Vs: Suomen Cup 08.12.2007
87-77 Namikalle. Illan hahmo Ivan Harris.
87-77 Namikalle. Illan hahmo Ivan Harris.
raappa sanoi:On kiva nähdä että aika moni näyttää aliarvioivan kouvot ja toivottavasti myös lappeenrannan joukkue. Yhteinen sävel näyttää olevan myös se, että ilman Iisaloa kouvoilla ei olisi mitään mahkuja. Ikäänkuin kouvojen peli olisi yhdestä pelaajasta kiinni. No kuitenkin jos Toikan kommenteista keskiviikon pelin jälkeen voi mitään päätellä, sekä Kataja että Iisalo pelaa cup-finaalissa, mutta tuskin ihan täysiä minuutteja.
Vantaalla kouvojen kaikki pelaajat tulee olemaan tulessa ja puolustus yhtä rautaa kuin koko kauden, joten voitto tulee 105-44 ;D yhtään kotiipäin vetämättä...
BLAGI sanoi:Sodan alkuun aikaa enää reilut 24 tuntia. Tunnelmaa ollaan täällä Etelä-Suomessa viritelty jo keskiviikosta asti, toivottavasti kunto riittää vielä myös huomisenkin.
Huomenna parempi voittakoot...
...olen huono häviäjä.
Tottahan toki riittää... Odotan että koko Namikan Fanikansa tulee olemaan aivan huikeessa vireessä Finaalin aikana! Kultajuhlissa sitten saattaa kunto loppua, mutta mitäs sillä on sitten enää väliä Eiköhän jätetä noi Kouvolalaiset jalkoihin ihan jokaisella osa-alueella ;D
Hienoa jos tulisi täyteen.korispekka sanoi:Jep, sali meinaa olla melko täynnä. Itse varasin lippua ja minulle tarjottiin ainoastaan kalliita aitiopaikkoja tai sitten korkealla josta on huono näkyvyys.
LrNMKY omistaa siis kokonaan A-katsomon joten Kouvoille + muulle suomelle jää B & C (olikos niitä enemmänkin).
Artp sanoi:Hienoa jos tulisi täyteen.
Kouvolasta lähtee kaksi ja Lappeenrannasta seitsämän fanibussia. Plus tietenkin yksityisautoilijat. Eihän se noilla täyty vielä lähellekään, mutta toivottavasti muukin korisväki löytäisi paikalle sankoin joukoin. Viime finaalien yleisömääräksi taidettiin ilmoittaa jotain ~3000 katsojaa.
mielipidevaikuttaja sanoi:Ottelun top-5: Hallik 12, Harris 18, Henning 12, Riihelä 8, Sten 11, Virtanen 25.
1,2,3,4,7..Tottahan tuo. Sen siitä saa kun alkaa leikkimään copi-pastella. Stenin 11 oli ylimääräinen. Jäi edellisestä ottelusta. Tässä toisessa osaottelussa hän teki 7 pistettä. Hyvä että joku pitää silmät auki..raappa sanoi:Tuos on kyl top-6 ;D