Vs: Team Componenta - KTP 4.3.09 klo 18.30
pulppi sanoi:
rodman oletko viisas vai puukottaja?noilla kommenteilla jatieto taidoilla?varmasti seuraaa KTP:n kutsi.
En taatusti ole viisas mutta en myöskään puukottaja. Tieto ja taito on rajallista, mutta ei se ole ennenkään estänyt kirjoittamista. Ja eiköhän koko koripalloileva Suomi lue näitä palstoja, joten miksei myös Sopanen.
Kuuntelen mielelläni missä kohtaa olen tällä kertaa heittänyt puukkoa, nimenomaan eiliseen peliin liittyen?
Kommentoit ilmeisesti tuota kommenttiani jossa mainitsin että ei tullut voittoa viisaalla ja kauniilla pelillä... Voitko itse sanoa eilisestä pelistä että olipa upeaa peliä molemmilta joukkueilta? Korin alla painittiin ajoittain todella kovaa. Ja ihmehän se olisi ollut jos KTP:n peli olisi ollut häikäisevän hyvää kun Owens oli ensi kertaa joukkueen mukana.
Loistopeliä tai ei, niin kuitenkin pisteet saatiin, kuten itsekin sanoin. Voi muuten olla vielä arvokkaat pisteet loppukaudesta, Compo kiusaa muitakin joukkueita etenkin kotonaan. Ja KTP:n peli on vasta lähtemässä nousuun, eihän tässä mitään. Kymmenen ottelua on aikaa vielä harjoitella runkosarjaa, sitten vasta aletaan pelaamaan.
pulppi sanoi:
sori kirjoitus virheet? RODMAN.TIEDÄMME KAIKKI KUKA OLET!
Tämäkään ei juuri yllätä. Puoli Kotkaa on tiennyt ikuisuuden, entä sitten? Ainakin itse tiedän myös kuka sinä olet, luultavasti muutama muukin. Tieto lisää tuskaa...
pulppi sanoi:
rodman huutiko uikku yhtään kertaa vinson mielesäni ei?Onko sulla tietoa.
Paikalla ollut.
En ollut paikalla, netin välityksellä peliä seurasin. Uikun huutelut ja Vinson eivät liittyneet kirjoituksessani mitenkään toisiinsa. Vinson teki hienon suorituksen jota siinä tuuletin. Ja samalla mainitsin kuulleeni Uikun äänen katsomosta, joskin täysin toisen tilanteen jälkeen. Tosin nyt kun sanot noin, en voi olla täysin varma oliko Uikku edes mukana. Voi olla että kuulin väärin.