Hyvä että palaute menee tätäkin kautta perille.
Hyvä että palaute menee tätäkin kautta perille.
Sama juttu. Kivimäki oli näistä uusista ja aiemmin vähän pelanneista se, jolta odotin vähiten. Kuitenkin oli heistä positiivisin (ainoa positiivinen?) yllätys.En tiedä millä silmillä katson, mutta musta positiivisin yllättäjä penkiltä oli Kivimäki. Ennakkoluulotonta, pallovarmaa, sähäkkää ja hyvää peliä kummassakin päässä. Peli pyöri huomattavasti paremmalla tempolla Aatun ollessa kentällä kuln Maxhunin, jolla on tapana ottaa vähän hittaasti silloinkin kun ehkä ei tarttis rauhoittaa.
Vielä ei Aatu osunut itse, mutta kun saa näitä pelejä alle, varmaan löytyy siltäkin puolelta jotain käyttöä. Koollahan Kivimäki ei ole pilattu, mutta fysiikka vaikuttais menneen eteenpäin.
Kuvia ottelusta www.basketball.kuvat.fi -sivuillaMyös Micke Jantusen uran paras maaottelu. Hän on ollut loistava.
Sama juttu. Kivimäki oli näistä uusista ja aiemmin vähän pelanneista se, jolta odotin vähiten. Kuitenkin oli heistä positiivisin (ainoa positiivinen?) yllätys.
Peli oli varmaa ja sai pallon ja muut pelaajat hyvin liikkeelle. Kompensoi koon puutteen puolustuksessa sijoitumisella ja liikkeellä. Yleisesti ottaen peli varman- ja valmiinoloista. Tietysti vastassa ei ollut (Viron) kovin vastus, mutta ainakin pärjäsi nyt hyvin, miksei siis kannatta antaa vastuuta myöhemmin.
Näistä kolmesta Seppälän ongelmana on mun mielestä olleet vähän oudot valinnat pelinteossa plus onhan hän vähän jähmeä. Blomgren on kaikkea muuta kuin jähmeä, ja näistä kolmesta muutenkin kovin urheilija, mutta kokemattomuus näkyy vieläkin liikaa kummassakin päässä. Kivimäki on samaten ketterä ja erityisesti pienessä tilassa selvästi nopeampi, vaikka toki sitten häviää koossa. Kuitenkin Kivimäen eduksi lukisin selvän potentiaalin pelin lukemisessa ja tekemisessä. Jos mun nyt pitäis tehdä valinta, ottaisin mieluummin Kivimäen kehittymään kuin roikottaisin mukana Seppälää. Blomgrenin pitäis saada jostain buustia, ehkäpä vuosi pari hyvässä ympäristössä ulkomailla…?Itse haluan nähdä vielä vähän enemmän minuutteja Kivimäeltä maajoukkueessa. Mun mielestä Seppälä kunnossa ollessaan on vieläkin se kärkiehdokas pointtien hierarkiassa neljänneksi pointiksi, mutta voisiko Kivimäki olla jo korvaava Seppälälle pian. Itse luulin että se korvaaja olisi Perttu Blomgren ja voi vieläkin olla. Pertun minuutit jäi hyvin pieneksi siinä yhdessä pelissä jonka pelasi nyt. Maxhuni, Little, Kantonen ja sitten joku neljäs tohon. Ehdolla on siis Kivimäki/Blomgren/Seppälä. Siinä olis meidän pointit. Oliko Seppälä sivussa tästä karsintaikkunasta loukkaantumisen/vaivojen takia? EM-kisoissa oli se selkäongelma ja oletan että siitä on vieläkin harmia?
Näistä kolmesta Seppälän ongelmana on mun mielestä olleet vähän oudot valinnat pelinteossa plus onhan hän vähän jähmeä. Blomgren on kaikkea muuta kuin jähmeä, ja näistä kolmesta muutenkin kovin urheilija, mutta kokemattomuus näkyy vieläkin liikaa kummassakin päässä. Kivimäki on samaten ketterä ja erityisesti pienessä tilassa selvästi nopeampi, vaikka toki sitten häviää koossa. Kuitenkin Kivimäen eduksi lukisin selvän potentiaalin pelin lukemisessa ja tekemisessä. Jos mun nyt pitäis tehdä valinta, ottaisin mieluummin Kivimäen kehittymään kuin roikottaisin mukana Seppälää. Blomgrenin pitäis saada jostain buustia, ehkäpä vuosi pari hyvässä ympäristössä ulkomailla…?