Koripallo.com

Salon Vilpas 2024-2025

Taisi mennä bussiemännällä Tumban kommentista jauhot suuhun… nauru, nauru;)
Moi vaan! Ehkä enemmän ihmetyttää se että tumba jakaa yksityisestä instagramista screenshotin omaan someensa. Haluaa siis nähdä sen vaivan että selvittää jostain mun instagramin ja saa vielä joltain mun seuraajalta screenshotin profiilista. Ehkä Tumban pitäis keskittyy enemmän asioihin siel pelikentäl kuin yksittäiseen katsojaan.

Vaikka paljon asioita Forzan eteen teenkin, some ei ole mun vastuulla. Jos Tumba näkee vaivan selvittää kuka olen niin väitän että aika julkisesti tiedetään kuka olen nimimerkkini takana. Tiedä sitten kuka tässä on pikkulapsi. Tumba ehtisi jo poistamaan kuvana olevan kommentin. Ehkä se kertoo jotain.

Ens kertaan!
-Bussiemäntä

Liitteet

• IMG_20250125_234954.jpg
    IMG_20250125_234954.jpg
    111,9 KB · kertaa luettu: 613
Tätä samaa ajattelin juuri, mikäli kunnossa. Romanian tilastot eivät ihmeellisiä. Illalla näkee ruudusta.

Moi vaan! Ehkä enemmän ihmetyttää se että tumba jakaa yksityisestä instagramista screenshotin omaan someensa. Haluaa siis nähdä sen vaivan että selvittää jostain mun instagramin ja saa vielä joltain mun seuraajalta screenshotin profiilista. Ehkä Tumban pitäis keskittyy enemmän asioihin siel pelikentäl kuin yksittäiseen katsojaan.

Vaikka paljon asioita Forzan eteen teenkin, some ei ole mun vastuulla. Jos Tumba näkee vaivan selvittää kuka olen niin väitän että aika julkisesti tiedetään kuka olen nimimerkkini takana. Tiedä sitten kuka tässä on pikkulapsi. Tumba ehtisi jo poistamaan kuvana olevan kommentin. Ehkä se kertoo jotain.

Ens kertaan!
-Bussiemäntä
Länsi-Siperian ”Mies” on samaa mieltä. Ajattelematonta toimintaa Masilta. Voisi @JOEN SUU kin tulla tänne kertomaan ajatuksensa tästä?

Länsi-Siperian ”Mies” on samaa mieltä. Ajattelematonta toimintaa Masilta.
Ja ilman provosoivia ajatuksia, tuli ihan mieleen, että kannattaisikohan tämä seurassa ehkä ottaa tuo asia käsittelyyn, ja ehkä joku varoitus yms. antaa? Jos Sibandekin huhun mukaan sai YouTube-videolla seuran arvojen vastaisesta toiminnasta varoituksen…
Ja en mitenkään provosoi tai syytä ketään, ihan vaan puhdas, pohtiva ajatus. Mielestäni kuitenkin yksittäisten kannattajien/kannattajan yksityistilin profiilista kuvan lähettäminen varsinkaan pelaajana ole oikein.

Mihin vi...a moista liittoa tarvitaan, ai niin gulleja varten.

Mihin vi...a moista liittoa tarvitaan, ai niin gulleja varten.
No joo... Selvitykset ja raportit toimitettu pyydetysti liitolle ja sit ne vaan oli kadonnu, eikä löytäny tietä OKM:lle. Ei hyvää päivää!

No joo... Selvitykset ja raportit toimitettu pyydetysti liitolle ja sit ne vaan oli kadonnu, eikä löytäny tietä OKM:lle. Ei hyvää päivää!
Tästä olisi hyvä saada Westerholmin kommentit, lienee samaa luokkaa kuin viime kauden vapaaheittokisan selvitys. Luulin että on hoitettu...

Toisaalta pakkohan niistä on Vilpaalla olla kopio, joten varmaan korjaantuu.

Tästä olisi hyvä saada Westerholmin kommentit, lienee samaa luokkaa kuin viime kauden vapaaheittokisan selvitys. Luulin että on hoitettu...

Toisaalta pakkohan niistä on Vilpaalla olla kopio, joten varmaan korjaantuu.
No tossa jutussa kerrotaan, että asiaa kysytty Packalenilta mutta hän vaikeni ja ohjas kyselyt Elolle.

No Elon vastaus sit kyllä hämmästytyää ja kummastutta: "– Kaikki tiedot on annettu, mitä on pyydetty, Elo vakuuttaa."

Ja täsmennys kysymykseen vastannu näin:

"– Kaikki tiedot on annettu, mitä on pyydetty, Elo vakuuttaa."

Ja Vilppaan Kallioniemi kertoo että raportit ei oo menny liitolta eteenpäin OKM:lle.

No, joka tapauksessa Vilpas on ne nyt toimittanut suoraan OKM:lle, ilman liiton välikättä. Ja ilmeisemmin muutkin seurat joilta tukia peritään takaisin toimivat/toimineet samoin. Maanantaihin asti aikaa kuulemma.

Annetaan nyt kaverille vielä vähän aikaa, mutta ei tosiaan hyvältä vaikuta. Tässä ei vaan oikeen olisi turhan paljon aikaa ajaa pelaajia hirveästi sisään

Annetaan nyt kaverille vielä vähän aikaa, mutta ei tosiaan hyvältä vaikuta. Tässä ei vaan oikeen olisi turhan paljon aikaa ajaa pelaajia hirveästi sisään
Paljon pitäis antaa aikaa..? Ehkä pelaamattomuus näkyy..mut miks piti sellaista sit valita? Ketäköhän näitä valintoja tekee..Vikings hallitus..?

Paljon pitäis antaa aikaa..? Ehkä pelaamattomuus näkyy..mut miks piti sellaista sit valita? Ketäköhän näitä valintoja tekee..Vikings hallitus..?
Vähän kyllä ihmetyttää, että otetaan tässä vaiheessa kautta koko kauden pelaamatta ollut kaveri, jolla ei myöskään kovin kummoinen CV. Iso riski.

Mut kuten todettua, annetaan vielä aikaa (vaikka sitä liiaksi ei ole).

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.