Koripallo.com

Susijengi Bilbaossa 2014 - Sinne ja takaisin mitalit kaulassa!

Viestejä
148
Vs: Susijengi Bilbaossa 2014 - Sinne ja takaisin mitalit kaulassa!

Juuri näin.Risto Virtanen ei ole oikea henkilö toimimaan fanien puhemiehenä mihinkään suuntaan.Kaikki jotka tietää Virtasen käyttäytymisen esim kentän laidalla eivät usko siihen,että tässä olisi median taholta vääristelty.
 
Viestejä
44
Vs: Susijengi Bilbaossa 2014 - Sinne ja takaisin mitalit kaulassa!

Itse tulen irtisanoutumaan kyseisestä yhdistyksestä, jos Virtanen ei asiasta anna lausuntoa. Eroamista en vaadi, mutta en asiasta olisi surullinenkaan. Uskoisin, että en ole ainoa.

Olin paikalla Sports Academyssä kun MM-Kisapaikkaa juhlittiin ja jo tällöin maksavana jäsenenä koin, että yhdistys on rakennettu melkoisen hyväveli-porukan ympärille. Olen sitä mieltä edelleen ja toivon, että taustalle kerättäisiin monipuolisemmin vaikuttajia ja mentäisiin enemmän jäsenien (lue Fanien) ehdoilla. Tähän mennessä jäsenenä en ole kokenut minkäänlaista vastinetta rahoilleni. Tai no kyllä ne kysy haluanko mennä Bilbaossa viinitilalle tai Guggenheimiin. Ja brenkust saa pari euroo alennusta tietyissä paikoissa.

Olisi myös kiva tietää tarkemmin mihin yhdistyksen keräämät rahat käytetään, lyhyellä matikalla rahaa on pelkistä jäsenmaksuista +60t€.

Ja nämä yhdistyksen fanituotteet? Kannan rahani edelleen Korispisteeseen.
 
Viestejä
800
Vs: Susijengi Bilbaossa 2014 - Sinne ja takaisin mitalit kaulassa!

TrueFan sanoi:
....toivon, että taustalle kerättäisiin monipuolisemmin vaikuttajia ja mentäisiin enemmän jäsenien (lue Fanien) ehdoilla. .

Ole ihmeessä yhteydessä yhdistykseen. Uusille ideoille, joilla fanien toiveet toteutetaan entistäkin paremmin ja aktiivisille tekijöille on aina tilaa.
 
Viestejä
487
Vs: Susijengi Bilbaossa 2014 - Sinne ja takaisin mitalit kaulassa!

Olisi kyllä mielenkiintoista päästä kuuntelemaan haastattelunauhat :D
Tämähän voi olla tehty samaan tyyliin kuin joku juttu, että otsikko huusi "Kirka kannattaa esiaviollisia suhteita" ja todellisuudessa sivulauseesta selvisi, että Kirkalla oli tyttöystävä 16-vuotiaana.
Noh, voi tietysti olla että Bolbaon reissu on sen verran kallis, että mukana on keskimäärin enemmän varttuneempaa porukkaa kuin monella muulla kisamatkalla. Ainakin itsellä joka homma on vähän rauhoittunut iän lisääntymisen myötä.
 
Viestejä
941
Vs: Susijengi Bilbaossa 2014 - Sinne ja takaisin mitalit kaulassa!

TrueFan sanoi:
Itse tulen irtisanoutumaan kyseisestä yhdistyksestä, jos Virtanen ei asiasta anna lausuntoa. Eroamista en vaadi, mutta en asiasta olisi surullinenkaan. Uskoisin, että en ole ainoa.

Olin paikalla Sports Academyssä kun MM-Kisapaikkaa juhlittiin ja jo tällöin maksavana jäsenenä koin, että yhdistys on rakennettu melkoisen hyväveli-porukan ympärille. Olen sitä mieltä edelleen ja toivon, että taustalle kerättäisiin monipuolisemmin vaikuttajia ja mentäisiin enemmän jäsenien (lue Fanien) ehdoilla. Tähän mennessä jäsenenä en ole kokenut minkäänlaista vastinetta rahoilleni. Tai no kyllä ne kysy haluanko mennä Bilbaossa viinitilalle tai Guggenheimiin. Ja brenkust saa pari euroo alennusta tietyissä paikoissa.

Olisi myös kiva tietää tarkemmin mihin yhdistyksen keräämät rahat käytetään, lyhyellä matikalla rahaa on pelkistä jäsenmaksuista +60t€.

Ja nämä yhdistyksen fanituotteet? Kannan rahani edelleen Korispisteeseen.

Tämä, tuhannesti tämä. Yhdistys ei ole vielä minullekaan tarjonnut vastinetta jäsenmaksulle. Tuntui että ensimmäinen puoli vuotta keskityttiin jonkun ihan epäolennaisen matkapuhelin sovelluksen säätämiseen (eikä edes jäsennumeroita saatu jaettua) joka paljastui lopulta vaan fyysisen jäsenkortin korvaajaksi ja jonka tuoma etu oli lopulta surkean ja säälittävän rajamailla.
 
Viestejä
4
Vs: Susijengi Bilbaossa 2014 - Sinne ja takaisin mitalit kaulassa!

Koin ainakin itse hyödylliseksi faniyhdistyksen tiedonvälityksen Bilbaon lippukauppaa koskien. Muuta konkreettista hyötyä en tiedä saaneeni ainakaan toistaiseksi, mutta omasta aktiivisuudestahan se tässäkin tapauksessa on kiinni. Enkä toisaalta odota parin kympin vuosimaksulla saavani mitään suuren suuria etuja.

Samaa mieltä siitä, että vähintään julkinen anteeksipyyntö olisi paikallaan tämän lausunnon jälkeen, vaikka sitten media olisikin vähän kääntänyt sanoja.
 
Viestejä
44
Vs: Susijengi Bilbaossa 2014 - Sinne ja takaisin mitalit kaulassa!

Domppa sanoi:
Koin ainakin itse hyödylliseksi faniyhdistyksen tiedonvälityksen Bilbaon lippukauppaa koskien. Muuta konkreettista hyötyä en tiedä saaneeni ainakaan toistaiseksi, mutta omasta aktiivisuudestahan se tässäkin tapauksessa on kiinni. Enkä toisaalta odota parin kympin vuosimaksulla saavani mitään suuren suuria etuja.

Samaa mieltä siitä, että vähintään julkinen anteeksipyyntö olisi paikallaan tämän lausunnon jälkeen, vaikka sitten media olisikin vähän kääntänyt sanoja.

On totta, että 20€ hinnalle ei järkyttäviän isoja odotuksia tarvi asettaa, mutta jos saadaan kerättyä yli 3000 ihmistä mukaan, luulisi niillä rahoilla saavan jotain aikaiseksi.

Lippurumbassa taas en itse saanut kuin muutaman viestin ja silloin kun lippuja vapautettiin myyntiin en saanut yhden yhtä viestiä. Kuitenkaan tähän en jaksanut puuttua, sillä ostin Venue Passit nähdäkseni muitakin pelejä.

Virtasen lausunto on mitä on, mutta parempi kuin ei mitään. Kysyttäessä miksi vasta nyt kirjoitti sen, vastaus "@sipoyhon Olin Tallinnassa ja en välttämättä siinä kuosis, jota oikaisu vaatii!!".

Hulina Virtanen gonna hulinoi.
 
Viestejä
2 217
Vs: Susijengi Bilbaossa 2014 - Sinne ja takaisin mitalit kaulassa!

TrueFan sanoi:
Virtasen lausunto on mitä on, mutta parempi kuin ei mitään. Kysyttäessä miksi vasta nyt kirjoitti sen, vastaus "@sipoyhon Olin Tallinnassa ja en välttämättä siinä kuosis, jota oikaisu vaatii!!".

Hulina Virtanen gonna hulinoi.

Mut, mut, mut eihän korisfanit ole koskaan sellaisessa kuosissa, että eivät pystyisi sivistyneesti kommunikoimaan...
 
Viestejä
9 123
Vs: Susijengi Bilbaossa 2014 - Sinne ja takaisin mitalit kaulassa!

Miumau sanoi:
Mut, mut, mut eihän korisfanit ole koskaan sellaisessa kuosissa, että eivät pystyisi sivistyneesti kommunikoimaan...

Mitä sen on väliä? Rahaa on niin että ranteet notkuu eikä paskalle taivu!
 
Viestejä
18
Vs: Susijengi Bilbaossa 2014 - Sinne ja takaisin mitalit kaulassa!

8] 8] 8] Riston selvitys ja pahoittelut oli paikoillaan, miehen puhetta 8] 8] 8]
 
Viestejä
1 041
Vs: Susijengi Bilbaossa 2014 - Sinne ja takaisin mitalit kaulassa!

Miksi Suomi - Australia lähetys alkaa vasta 19:45, ja ottelu kello 19?
 
Viestejä
16 284
Vs: Susijengi Bilbaossa 2014 - Sinne ja takaisin mitalit kaulassa!

Olut-Ukko sanoi:
Miksi Suomi - Australia lähetys alkaa vasta 19:45, ja ottelu kello 19?

Onko sitten jälkilähetys vai näyttävätkö vasta jälkimmäisen puoliskon (ja alussa lyhyen koosteen ekasta)?
 
Viestejä
2 532
Vs: Susijengi Bilbaossa 2014 - Sinne ja takaisin mitalit kaulassa!

Yle Areena klo 19.00
 
Viestejä
2 459
Vs: Susijengi Bilbaossa 2014 - Sinne ja takaisin mitalit kaulassa!

jiiri sanoi:
Yle Areena klo 19.00
N_ytt_kuva_64.jpg


Tämän on pakko olla vitsi?
 
Viestejä
1 224
Vs: Susijengi Bilbaossa 2014 - Sinne ja takaisin mitalit kaulassa!

Menikös Koponen taas rikki tuossa viimeisessä kaatumisessa, kiva..
 
Viestejä
239
Vs: Susijengi Bilbaossa 2014 - Sinne ja takaisin mitalit kaulassa!

Mun mielestä näytti, että kyseessä oli Koposta loppumatsin ajan vaivannut kramppi. Nousi nopeasti ylös ja hieroi pohjettaan. Tosin lähetys loppui juuri kun oltaisiin saatu enemmän infoa.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös