42 sanoi:No kun tuohon tuuppaa Damonin ja neljä keskimääräistä parempaa jenkulaa, niin aika kova nippu on koossa. Mutta nuo neljähän ne ratkaisutekijä on kuten sanottu.
Pyynikin Toivoton sanoi:En todellakaan usko että Pyrintö aikoo hankkia Damonin lisäksi neljä jenkkiä.
Pyynikin Toivoton sanoi:En todellakaan usko että Pyrintö aikoo hankkia Damonin lisäksi neljä jenkkiä.
Samat tunnelmat täälläkin. Kolme jenkulaa + Damon lienee jenkkikokoonpano, vaikka joissain joukkueissa nähtäisiin täysin ulkkaripitoisia viisikoita. Ei menestyksen kannalta välttämättä ole paras mahdollinen tilanne, mutta hyvin pyrintöläinen ratkaisu.Pyynikin Toivoton sanoi:En todellakaan usko että Pyrintö aikoo hankkia Damonin lisäksi neljä jenkkiä.
JOKERY sanoi:Heinonen jatkaa = mestaruus varma
Älypeli sanoi:Hieno homma että Pete saatiin signattua. Miehellä on potentiaalia pelata kovemmissakin ympyröissä...
Jääkenttien Gaselli sanoi:Alkaa kuitenkin olla jo vähän puuduttavaa puhua potentiaalista 12 kauden veteraanin kohdalla.
Anteron suomessa pelaaminen ei kuitenkaan varmaan ole 100% varmaa
42 sanoi:Mites muuten Lehdolla on siellä ulkomailla mennyt? Kovasti vähän on missään juttua ollut tai sitten minä olen jotenkin paitsiossa.
42 sanoi:Mites muuten Lehdolla on siellä ulkomailla mennyt? Kovasti vähän on missään juttua ollut tai sitten minä olen jotenkin paitsiossa.
Pyynikin Toivoton sanoi:Duncanista vielä lisää sen verran, että vaikka tämä on sanottu jo monesti aiemminkin - jossain vaiheessa ne vuodet vaan ihan oikeasti alkavat näkyä. Päättynyt kausi oli kohta nelikymppiselle käsittämättömän kova, enkä ensi kaudeksikaan uskalla vielä luvata mitään romahdusta, mutta koko ajan on lähempänä se aika jolloin Duncanin varaan ei voi enää laskea.
Jos Antero edes pääsee mukaan Ranskaan, niin minuutteja tuskin tulee enempää kuin Italiassa. Petskun ja Rannikon takaa pari jämäminuuttia joissakin peleissä on todennäköisin skenaario.PikkuMikko sanoi:Voi olla vaikea saada huippusopparia ulkomaille noilla näytöillä mutta Montpellierissä mahdollisuus antaa lisää näyttöjä.