Savolainen: DIshmanin paras pelin tähän mennessä, ei rima ole kovin korkeellaNo onhan se tietenkin mukavaa, että kotimaiset ratkovat peliä, mutta Henson ja Dishman näyttävät kyllä aika köykäisiltä vahvistuksilta. Suokas jatkaa siiti mihin jäi KTP pelistä.
Tiilikaisella ollu käyrä laskusuunnassa jo pari vuotta, vähän surullista.Otanta on vähän pieni tietenkin, mutta Nenonen KTP tä vastaan -15 ja tänään -14.
Eipä Savolaiselta voi tällaisia päätöksiä valitettavasti odottaa...Otanta on vähän pieni tietenkin, mutta Nenonen KTP tä vastaan -15 ja tänään -14.
Siellä olisi penkillä ihan nuori ja lupaavakin nelospaikan pelaaja. Ehkä voisi koittaa ihan rotaatiossa.
Koko Salo iloitsee voitosta .Teillä on siellä salossa kyllä säälittävä henki päällä.
Hävetkää
Uudesta sentteristä olen kuulut huhuja. Mikäli nämä huhut pitävät paikkaansa, niin toivon, että toimistolla ollaan selvitetty taustat kunnolla.Se oli lokakuun ainoa voitto, ellei muutoksia tule.
Pattillo edelleen liian hyvin muistissaUudesta sentteristä olen kuulut huhuja. Mikäli nämä huhut pitävät paikkaansa, niin toivon, että toimistolla ollaan selvitetty taustat kunnolla.
CV:n puolesta vaikuttaisi kelpo kaverilta, mutta sai viime kaudella kenkää kurinpidollisista syistä ennen viimeisiä kierroksia. Fanit kuvailivat häntä epämotivoituneeksi ja laiskaksi: pelasi toisinaan hyvin, kun häntä itseään kiinnosti. Tällaisia vahvistuksia en mielellään Vilppaassa näkisi.
Vai Jamie Skeen comeback?Pattillo edelleen liian hyvin muistissa
Skeenihän ny oli vaan auttamattoman paskas kunnos vs edelliset kaudet. Ei jalka vaan noussu enää eikä liike muutenkaa riittäny. Muutoinhan tais olla tyyppinä ok... tai sit ainakin mult menny jotain ohi.Vai Jamie Skeen comeback?
Uudesta sentteristä olen kuulut huhuja. Mikäli nämä huhut pitävät paikkaansa, niin toivon, että toimistolla ollaan selvitetty taustat kunnolla.
CV:n puolesta vaikuttaisi kelpo kaverilta, mutta sai viime kaudella kenkää kurinpidollisista syistä ennen viimeisiä kierroksia. Fanit kuvailivat häntä epämotivoituneeksi ja laiskaksi: pelasi toisinaan hyvin, kun häntä itseään kiinnosti. Tällaisia vahvistuksia en mielellään Vilppaassa näkisi.
Nyt on kyllä tietolähteet hakoteillä.Uudesta sentteristä olen kuulut huhuja. Mikäli nämä huhut pitävät paikkaansa, niin toivon, että toimistolla ollaan selvitetty taustat kunnolla.
Hakoteillä siitä, että epämotivoitunut tai siitä että ei ole uutta sentteriä tulossa..? Toivottavasti tarkoitit tuota ensimmäistä.Nyt on kyllä tietolähteet hakoteillä.