Koripallo.com

Salon Vilpas 2024-2025

Näin myös itse päättelin Instan kuvista. Mut tämä käynti oli kuitenkin eka kolmeen vuoteen. Siitä Vilpas vois integroida moneksi vuodeksi scoraus voimasen takurin. Vilppaan jälkeen Portugalissa pari hyvää kautta ja viimeisenä Kiina 16.8 ppg. On vaa tainnut hinta "hieman" nousta....
Joo ei kiitos enää, on kyllä viihdyttävä pelaaja mutta vähiten Vilpas tarvitsee ensi kaudelle ballhog takuria.

Näin myös itse päättelin Instan kuvista. Mut tämä käynti oli kuitenkin eka kolmeen vuoteen. Siitä Vilpas vois integroida moneksi vuodeksi scoraus voimasen takurin. Vilppaan jälkeen Portugalissa pari hyvää kautta ja viimeisenä Kiina 16.8 ppg. On vaa tainnut hinta "hieman" nousta....
Juu.. Lovetti takuriks ja 3 alelaarin jenkkiä, ni aikalailla taitais korkeintaan SaloBasketballin poikiin riittää nappula. Tietty joku Peun Ringistäkin vois irtoo lisäks :D (oletuksena että Kiinan tasosta liksaa nostais)

Meinaatko ettei yhteiskämppä pahkavuoresta, muutama kilo euroja kuussa, Tojota ja lounas jossain paikallisessa ravintolassa ylittäisi tuota houkuttavuudessa?
Pelkkä kämppä legendaarisesta Pahkavuoresta ja safkat riittää. Itse tuli asuttua ko. kaupunginosassa 70-luvun puolivälistä 90- luvun alkuun…

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.