No ei toi ees oo väläytelly. Ihme koheltaja... piti olla nopeempi ku Sheriffi... ja vitut oo.
Uus ukko nyt rip rap jos halutaan ees unelmoida kptiedusta puolivälieriin ja saati välierä paikasta.
Mä olen vähän eri mieltä.
Voi olla että Clark on huti, mutta hän ollut alle viikon joukkueessa ja vaikka se nyt aika sekavalta näyttää,
niin energiaa ei kuitenkaan puutu. Maajoukkuetaukoon asti varmasti katsotaan ja kaikki muu olisikin typeryyttä.
Jos nyt katsoo joukkueiden nykyformia niin Seagulls on ainoa joukkue mikä pelaa tasaisesti ilta toisensa jälkeen. Karhu pelaa energialla, mutta ongelmansa sielläkin on etenkin pelinteossa. Kaikkien intensiteetti nousee pudotuspeleissä. Onko siellä sitten katto jo vastassa?
Kataja tappelee loukkaantumisten kanssa, mutta kyllä siellä muitakin ongelmia on. Curry aika pallodominoiva niin muut jää vähän statisteiksi.
Vilpas, Korihait ja Bisons mun mielestä kaikki omaa mahdollisuudet haastaa Karhua/Katajaa puolivälierissä joten mukavan auki pakka on.
Eilen Korihait pelasi ihan helvetin hyvän ottelun ja vaikka Savolainen & Rannikko kyllä reagoi ottelun aikana varsin kiitettävästi niin joskus vaan pelit on tälläisiä. Toisinaan toinen on vaan parempi jonain iltana ilman mitään housuunpaskomisia tai muita krumeluureja.