Koripallo.com

Salon Vilpas 2024-2025

1738492358684.png

Loppuotteluko?

En kyl hengitystä pidättäis Clarken isoa kehitys steppiä odotellessa.

Tää on vähän samanlainen tapaus ku Tiskari viimekaudelta. -voihan hän väläytellä, mutta heti jo näki, ettei toi vaan riitä-
Saman totesin ekan kotipelin jälkeen. Hieman saman oloinen ja kuntoinen kuin Tiskimies. Ja se "kuntoutus" kesti sit koko loppukauden..Toivotaan että...

60 pinnaa omiin ekalta puoliskolta. Olkoonkin vaikka gulssit vastassa... Rantapajulla ja Clarkilla ei mitään käyttöä. Suht hyvin roikutaan mukana kuitenkin

Tarttis muittenkin (edes yrittää) tehdä pisteitä kun Adamu….Nyman ja Innamaa töysin ulkona tuossa mielessä, Koivistolle tullut ehtoo puolustuksessa ja hyökkäyksessäkin.

Kaikesta näkee et valmiina hävinneenä tultiin paikalle. Asenne taas sitä luokkaa. Clarkin voi tunkee Finnairiin. Pelataan vaikka loppukausi kolmella.

Kaikesta näkee et valmiina hävinneenä tultiin paikalle. Asenne taas sitä luokkaa. Clarkin voi tunkee Finnairiin. Pelataan vaikka loppukausi kolmella.
Viimeinen kymppi oli Vilppaalta hyvä. Clark 16 pinnaa, ihan hyvin mielestäni.

Enemmän kiinnostusta herättää Adlerin otteet kun itse Vilppaan. Löytyykö jostain tilastoja peleistä kun itse en löytänyt ainakaan Adlerin nimeä mistään

Enemmän kiinnostusta herättää Adlerin otteet kun itse Vilppaan. Löytyykö jostain tilastoja peleistä kun itse en löytänyt ainakaan Adlerin nimeä mistään
Se on Saksassa pelaamassa nuorten talenttien turnauksessa. Muutama viesti ylempää löytyy enempi juttua

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.