Koripallo.com

Susijengi Bilbaossa 2014 - Sinne ja takaisin mitalit kaulassa!

Vs: Susijengi Bilbaossa 2014 - Sinne ja takaisin mitalit kaulassa!

Mindaugas sanoi:
Vielä.. Nikkilän tärkeä rooli joukkueessa on vastustajan järkälemäisen sentterin väsyttäminen, ettei pääse tekemään tuhojaan. Möttölä ja muut kukkakepit ei jaksa montaa hyökkäystä jättien kanssa, mut Nikkilä nauttii siitä ja väsyttää isot pois nopeesti kentältä.. + skriinit ja virhe ongelmat isossa päässä.. Nikkilä melko varma koneessa..

Ihmettelen suuresti, todella suuresti, mikäli joukkueeseen valitaan (jos vain Kotti on kunnossa).

Mindaugas sanoi:
Gooden on märkä uni, josta kaikki koripallosta vähänkään ymmärtävät unelmoi. Minä en sääli ketään kuka ei pääse joukkueeseen, säälin joukkuetta joka ei valitse parhainta miehistöä. Oon myös itse menossa katsomaan pelejä ja toivon todellakin näkeväni tuon alakerran rouhijan siellä. Koponen ajaa sisään, gooden leikkaa vastustamattomasti korille ja pam pam pam :p ... MÄRKÄ UNI ;) :D ;)

Pikemminkin koripallosta mitään ymmärtämättömien märkäuni. Case-Goodenin puiminen voidaan muutenkin lopettaa, ei ole tulossa.

Koponen pelaa Tiistaina.. Epäilyttää tuo Kotkalaisuus... :D

En ois uskonut että Koponen palaa näin pian. Mahtavaa. Toivottavasti kukaan ei loukkaannu ennen kisoja. Möttölä ja Rannikkokin ehjinä ihme kyllä.

Olisin tyytyväinen 10-15 pinnan voittoon Australiasta, mutta Dettman ei varmaan ylipeluuta meidän avainpelaajia nytkään joten alle 10pinnan voitto tulee.

Aika tarkalle vedetään tyytyväisyydelle raja... Kyllä kotiyleisön edessä,voittoon oltava tyytyväinen. Ei Se Suomi nyt niin suurmahti ole että vain reilu voitto kelpaa...

Osaako joku valaista tv-lähetysten näyttämisoikeuksia?
Jos seurat järkkäävät jotain yhteisiä matsi-iltoja ison screenin ääreen, niin miten homma hoidetaan oikein?
Antaako YLE luvan erikseen jokaiselle seuralle per peli vai miten?

Buxta09CMAEU97C.jpg

Vaatimattomasti muutaman sadantuhannen ihmisen lukemassa Iltalehdessä:

b99d8n.jpg

Melkoista puhetta kyllä virallisen faniryhmän puheenjohtajalta, semminkin kun jalkapallomaajoukkueen vastaava on auttanut koriskannattajia yhdistyksen perustamisessa.

Suomalainen koripallo tekee sen itse.

:mad: :mad: :mad:Tämmöiset oksetukset kuten virtanen pois edustamasta suomalaisia koripallo ihmisiä! Hyi helvetti, pyydäs anteeksi vielä kun ehdit. :mad: :mad: :mad:

mitähän se Virtanen taas sopertaa. Uskomattomia lausuntoja ja oudoksun, että kyseinen herra painottaa korisfanien hyvien käytöstapojen perään... ainakaan itse ei mikään malliesimerkki ole ollut ainakaan lahden riveissä.

Tässä on tosiaan vaadittava julkista anteeksipyyntöä, lähes anteeksiantamatonta heittää tuollaisia ankkoja alle kk hetkestä, joka voi muuttaa lajin asemaa tässä maassa kertaheitolla.

Nyt on Suomen koripallokannattajien yhdistyksen jäsenillä oikeasti paikka näyttää, mistä puusta heidät on veistetty. Hyväksytäänkö tällainen kommentointi hiljaisesti pienellä paheksunnalla vai laitetaanko Virtanen oikeasti tilille ja pakotetaan eroamaan puheenjohtajan paikalta? Tässä ei enää virtuaalisormen heiluttaminen auta, nyt vaaditaan toimia ja mahdollisimman pian.

Aika hauskaa muuten, että n. 100 SMJK:n jäsentä on tulossa huomenna Australia-peliin palkkiona yhdistyksen perustamisen vauhdittamisesta saaduilla lipuilla. Toivottavasti heittävät oikein kunnolla lokaa ylimielisten korisfanien niskaan.

Ei tuo riitä. Riston on tultava nyt esiin ja kertoa oma kantansa tähän asiaan. Asemasta alasajaminen ei olisi huono ratkaisu. Tässä maassa on jo tarpeeksi yltiöfanaattisia urheiluhöperöitä jotka eivät hallitse sitä mitä möläyttelevät. Näin suuren kannattajaporukan puheenjohtajan pitäisi tajuta miettiä edes vähän.

Risto Virtanen @risto_virtanen 9 min
@DaniSaarinen @mikkobre Moikka! Edelleen sanon vain sen et kannattaa tutustua minuun paremmin kui lehden artikkeliin! #saatotuudenesiin!!!!

Risto Virtanen @risto_virtanen 7 min
@petrimp @nikoeerikainen Ei ole MINUN mielipide! Paljon muuta mukana! #lehdistä #medianvoima#pieni IHMINEN

Risto Virtanen @risto_virtanen 5 min
@mikkobre @Lutuuritehdas Olen ITSE ollut mukana toiminnassanne! Olen jatkossakin!! #fanikuluuri #elämys #urheilu!! Alkää uskoko mediaa!!

Risto Virtanen @risto_virtanen 2 min
@LKetooja Toivottavasti et MINUN takia! #Hienot FANIT yli rajojen! Kannattaa tutustua minuun paremmun,jotta tulee TOTUUS esiin!

Risto Virtanen @risto_virtanen 1 min
@TeroITT Toivottavasti! Pitää ottaa huomioon median voima! Nimimerkillä 40v sitä vastaan taistellut! Tutustu minuun! Pyydän!!!!

Risto Virtanen @risto_virtanen 3 s
@DaniSaarinen @mikkobre Median voima! Tutustukaa minuun, niin tiedätte mielipiteeni!! Media vääristää!!!

Jokohan tämä kaveri olisi niin sanotusti nähty? Media ja toimittajat saattavat vääristää, mutta sitaattia se ei vedä hatusti. Kaikesta päätellen Virtasella ei ole minkäänlaista katumusta. MEDIAN VIKA, SYY EI OLE MINUN VAAN MEDIAN, TUTUSTUKAA MINUUN!!!!!

Ulos!

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.