Sillähän on rouva paikallisia.Muuan Marcus Lovett oli tänään peliä katsomassa. Tällä kaudella tehnyt Kiinan pääsarjassa ihan kunnioitettavat tehot.
Näin myös itse päättelin Instan kuvista. Mut tämä käynti oli kuitenkin eka kolmeen vuoteen. Siitä Vilpas vois integroida moneksi vuodeksi scoraus voimasen takurin. Vilppaan jälkeen Portugalissa pari hyvää kautta ja viimeisenä Kiina 16.8 ppg. On vaa tainnut hinta "hieman" nousta....Sillähän on rouva paikallisia.
Joo ei kiitos enää, on kyllä viihdyttävä pelaaja mutta vähiten Vilpas tarvitsee ensi kaudelle ballhog takuria.Näin myös itse päättelin Instan kuvista. Mut tämä käynti oli kuitenkin eka kolmeen vuoteen. Siitä Vilpas vois integroida moneksi vuodeksi scoraus voimasen takurin. Vilppaan jälkeen Portugalissa pari hyvää kautta ja viimeisenä Kiina 16.8 ppg. On vaa tainnut hinta "hieman" nousta....
Kivimäki kotiin ni Lovetti menee siinä sivussa.Joo ei kiitos enää, on kyllä viihdyttävä pelaaja mutta vähiten Vilpas tarvitsee ensi kaudelle ballhog takuria.
Joo ei kiitos enää, on kyllä viihdyttävä pelaaja mutta vähiten Vilpas tarvitsee ensi kaudelle ballhog takuria.
Juu.. Lovetti takuriks ja 3 alelaarin jenkkiä, ni aikalailla taitais korkeintaan SaloBasketballin poikiin riittää nappula. Tietty joku Peun Ringistäkin vois irtoo lisäksNäin myös itse päättelin Instan kuvista. Mut tämä käynti oli kuitenkin eka kolmeen vuoteen. Siitä Vilpas vois integroida moneksi vuodeksi scoraus voimasen takurin. Vilppaan jälkeen Portugalissa pari hyvää kautta ja viimeisenä Kiina 16.8 ppg. On vaa tainnut hinta "hieman" nousta....
Nenonen irtoo mehupalkalla tohon jengiinJuu.. Lovetti takuriks ja 3 alelaarin jenkkiä, ni aikalailla taitais korkeintaan SaloBasketballin poikiin riittää nappula. Tietty joku Peun Ringistäkin vois irtoo lisäks(oletuksena että Kiinan tasosta liksaa nostais)
Kiinan tasoinen liksa taitaa tarkottaa jopa Lovettin kohdalla isompaa summaa kaudesta kuin koko Vilppaan yhteenlaskettu pelaajabudjetti.Juu.. Lovetti takuriks ja 3 alelaarin jenkkiä, ni aikalailla taitais korkeintaan SaloBasketballin poikiin riittää nappula. Tietty joku Peun Ringistäkin vois irtoo lisäks(oletuksena että Kiinan tasosta liksaa nostais)
Nenosel on kyl kallis mehumakuNenonen irtoo mehupalkalla tohon jengiin![]()
Juu sitä mä tos vähän koitin vihjataKiinan tasoinen liksa taitaa tarkottaa jopa Lovettin kohdalla isompaa summaa kaudesta kuin koko Vilppaan yhteenlaskettu pelaajabudjetti.
Meinaatko ettei yhteiskämppä pahkavuoresta, muutama kilo euroja kuussa, Tojota ja lounas jossain paikallisessa ravintolassa ylittäisi tuota houkuttavuudessa?Nenosel on kyl kallis mehumaku
Juu sitä mä tos vähän koitin vihjata
Lienee joku ~300k Lovetin palkka tuolt kaudessa. Voi toki olla enempikin.
Kyllähän se varmasti houkuttaa... on meinaa sellaset edutMeinaatko ettei yhteiskämppä pahkavuoresta, muutama kilo euroja kuussa, Tojota ja lounas jossain paikallisessa ravintolassa ylittäisi tuota houkuttavuudessa?
Ja ei saa uutta Tojotaa. Vilppaan eka liigakeikan aikainen Camry pojalle alle.Meinaatko ettei yhteiskämppä pahkavuoresta, muutama kilo euroja kuussa, Tojota ja lounas jossain paikallisessa ravintolassa ylittäisi tuota houkuttavuudessa?
Pelkkä kämppä legendaarisesta Pahkavuoresta ja safkat riittää. Itse tuli asuttua ko. kaupunginosassa 70-luvun puolivälistä 90- luvun alkuun…Meinaatko ettei yhteiskämppä pahkavuoresta, muutama kilo euroja kuussa, Tojota ja lounas jossain paikallisessa ravintolassa ylittäisi tuota houkuttavuudessa?
Lisätietoja?Näköjään ensimmäinen hankinta jo tehty.
Miten vaikeaa muka on olla GM ...
Lovett.Lisätietoja?
Ei oo tulossa.Lovett.
Joo ei kiitos enää, on kyllä viihdyttävä pelaaja mutta vähiten Vilpas tarvitsee ensi kaudelle ballhog takuria.
Näköjään ensimmäinen hankinta jo tehty.
Miten vaikeaa muka on olla GM ...
Lovett.