Koripallo.com

Seagulls luopumassa Korisliigasta

Minä luulen, että yksikään Seagullsin kovista suomalaisista ei löydä pelipaikkaa ja palkanmaksajaa Suomesta. Nikkarinen, Kantonen, Hopkins ja Sajantila ovat tottuneet aivan eri palkkaan kuin mitä Korisliiassa ensi kaudella maksetaan.
Todennäköisesti näin. Varsinkin kun kaikki seurat ovat nyt varmasti hereillä kilpavarustelun riskien ja palkkojen nousun suhteen.

Todennäköisesti näin. Varsinkin kun kaikki seurat ovat nyt varmasti hereillä kilpavarustelun riskien ja palkkojen nousun suhteen.
Onko vaarana että alkaa käänteinen kilpavarustelu eli kuka kasaa jengin halvimalla kun Karhun budjetin kanssa nyt kenenkään kannata lähteä kilpailemaan? Toki Karhukin voi nyt huoletta himmatta kuluissa kun mestaruuden saa nyt melko halvalla vrt. aikaisempiin mestaruus rosterihin?

Onko vaarana että alkaa käänteinen kilpavarustelu eli kuka kasaa jengin halvimalla kun Karhun budjetin kanssa nyt kenenkään kannata lähteä kilpailemaan? Toki Karhukin voi nyt huoletta himmatta kuluissa kun mestaruuden saa nyt melko halvalla vrt. aikaisempiin mestaruus rosterihin?
En usko, että käänteistä kilpavarustelua tulee. Uskoisin ennemminkin niin, että järki katoaa päästä yllättävän nopeasti - eli heti tämän kesän jälkeen ja sitten taas heti ensi vuonna huudellaan kuinka vaikeaa Korisliiga toimiminen on.

En usko, että käänteistä kilpavarustelua tulee. Uskoisin ennemminkin niin, että järki katoaa päästä yllättävän nopeasti - eli heti tämän kesän jälkeen ja sitten taas heti ensi vuonna huudellaan kuinka vaikeaa Korisliiga toimiminen on.
Jossain on, jossain ei..

Minä luulen, että yksikään Seagullsin kovista suomalaisista ei löydä pelipaikkaa ja palkanmaksajaa Suomesta. Nikkarinen, Kantonen, Hopkins ja Sajantila ovat tottuneet aivan eri palkkaan kuin mitä Korisliiassa ensi kaudella maksetaan.
Eipä noista Hopkinsia lukuunottamatta varsinaisesti kai kukaan Suomessa haluakkaan pelata, joten ihan luonnollista sinänsä.

Kuuntelin taas jotain kaunis peli tai keskelle keksintöä jaksoa, missä Palotie & Huff kävivät tätä Gulss tilannetta läpi.
Mun mielestä kumpikaan herroista ei pysty asiaa mitenkään objektiivisesti tarkastelemaan, sillä sen verran ihmeellistä kommenttia tulee.
Palotien mukaan tuo 700k liikevaihto houkuttelee ostajia ja vaikka pelaajabudu putoisi kolmannekseen niin ei olisi mitään ongelmaa. Ja brändi on edelleen poikkeuksellinen.
Itse näen kyllä valtavia riskejä Gullsin toiminnassa. Kiinnostaako Helsinkiläisiä tulla katsomaan joukkuetta joka todennäköisesti taistelee korkeintaan pudotuspelipaikasta? Mistä valmentaja?
Lähteekö Vertio rakentamaan täysin tyhjästä nimetöntä alennuslaarin joukkuetta?

700k liikevaihto tehtiin kun joukkue oli täysin ylivertainen niin väkisinkin tämä kaikki tulee pienenemään kun
Nikkarinen, Rougeau, Sajantila, Hopkins, Kantonen ja kolme top tier jenkkiä tulee vaihtumaan Mutikaiseen ja Tuppuraiseen.

Itse näen kyllä Seagullsin jatkamisen aika haastavana korisliigassa.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.