Vs: Tampereen Pyrintö 2015-2016
Uusi pelaajasopimus julkaistaan huomenna ja valmentaja keskiviikkona. Kyllä nyt jännittää...
Uusi pelaajasopimus julkaistaan huomenna ja valmentaja keskiviikkona. Kyllä nyt jännittää...
Mikähän on todennäköisyys sille, että värväys tulisi nykyryhmän ulkopuolelta... Valmentajaksi on huudeltu sekä Sopasta että Palviaista. Tuskin kukaan nimekkäämpi, se olisi jo melkoinen yllätys.Jääkenttien Gaselli sanoi:Uusi pelaajasopimus julkaistaan huomenna ja valmentaja keskiviikkona. Kyllä nyt jännittää...
Pelaajasopimus on 99% varmuudella joku näistä vanhoista tutuista. Valmentajaksi huhuiltu Palviaista, Sopasta ja villeimmissä puheissa Toikkaa. Sopasta ehdin pitää pitkin kautta jo melko varmana seuraajana, mutta taitaa Palviainen olla piikkipaikalla tämän hetken arvailuissa.JayKay sanoi:Mikähän on todennäköisyys sille, että värväys tulisi nykyryhmän ulkopuolelta... Valmentajaksi on huudeltu sekä Sopasta että Palviaista. Tuskin kukaan nimekkäämpi, se olisi jo melkoinen yllätys.
JayKay sanoi:Vaenerberg siis jatkaa. Hyvä homma, mutta uudistuminen taitaa jäädä vähiin. Jos valmentajakin nimitetään Pyrinnön sisältä, niin kovin tutulla linjalla mennään.
Jääkenttien Gaselli sanoi:Vähän surkuhupaisa tyyli Pyrinnöllä tiputella näitä varmoja nimiä yksi kerrallaan salaperäisten kuvien ja videoiden kera... :
Minulle sopivin tapa olisi ilmoittaa nuo kerralla ja suoraan. "Pete, Alex, X ja Y jatkavat Pyrinnössä ensi kaudella."syöttöonriski sanoi:Mikä olisi sinulle sopivin tapa?
Jääkenttien Gaselli sanoi:Minulle sopivin tapa olisi ilmoittaa nuo kerralla ja suoraan. "Pete, Alex, X ja Y jatkavat Pyrinnössä ensi kaudella."
Eipä siinä, kyllä mä ymmärrän, että somenäkyvyys on the shiznit nykyään, mutta jollain tapaa itse koen tuon vähän tyhjän rummuttamiseksi. Mitä seuraavaksi? "Huomenna ilmoitamme missä Pyrintö pelaa ensi kaudella!" Drumroll please...
Ja kyllä mä tosiaan ymmärrän, että syöttöonriskin ja muiden fanien keskuudessa tuo voi olla hienokin juttu, mutta näin melko puolueettomana sivustaseuraajana vähän huvittaa. Tarkoitus ei tietenkään ole kenenkään mieltä pahoittaa näillä kommenteilla, sitä ei voida tarpeeksi korostaa. Kuten ei sitäkään, että Pyrinnön sosiaalisen median käyttö on ollut ihan kärkikastia kokoajan, ei mitään pois siltä suunnalta.
[/quo
Varmasti seura näitä sopimuksia ilmoitellessaan on ajatellut myös itse pelaajaa. Kyllähän se pelaajastakin varmaan hyvältä tuntuu, että oma seura näin arvostaa syntynyttä sopimusta.
Kyllä. Kiitos Twitterin tämä ei ihan puun takaa tullut, mutta positiivinen "yllätys", että valmentaja tuli ulkopuolelta. Tulevaisuus näyttää miten homma sujuu, mutta ainakin Lahdessa varmasti vaikeissa olosuhteissa tulos oli ihan OK, eli lupa olla optimistinen ensi kauden suhteen. Saakohan tässä odotella vielä pelaajauutisia lähipäiville, vai palataanko niihin syssymmällä...?JayKay sanoi:Twitteristit siis tiesivät oikein
Moi Lasse!Älypeli sanoi:Myös kiinnostaisi tietää mikä on valmennustiimin kokoonpano. Toivottavasti Rantalan Lasse jatkaisi staffissa. Mies on yksi Suomen älykkäimmistä taktikoista.
Jääkenttien Gaselli sanoi:Saakohan tässä odotella vielä pelaajauutisia lähipäiville, vai palataanko niihin syssymmällä...?
Moi Lasse!
Jääkenttien Gaselli sanoi:Saakohan tässä odotella vielä pelaajauutisia lähipäiville, vai palataanko niihin syssymmällä...?
M3 sanoi:Muutama päivä kun jaksetaan jännittää niin eiköhän sieltä fanfaarien kera Osku Heinosen jatkosopimusta pukkaa. Sen jälkeen pakka lienee jenkkejä vaille kasassa.
treenari sanoi:Kuka on Ilkka Palviainen?
Missä näytöt, Lahdessakin ei kuulemma peluuttanut nuoria.
Miten nyt Mansessa, sääli valinta!