa parempiin jenkkeihin" on hieman liian väljä määritelmä. Heinä-elokuussahan tuollainen kampanja kannattaisi käyntiin lyödä täydellä höyryllä ja hieman tuossa kohtaa osaisi jo paremmin antaa tietoa mahdollisista tavoiteltavista pelaajistakin.

Ja mielummin vaikka niin että jos tuo 100k€ saataisiin kerättyä, niin tuosta saisi 3-4 vuotta eteenpäin yhden laadukkaamman jenkin, eikä niin että yhtenä kautena lyödään kaikki munat samaan koriin.

Keilakisat on nyt sitten keilattu. En aio teitä arvon komilaiset sen enempää kiusata näillä kisoilla, mutta muutama sananen nyt kuitenkin:
- niin hemmetin hienot kisat, että lupaan koota joukkueen myös ensi vuodelle...ja fanit luovuttavat jälleen muistoesineet jenkeille tai muille valitsemilleen pelaajille myös ensi vuonna
- niin hemmetin hienot kisat, että alkuperäisestä suunnitelmastani poiketen tulenkin Salohallin lehtereille tulevana lauantaina Pyrintö matsiin
- keilakisa oli ainutkertainen mahdollisuus tutustua joukkueen johtoon ja taustavoimiin sekä ennen kaikkea hienoihin pelaajiin varmaan paremmin kuin mitenkään muuten -> suosittelen lämpimästi osallistumista muillekin faneille
- joukkueessaamme heittäneen Fieldsin osumatarkuus oli sama kuin koriksessa vapariviivalta...alkukaudella :D Toki tällä heittotaidolla ei erottunut muusta joukkueestamme...ei hyvässä eikä pahassa, vaan sopi remmiin täydellisesti. Johnin keilaustyyli oli keskelle ja kovaa...tai vielä kovempaa. Hieno miekkonen tämä JF myös kentän ulkopuolella...todella ystävällinen, avoin ja rento. Kiitos John.
- meidät fanit huomioitiin tilaisuudessa hienosti ja oli todella tervetullut olo koko tapahtuman ajan...ja jatkoilla tietenkin myös
- ja tiedoksi, että saimme lämpimän siunauksen joukkueen taholta tähän varainhankintatapahtumaan...tietenkin. Palataan tämän asian tiimoilta vielä lähiaikoina uudestaan ja laitetaan hommat rullaamaan...yhdessä!

Kiitokset muille joukkueessa Vikings Fanit keilanneille ja tapahtumaan osallistuneille. Suurimmat kiitokset itse hienolle korisjoukkueelle ja keilatapahtuman järjestäjille. Tämä tapahtuma ei unohdu mielistä pitkään aikaan...tuskin koskaan. Ensi vuonna uudestaan.

Oon kanssa valmis osallistumaan keräykseen, jos sellainen järjestetään!
On koettu myötätuulta ja paljon vastatuulta, mutta elämä ilman korista & Vilpuraa olisi ollut ja tulisi olemaan
hemmetisti tylsempää :)

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.