Okei. Pitänee kait luottaa jaakko1:sen asiantuntemukseen. Ei tästä helvetti mitään tuu!
Kjeh heh. 2017-2018 kesärekryistä 3/4 jatkoi kauden loppuun. Harmi et oli vaan niin kokemattomia ja paskoja et mestaruuteen ei riittäny. :/ (AJ-Hawkins-Carberry) -Nämäkin oli katsomotuomioden mukaan ennen kautta ja vielä alkukaudesta kaikki niin paskoja, et kaikille olis pitäny laittaa paluutiketti käteen.
2018-2019. Kesärekryt oli oikeasti huteja. Ehkä pl loppuun asti tahkonnut Taylor.
2019-2020 rekryt tähän mennessä muistuttaa ennemmin toissakauden rekryjä kuin viime kauden vastaavia. Mä näkisin tässäkohtaa kuitenkin nämä ihan hyvinä ja potentiaalisina onnistumaan ja kehittymään. Se että onko pojilla asenne kondiksessa ja halua tehdä töitä kehittymisensä eteen ratkasee et onko nää tulevat ukot hyviä vahvistuksia vai huteja. Jos ovat tiedostaneet ja asennoituneet tekemään duunia sen eteen et seuraava sesonki vähintään tuplaa liksan, niin lienevät ihan päteviä ukkoja Suomen parketeille. Mut jos asenne on mallia superstara: "mä olen liian hyvä tähän sarjaan", ni sit nää on kaikki varmasti niit huteja.
No Dillard tiedetään jo et asenne kunnossa. Ja viime kaudella ne muutamat pelit Korisliigassa ei viel kertonut yhtään mitään. Mä uskon et nyt kun pääsee pelaavaan rotaatioon heti alkuunsa, niin on ihan käyttökelpoinen kaveri. Ja huom. Dillardin ei tarvitse olla paras skoraaja, mutta kyllä hän skoraamaankin kykenee.
Mä kyl nään nää nuoret atleettiset kaverit ihan positiivisina rekryinä. Toivotaan et asenne on kondiksessa. Ja niinku sanottu, saa noit sit vaihdeltuu jos vihkoon meni ekalla kertaa