Mielestäni en kyllä trolli ole ja tietenkään isompia maita vastaan takapelaajina voi peluuttaa vaan Maxhunia, Seppälää ja Littleä.
Siitä huolimatta näkisin Andrelle käyttöä 1/2 paikalle heikompia maita vastaan kuten Iso Britanniaa, Ruotsia ja Montenegroa vastaan ja luulen, että pystyy tuomaan palloa noita maita vastaan.
Andre ja Sasu Salin todennäköisesti puolustaa ruotsin takapelaajia Larsonia, Håkanssonia ja Pantzaria.
Ja ei tuo Terry Tarpey vertaus myöskään ole tarpeeks hyvä kun toinen 4 vuotta vanhempi pelaaja, joka enimmäkseen pelaa 3 paikkaa ja tarvittaessa 2 paikkaa.
Muutenkin on mielenkiintoista että Tarpeysta lukee monessa paikkaa että on small forward/ guard ja Andre Gustavsonista vaikka, missä paikassa takapelaaja/ guard (point guard, shooting guard).
Onhan Ranskan joukkueessakin laadukkaampia takapelaajia kuin Suomella ja heilläkin viime vuoden olympialaisissa 4 pelaajaa, jotka pelasivat/ pystyivät pelaamaan 1 pelipaikkaa.
Itse olen edelleen sitä mieltä, että Andrea voi peluuttaa kolmella eri pelipaikalla eli pointtina tarvittaessa, guardina mikä hänen paras pelipaikka ja välillä myös 3 paikalla.
Andresta takapelaajana Susijengissä on yhtä paljon tällä hetkellä käyttöä mielestäni kuin vasta 18 vuotta vuotiaasta Adlerista, jolla ei ole tarpeeksi kokemusta ja jos Adler olisi kisoissa jäisi kisoista mielestäni pois valmiimpia, kokeneempia ja tällä hetkellä parempia pelaajia.
Ja ennen, kuin joku laittaa että onhan Muurinenkin saman ikäinen kuin Adler niin Muurinen on lupaavampi, ehkä suomen paras heitontorjuja, valmiimpi pelaaja ja antanut Susijengissä näytöt miksi mahtuu terveenä ollessaan kisajoukkueeseen.