Nyt kun monet muut maat on nimennyt EM-karsinta joukkueet niin ajattelin itse tehdä oman karsinta joukkueen, mihin ottaisin:
-Petteri Koponen PG Italy
-Sasu Salin SG Spain
-Elias Valtonen SF Germany2
-Shawn Huff PF Finland
-Alexander Madsen C Latvia
-Edon Maxhuni PG Estonia
-Okko Järvi SG Finland
-Topias Palmi SF Italy
-Carl Lindbom PF Poland
-Daniel Dolenc C Austria
-Ilari Seppälä PG France2
-Henri Kantonen SF France2
Mitä mieltä ootte tästä kokoonpanosta?
Olisi melkoista hulluttelua lähteä pelaamaan kahta ottelua kokoonpanolla jossa on vain 3 kpl 4-5 paikan pelaajaa (ja ehkä Huff osittain neljäntenä). Yleensä jopa yhteen yksittäiseen peliin tulisi kokoonpanossa olla 5 kpl sisäpelaajaa (aivan miniminä 4), jotta selvitään mahdollisista loukkaantumisista ja virhevaikeuksista.
Jos vastustajan isoja on puolustamassa Kantonen tai Palmi, ainakin minun tulee ikävä Erik Murphyä ja Tuukka Kottia, ehkä jopa Nenosta
Eiköhän tuo meidän kaarella pelaava osasto hoida pääosan pisteiden teosta, mutta isoon päähän tarvitaan pakissa kokoa ja kokemusta. Ei tuonne kaarelle kuitenkaan tarvita kokoonpanosta 9 pelaajaa.
Ja kokemus on muutenkin sellainen arvo, jonka merkitystä ei pitäisi milloinkaan aliarvioida. Olisi aika kova liike heittää Okko Järvi suoraan syvään päähän kun Koivisto on polskutellut siellä jo pitkään.
Mulla ei kyllä ole minkäänlaista tietoa siitä, miten corona mahdollisesti hankaloittaa joukkueen kokoamista, minkälaisia matkustusrajoituksia jne on kyseessä.