Täällähän kunnianhimo ja voitontahto loistaa poissaolollaan! Toivottavasti valmennus ja pelaajat on edes hippasen nälkäisempiä. Nyt siis puhutaan seurasta joka on voittanut kolme kertaa runkosarjan putkeen eikä yhtään mestaruutta, joko hälytyskellot soivat? Toki on hienoa että organisaatio kehittyy ja seura menee eteenpäin, mutta niinhän sen pitääkin mennä jos huipulle halutaan. Tällä organisaatiolla, valmennuksella, pelaajilla ja tukijoilla siihen on joka vuosi mahdollisuus, nyt pitää lupaukset lunastaa. On liikuttavan Suomalaista perustella tämänkin kevään kaltaiset sulamiset eteenpäin menemisellä ja hyvällä runkosarjalla, nyt pitäisi kaivaa tai kasvattaa munat, myös kannattajien.
Tuo että haluaa nähdä taistelevan ja 110% kentälle antavan Vilppaan on minusta käsittämätön odotusarvo. Sen ei pidä olla odotus vaan itsestään selvyys. Nämä äijät jotka edustuksessa pelaa on ammattilaisia, niille maksetaan siitä ihan kunnon palkkaa! Jokaisen itseään arvostavan, ammatissaan eteenpäin pyrkivän ja siinä menestyvän työntekijän pitää aina antaa kaikkensa työnantajan eteen, muuten on alanvaihdon paikka. Ei Vilpas nyt mikään kaupungin työpaikka voi olla!
Jos faneille riittää runkosarjan menestys ja toive että joskus mestaruuden on pakko tulla ollaan kohta korisliigan Kaisa Mäkäräinen! Kovaa suorittamista runkosarjassa/maailmancupissa mutta kun mestaruuksia jaetaan ollaan sijoilla ynnä muut.
Itse seuraan Vilppaan pelejä jatkossakin, kuten olen tehnyt jo divariajoista lähtien. Samoin edustamani yritys tukee jatkossakin Vilpasta kunnolla, niin kauan kun minä asioista päätän. Mutta silloin ne mestaruudet on otettava kun ne on tarjolla ja mahdollista saada.
Ensi kaudella todella uskon taas Vilppaan mestaruuteen, ja siitä revin hitonmoisen juhlan jos niin käy. Muuten potkin kiviä ja kiroan ääneen Pormestarinkadulla, kuten kolmena viime keväänä.
Hyvä tästä tulee, Salohalli täyteen ja kaikki jotka kynnelle kykenevät tukemaan yritystensä kautta Vilpasta, Salon mittakaavassa ylivertainen näkyvyys ja ottelutapahtuma. Asiakkaat viihtyy ja oikeasti kannattaa yritysten käyttää kovia kotimaisia pelaajia tilaisuuksissaan, sehän on tämän pelaajastrategian yksi suuri syy, sitä kannattaa käyttää hyväkseen!