En tiedä mitä keskusteluja johdon kanssa Jammu oli vielä kaivannut, mutta Karjalaisen haastattelussa aikaisemmin hän kertoi näin:Jammu kirjoitti twitterissä (jos ymmärsin oikein), että oli saanut Katajasta "termination letterin" ilman, että kukaan johdosta oli millään tavalla ollut yhteydessä tai keskustellut hänen kanssaan tilanteesta (jatko tai ei).
Se, ettei jatkopaperia haluta tarjota on ihan ok ja seuran päätös. Se tapa millä se tehdään kertoo osaamisesta ja yleissivistyksestä. Tai enemmänkin niiden puutteesta.
Jamar Wilson kertoo, että päätös lähteä Katajasta ulkomaille tapahtui nopeasti.
- Sain lauantaina tiedon agentiltani tästä mahdollisuudesta. Puhuimme asiasta Katajan kanssa, eikä minun tarvinnut ostaa itse sopimustani ulos, joten lähtöni ei maksanut minulle mitään. Seuran jättäminen oli vaikeaa, sillä olen nauttinut ajastani täällä. Näillä hetkillä on hankala ymmärtää, että tämä on myös bisnestä, Wilson miettii.
Ei tuo nyt siltä kuulosta, että siinä oli vaan seuran puolesta oltu mykkinä ja isketty terminaattorikirje näppiin.
EDIT muutenkin vähän ihmetyttää, että jos pelaaja sanoo saaneensa hyvän tarjouksen ja haluavansa lähteä, niin pitäisikö siinä vielä seuran puolesta jonkun tulla pitämään kädestä kiinni ja viettää terapiaistuntoa. Jos on kerran halu lähteä niin eikö tuo ole ihan paras vaihtoehto kaikille osapuolille että hoidetaan muodollisuudet nopeasti kuntoon jotta kumpikin taho saa jatkaa eteenpäin.