Koripallo.com

Tähdistöottelu Korisliigaan?

Vs: Tähdistöottelu Korisliigaan?

Mielenkiintoinen ajatus. Young Hoopin postaus näyttää myös ihan jees. Tosin, vaikka Ville Mäkäläistä pelaajana ja ihmisenä arvostankin paljon, en kyllä sotkisi häntä taitokisaan. Voisi tulla karmeaa jälkeä.

Pikkuisen muokkasin YoungHoopin ehdotusta...

YoungHoop sanoi:
tässä omaa visiointiani:

Muu Maailma:
PG: Jamar Wilson, Honka
SG: B.A. Walker, Kouvot
SF: Jared Newson, Kataja
PF: Damon Williams, Pyrintö
C: Jeremiah Wood, Karhu

Malik Moore, LrNMKY
Walt Baxley, Karhu
Antwine Williams, Pyrintö
Sefton Barrett, Kotka
John Williamson, Honka

Suomi:

PG: Roope Suonio, Namika Lahti
SG: Antti Kanervo, Kataja
SF: Timo Heinonen, ToPo
PF: Vesa Mäkäläinen, Karhu
C: Ville Kaunisto, Kouvot

Bojan Sarcevic, Kotihait
Tuomas Iisalo, Honka
Cedric Latimer, Namika Lahti
Sami Lehtoranta, Kataja
Antti Nikkilä, Pyrintö

Donkkiskabassa:
Jared Newson, Kataja
Sefton Barrett, KTP
Lawrence Wright, Korihait
John Williamson, Honka
Nick Okorie, Vilpas

Kolkkikisassa:
Antti Kanervo, Kataja
Mixu Holme, KTP
Mikko Jalonen, Korihait
Ryan Ayers, Namika Lahti
Samu Kaarevirta, Vilpas

Taitokisassa:
Steffan Johnson, Karhu
Antto Nikkarinen, Kouvot
Petri Virtanen, Kataja
Bojan Sarcevic, Korihait
Malik Moore, LrNMKY

Kyl mä lähtisin kokeilemaan vaikka Vantaa energia-areenaa ja sitä Cupin ja tähdistöottelun yhdistämistä. Tätähän jo spekuloitiin joku aika sitten tuolla Cupin alasajo topicissa, vai mikä lieni?

igotgame sanoi:
No miksi kyseistä tapahtumaa nyt ei ole näkynyt?
Eipä vaan ketään "vaikutusvaltaisempaa" henkilöä ole kiinnostanut tapahtumaa järjestää.. (enkä nyt tarkoita pelkästään Aleksia, vaikka hän myös minun mielestäni olisi ehdottomasti paras tähän hommaan) itse vasta nyt ensimmäistä kertaa luin tätä topicia, ihan karvat nousi pystyyn kaikista ehdotuksista. Loistavaahan se olis jos tämä onnistuisi. Jos ollaan realistisia, kuten nimim. Realisti, niin tämä homma menee niin että ei Suomessa koripallo ole se laji mihin ekana all-stars ottelua lähdetään luomaan. Tiedän, vituttaahan se minuakin. Jos olisi aikaa, ja suhteita, järjestäisin tämän yksin. Mutta kun ei ole. Pelipaikkakin on hassu juttu. Väläytelty on eri halleja. Vaikka Salolaisena olisi kiva että tapahtuma järjestettäisiin Salossa, niin tosi on että ei vaan katsomopaikat riitä. Jäähalli olisi ainut hyvä paikka. Niitä en erikseen lähde esittelemään, mutta kaupunki, missä pelataan sekä koripallossa että jääkiekossa liigaa. Siis jokainen itseään koripallofaniksi, tai -seuraajaksi kehuva ihminen ei voisi olla missaamatta tälläistä tapahtumaa Suomessa. Ja näiden lisäksi, aivan varmasti jokainen saisi ylipuhuttua ainakin yhden ei-niin-paljon-seuraavan mukaansa. Enkä minä loppujen lopuksi siitä pr-hommasta niin välitä niin paljon. Suomalaisille koripallon seuraajille olisi tärkeää saada tälläistä herkkua kerran vuodessa. Voitaisiinko tätä millään kansanäänestyksellä "vaatia"? Miksi ei meillä, kun länsinaapurissakin? Olen aivan varma, että järjestäjä jäisi tuntuvasti plussan puolelle.. Niin paljon olisi vielä asiasta sanottavaa, mutta en nyt enempää jaksa avautua kun nukkumaan pitäis mennä. Ja anteeksi kappaleenjakoni, puhelimeni ei tähän toimintoon ole kykenevä. Mutta, oikeasti olisi helvetin hyvä asia jos joku saisi annettua potkua tämän asian läpiviemiseen. Olen enemmän kuin valmis lähtemään kaveriksi tapahtuman järjestämiseksi kunhan saisin tietyn sortin mogulin kaveriksi ja kalenterini järjestettyä uudelleen. perkele!!!

Valavuori sanoi:
- Legendoille oma ottelu
- Nuorten ja naisten oma All Stars mukaan
Kaksi kohtaa joille itse sanoisin ehdottomasti ei.

Legendojen ottelu on vaan pääosin tuskallista katsottavaa sielläkin mistä tämä on apinoitu, eli NBA:ssa.
Mieluummin kaivan esiin VHS:n ja katson Magic Johnsonin vetävän Showtime Lakersia prime-kunnossaan, kun katson ylipainoista Magicia viskomassa no-lookeja kävelyvauhdilla muille papoille. Lisäksi, Suomi-koriksen "legendoissa" nyt vaan on aika vähän viehätystä. Paitsi Jura Ratiassa.

Sitten tämä naisten ja nuorten tunkeminen mukaan... Huhhuh. Tämä on juuri sitä liiton puuhastelua, mikä vie mielenkiinnon suurelta yleisöltä. Korisliiga pitäisi nimenomaan vetää aivan erilleen näistä naisten palloiluista ja nuorten sarjoista, ihan vain lajin seuraamisen kannalta. Ei suurta yleisöä kiinnosta naisten tai nuorten pelit sitäkään vähää kuin miesten koris tällä hetkellä.

Ei SM-liigakaan tunge naisten SM-sarjaa ja A-junnujen matseja samaan pakettiin, vaan kiinnostavin sarja on aivan omalla tasollaan niinkuin sen kuuluukin. Mutta koripallon iloisessa perheessä kaikki on tasa-arvoista. Valitettavasti.

Tuskin liitossa ikinä ymmärretään tätä perustavanlaatuista ongelmaa ja esim. perusteta Korisliigalle ihan omaa, vain Korisliigan ympärille keskittyvää nettisivua.

(Rööris, pahoittelut NBA:n ja SM-liigan mainitsemisesta)

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.