Koripallo.com

Salon Vilpas

• Viestiketjun aloittaja Salon Vilpas
  • Alkaa

SC

Vs: Salon Vilpas

millä sanoi:
millä vilpas luulee nousevansa sm:aan??!!
jos VAHINGOSSA näin kävisi, onko ammattitaitoa, ringin leveydestä ainakin on puutetta! Vilppaan suomalaiset eivät riittäisi edes a-poikien am-sarjan kärkeen!
Toinen näkökulma... uskon että tästä tulee hyvä kausi ja vilpas pelaa viihdyttävää koripalloa... joukkueella on onnistuessaan mahdollisuudet mihin vain ja epäonnistuessaan myös mihin vain :D ja miksi vilpaan suomalaisia aliarvostetaan, tälläkaudella nousee muutama peluri varmasti uudelle tasolle... taitaa olla salon sisäistä katkeruutta ;) dont hate the playaz hate the game...

Salo

Viihdyttävään koripalloon kuuluu mielestäni (ihan vaan tavallisen koriksenkatsojan mielipide) myös donkit.. Niitä ei tulla ensi kaudella näkemään.. Yleensä niitä nähdään ulkomaalaisvahvistuksilta, mutta ei ensi kaudella. Eu-pelaaja ei pelaa vaan nostaa vaan suurempaa palkkaa (kait).. Iso mies ei nouse.. Ja laituri ei myöskään ole kimmoisa ajaja vaan kolkin heittelijä.. Pelkät kolkitkin voivat olla viihdyttäviä ala Kisner, mutta Tylerin ei sitä ole.. Kisner pystyi ratkaisemaan pelit yksinään (myös hyvillä ajoilla kun oli laittanut viisi kolkkia naamaan) mutta tähänastisen perusteella ei onnaa...

Ps. Edelleenkin ikävä:
Pg Tim Kisner
Sg Chris Cameron
Sf Tick Rodgers
Pf Faisal Abraham
C Peter Praznovski (Eu)

6. Denver TenBroek

(Pyydän anteeksi jos olen kirjoittanut väärin, mutta varmaan tiedätte ketä tarkoitan)

cuppifani

Vilpas voitti Turun Namikan puhtaasti Suomen Cupin ottelussa tänään. Molemmat Vilppaan jenkit todella kovia. Levyrit Vilppaalle lähes 100-0.
Turun jenkki yksi huonoimmista ulkomaalaisista, joita olen pelaavassa kokoonpanossa nähnyt.
Vaikeuksia tulee Turulle kauden aikana. Vilpas porskuttaa varmasti divarin kärkiryhmässä.

heihei

MINUSTA VILPAS VOI NOUSTA IHAN HYVIN SM-SARJAAN TAKAISIN TÄNÄVUONNA!
Vaikka vilppaan jengissä onkin paljon junnuja. Valmentajan vaihdos on muuttanut joukkoeen itsetuntoa valtavasti.
jenkit ovat näyttäneet hyviä otteita varsinkin sentteri housman. mcginn taas on pelannut ailahtelevasti. välillä uppoo ja välillä taas ei mutta uskon että sekin on paranemaan päin. toivon joukkoeelle hyvää menestystä tällä kaudella.

no hei hei vaan

heihei sanoi:
MINUSTA VILPAS VOI NOUSTA IHAN HYVIN SM-SARJAAN TAKAISIN TÄNÄVUONNA!
Vaikka vilppaan jengissä onkin paljon junnuja. Valmentajan vaihdos on muuttanut joukkoeen itsetuntoa valtavasti.
jenkit ovat näyttäneet hyviä otteita varsinkin sentteri housman. mcginn taas on pelannut ailahtelevasti. välillä uppoo ja välillä taas ei mutta uskon että sekin on paranemaan päin. toivon joukkoeelle hyvää menestystä tällä kaudella.

Olen tainnut katsoa noita Vilppaan pelejä vähän huolimattomasti.
Minun mielestäni tämä Housman on puhdas laituri ja McGinn puhdas sentteri.

niinpä niin

no hei hei vaan sanoi:

Ja minun mielestäni Housman on pelannut tähän asti pelkästään 5 ja Mc Ginn 3/4.....

että hei hei hei

no hei hei vaan sanoi:
olet katsonut pelejä todella huonosti jos väität hous manin olevan puhdas laituri.

Salo

Salo sanoi:
Meidän EU pelaajalla ei ilmeisesti sitten ole aikomusta laittaa itseään kentälle ensi kaudella?

Ei pelannut taaskaan Dejworek montaa minuuttia... :-\

spade

Salo sanoi:
Ei pelannut taaskaan Dejworek montaa minuuttia... :-\
Itse olen harmitellut myöskin samaa. Jos on PELAAJA-valmentajaksi hankittu on myös pelattava vai lieneekö mies niin keskenkuntoinen ettei pysty enempää viellä pelata...

spade sanoi:
Itse olen harmitellut myöskin samaa. Jos on PELAAJA-valmentajaksi hankittu on myös pelattava vai lieneekö mies niin keskenkuntoinen ettei pysty enempää viellä pelata...
Kyllä kaikkien pitäisi ymmärtää, että pelaaja - valmentaja yhdistelmä samassa persoonassa voi toimia vielä jossakin 2-5. dirressä. Ykkösen taso on kuitenkin jo niin kova, että pitäis olla joko pelaaja, tai valmentaja, mutta ei kumpaakin. Lapua koitti viime kaudella pelaaja-valmentajaa ja sijoittui sarjan keskivaiheille.

Suurin ongelma on siinä, että harjoituksissa voidaan mennnä vain niin kovaa, kuin pelaaja-valmentaja jaksaa. Kukaan ei ole piiskaamassa kovempaan vauhtiin ja jos valkku ei ole oikein kunnossa, niin sitten eivät muutkaan tule olemaan kunnossa. Toinen ongelma on peleissä. Valmentajalla on tosi paljon katsottavaa ja mietittävää pelin aikana. Jos on kentällä, ei tähän pysty ja jos jää reunalle, niin tulee juuri tuollaista ylläolevaa kettuilua. Eli lyhyesti pelaaja - valmentaja on jo ajatuksenakin kuolleena syntynyt divarin tasoisessa sarjassa. Tämän vuoksi Salo ei tule kovin korkealle kurkottamaan tämän vuoden dirressä, paitsi jos Dewjorek saa rauhan vain valmentaa, eikä oleteta hänen pelaavan kovin paljoa.

Urassa toimi 2000-luvun alussa pelaajavalmentaja kokeilu erittäin hyvin kun peräsimessä oli Kimmo Vyyryläinen.. No mutta Kimmo onkin kovan tason pelimies joten sen takia se onnistui ;D

Koyts

A sian tuntija sanoi:
Kyllä kaikkien pitäisi ymmärtää, että pelaaja - valmentaja yhdistelmä samassa persoonassa voi toimia vielä jossakin 2-5. dirressä. Ykkösen taso on kuitenkin jo niin kova, että pitäis olla joko pelaaja, tai valmentaja, mutta ei kumpaakin. Lapua koitti viime kaudella pelaaja-valmentajaa ja sijoittui sarjan keskivaiheille.

Suurin ongelma on siinä, että harjoituksissa voidaan mennnä vain niin kovaa, kuin pelaaja-valmentaja jaksaa. Kukaan ei ole piiskaamassa kovempaan vauhtiin ja jos valkku ei ole oikein kunnossa, niin sitten eivät muutkaan tule olemaan kunnossa. Toinen ongelma on peleissä. Valmentajalla on tosi paljon katsottavaa ja mietittävää pelin aikana. Jos on kentällä, ei tähän pysty ja jos jää reunalle, niin tulee juuri tuollaista ylläolevaa kettuilua. Eli lyhyesti pelaaja - valmentaja on jo ajatuksenakin kuolleena syntynyt divarin tasoisessa sarjassa. Tämän vuoksi Salo ei tule kovin korkealle kurkottamaan tämän vuoden dirressä, paitsi jos Dewjorek saa rauhan vain valmentaa, eikä oleteta hänen pelaavan kovin paljoa.

Tuon ongelman otteluvalmennuksessa allekirjoitan aivan täysin. Harjoituksissa sen sijaan ei tarvitse tuollaista ongelmaa olla, vaaditaan vaan asiansa osaava pelaaja-valmentaja. Ei se ole mihinkään kirjoitettu, ettei pelaajavalmentaja voisi vaatia joukkueelta parempaa kuin mihin itse pystyy.

Koyts sanoi:
Tuon ongelman otteluvalmennuksessa allekirjoitan aivan täysin. Harjoituksissa sen sijaan ei tarvitse tuollaista ongelmaa olla, vaaditaan vaan asiansa osaava pelaaja-valmentaja. Ei se ole mihinkään kirjoitettu, ettei pelaajavalmentaja voisi vaatia joukkueelta parempaa kuin mihin itse pystyy.
Väitän, että joukkueen moraalille ei tee hyvää, jos yksi pelaaja (valmentaja tässä tapauksessa) ei pysty tekemään kaikkea, mitä vaatii muilta. Pelaaja-valmentajana toimiminen on äärettömän vaikeaa ja sarjatasoon vedoten väitän edelleen, että jo divarissa on liki mahdotonta hoitaa hyvin molempia tai edes toista hommaa. Molemmat kärsivät. Lapualla viime kaudella vaikuttanut Crayton on aivan eri pelaaja tänä vuonna Nokialla kuin 06-07 kauden aikana. Hän on selvästi hyvässä kunnossa ja iästään huolimatta tulee olemaan hyvä vahvistus. Miksi... , kun on joutunut harjoittelemaan jonkun muun komennossa, eikä tarvitse miettiä koko palettia.

philip rules

A sian tuntija sanoi:
Väitän, että joukkueen moraalille ei tee hyvää, jos yksi pelaaja (valmentaja tässä tapauksessa) ei pysty tekemään kaikkea, mitä vaatii muilta. Pelaaja-valmentajana toimiminen on äärettömän vaikeaa ja sarjatasoon vedoten väitän edelleen, että jo divarissa on liki mahdotonta hoitaa hyvin molempia tai edes toista hommaa. Molemmat kärsivät. Lapualla viime kaudella vaikuttanut Crayton on aivan eri pelaaja tänä vuonna Nokialla kuin 06-07 kauden aikana. Hän on selvästi hyvässä kunnossa ja iästään huolimatta tulee olemaan hyvä vahvistus. Miksi... , kun on joutunut harjoittelemaan jonkun muun komennossa, eikä tarvitse miettiä koko palettia.

Joukkueen moraalihan on selvästi erittäin korkealla. Mistähän lähtee ajatus että Dejworek ei pystyisi tekemään kaikkea mitä vaatii muilta (isoilta miehiltä ). Saattaapi olla niinkin että hän pystyy paljon enempään kuin muut....
Samaa mieltä olen siitä että pelaajavalmentajan pesti on erittäin vaativa paikka.

hyvä vilpas!

Tämän päivän peli vilpas-visa basket oli kaunista katseltavaa. Aivan erillaista kuin viime vuonna. hienoja koreja varsinkin tiaisen syötöstä syntynyt alleyoop jonka mcginn donkkasi sisään!!!! hyvin pelasivat himberg ja lammi!
onneksi kausi lähti käyntiin voitolla yleisöä oli paljon ja muutenkin mukana. :)
hyvä vilpas!!! :) :) :) :)

Kotikatsomosta

Jep mukavaa peliä oli. Kotimaiset pelasivat juuri niinkuin pitääkin eli rohkeasti. Kolkkia oli ilmassa koko ajan ja ribarit jäi viikingeille.
Samalla on kuitenkin muistettava, että Visa-Basket on todellinen jäähdyttelyporukka ja ei edes yritä puolustaa. Ihan varmasti yksi yksi putoajaehdokkaista.

salost

Menipä tiukoille viikinkien voitto Vantaalla... Luulis, että kolmella ulkomaalaisella voitettaisiin selvemmin kotimaisin voimin pelaava rekolan joukkue! Kyllä Rekola ottaa varmasti jatkossa voittoja tuollaisella pelillä! Hyvin tsemppasi nuoret lupaukset. Ja olihan mukana muutama vähän vanhempikin. Numero 35 Rekolalta pelasi hyvin ja ennakkoluulottomasti vähäiset minuuttinsa. Viikinkien paras selkeästi Housman. Hyvä Vilpas! Voittoputki jatkuu! Mutta pelissä kyllä parantamisen varaa...

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.