Vs: Salon Vilpas
Kyllä oli surullista katottavaa eilinen peli. Kaiholla sitä muisteli niitä vilppaan suuruuden aikoja, jotka ovat nyt enää vain utuista unta.
Itse pelistä, oli täysin Vilppaan huonoutta, että tappio tuli. Jenkit surkeita, karttoivat vastuuta vaikka ovat ainoita tossa joukkueessa, jotka saavat pikkasen rahaakin tosta pelailusta. Siellä lopussa ainoastaan Himberg ja Järvisen Lauri uskalsivat edes yrittää jotakin, jenkit eivät tainneet viimeisen kolmen minuutin aikana pahemmin palloon koskea! Itse olisin laittanut Järvisen Jonin kentälle lopussa, koska hän on joukkueen ainoa "go to guy" eli pelaaja, jolle voi loppu hetkillä antaa palloa ja luottaa siihen, että tulosta tulee. Jenkit siis huonoja ja vieläpä vastuuttomia.
Dejworek on huono vitsi. Mitä vittua mies pukee kamat edes päälle, jos ei meinaa pelata yhtään. Itse pistän 110% eilisestä tappiosta Dejworekin piikkiin. Jos kaveri haukkuu huomisessa lehdessä taas pelaajat pystyyn, niin sitten menee hermot. Ei peliä voi voittaa jos kukaan ei uskalla/viitsi yrittää mitään. Himberg edes yritti ja siitä propsit pojalle. Nyt ei jäänyt käteen kuin luu, mutta kaveri sentään teki jotain, toisin kuin umpisurkeat jenkit ja vaihtopenkille halvaantunut Dejworek.
Itse pistäisin koko ulkomaalaistroikan ulos samantien. Vilpas tarvitsee jenkkivahvistuksekseen johtajaa, ei mitään kulmassa seisovia paskakasoja