Vs: Tampereen Pyrintö 2015-2016 - So what?
MattHeldman sanoi:
Pari viikkoa sitten täällä ei ollut kuin sowhatia ja nyt pitkän nigerialaisen (en edes yritä nimeä) ja Cavenin jälkeen täällä joku taisi puhua jo mestaruudesta.
Niinpä. Ja koska itse olen yksi näitä sowhatin huutelijoita, mikä täällä on nyt dumattu mieleltään epävakaiden ihmisten touhuksi, niin eipä tähän case Caveniin ole paljon tohtinut kommentoida. Mutta sanotaan nyt sen verran, että vaikkakin olen iloinen, että mies tuli Pyrintöön eikä vaikkapa jo mainittuun Bisonsiin, niin hiukan jäitä hattuun. Cavenin näytöt tällä hetkellä ovat sen verran olemattomat, että on vaikea asettaa mitään realistisia odotuksia. Onko se 10-15 pinnaa per peli? Onko se enemmän? Vähemmän ainakin olisi ihan selkeä pettymys kaikille osapuolille. Cavenille ehdoton näytön paikka ja erinomainen tilaisuus alkaa lunastamaan sitä potentiaalia mistä on jauhettu. Joonas on kuitenkin
jo 22-vuotias, mikä on koripalloilijana tottakai nuori, mutta jo kuitenkin sen verran kypsässä iässä, että on lupa odottaa potentiaalin konkretisoitumista ihan oikeiksi, merkittäviksi tehoiksi jotka auttavat joukuetta voittamaan pelejä.
Mutta puheet mestaruudesta kun ei oikeasti vielä tiedetä yhtään mitään jenkkien tasosta, eikä oikein Cavenistakaan? No juuh, saahan sitä puhua. Damon ja Lehto on kuitenkin sen verran kova pohja rakentaa, että se on lopulta aika pienestä kiinni. Tästä todisteena 2014 mestaruus ja dominointi läpi kauden. Täsmäjenkit ja oikea pelitapa, sopivasti tukea penkiltä. Ja muistetaan, että tuon kauden penkki oli kaikkea muuta kuin leveä.