No tässä tilanteessa oleellisempaa on, että ois kunnossa 10.4.->No toivottavasti olen siis väärässä. Kyllä Carberryä tarvittaisiin viimeistään lauantaina...
No tässä tilanteessa oleellisempaa on, että ois kunnossa 10.4.->No toivottavasti olen siis väärässä. Kyllä Carberryä tarvittaisiin viimeistään lauantaina...
Totta.. Mutta kun katsoo Vilppaan track recordia vaikka Kauhajoella, niin kyllä runkosarjan sijoituksella hyvä olisi tietä vähän tasoittaa. Kolmanneksi nyt ei ainakaan saa jäädä. Jossittelua, mutta vähän tuntuu siltä, että noi alkukauden konttaamiset Lapualla ja Turussa maksoi Vilppaalle 1...2 sijoitusta runkosarjassa.No tässä tilanteessa oleellisempaa on, että ois kunnossa 10.4.->
Toisaalta saattaa myös käydä niin että kaikki kolme pääsevätkin mukaanKovia poikia on mutta seitsemällä kun mennään kahden pelin viikkovauhdilla niin riski seuraavasta loukista kasvaa. Eniten pelkään Woodin kuormaa, siis mikäli Jamuni ei kykene pelaamaan.
Aamun salkkarissa iso juttu Vilppaasta.
- Toiviainen vahva ehdokas päävalmentajaksi
- Rannikko halukas jatkamaan yhden kauden, mikäli kuntoutus menee hyvin
- Kantosen kanssa neuvoteltu, hakee pääasiassa pelipaikkaa ulkomailta
- Nenonen palaamassa harjoituksii loppuviikosta. Uskoo pelaavansa tällä kaudella.
"aikatalussa ollaan, paluusta ei voi olla varma, mutta itse uskon siihen"-Nepo
Ja paljon muuta.
No Tobin jatkaa meillä ja pelaa kun on 100% ei yhtään ennen. Tässä nyt ei kannata riskeerata mitään, jotta kaikki ois kunnossa sitten pleijareiden aikaan. Jos ei nyt kahden vuorokauden sisällä uutta katastrofia ilmene joukkue on tässä.Olisi kyllä kiva tietää, mikä Tobinin tilanne. Niin paljon ollut loukkeja Vilppaalla viimeisten kausien aikana. Nyt ois tärkeintä saada ehjiä 100% kunnossa olevia pelureita keväälle. Siirtoraja menee muutaman päivän päästä kiinni..
Vastassa myös tämän hetken Korisliigan ehkä huonoin joukkue...Sivussa Rannikko, Nenonen, Carberry ja McNease. Avauspuolikkaalla 70 pistettä. Tottakai.
Eerikinharjulle jatkosopparia! Tykkään erittäin paljon.