Koripallo.com

Team Componenta - KTP 4.3.09 klo 18.30

Vs: Team Componenta - KTP 4.3.09 klo 18.30

Ei liittyne itse peliin, mutta Uikun ääni kuului todella komeasti meikäläisen koneelta ja moneen kertaan :)
Pitänee siepata vaikka hälytysääneksi tuo "Kooooootepe on rrrrautaa, Hooojiko on grägää..." ;D

Hyvin kuului Kotkalaisten kannustus läpi pelin muutenkin.

Peli ei ollut kaunista, mutta koripallossahan ei jaeta tyylipisteitä. Tärkeä voitto kotiedun kannalta ja vaikkei Owens vielä häikäissyt, niin kovalla itseluottamuksella ne viimeisen neljänneksen kolmoset. Paljon haki heittoja, mutta niin pitääkin, että saa tuntuman. Kyllä mies heittää osaa.

Hyvä Kotka ja hyvä KTP!

Pulppi ja Rotikka, piis pliis!
Mitenkähän se sorssapilli sieltä kuului, kun en itse kuullut, kun Uikku metelöi vieressä?
Kiitokset vaan mukavasta juttutuokiosta paikallisten alkuasukkaiden kaa. Reilua ja asiantuntevaa porukkaa. Uskonpa ja luulenpa, että Namikylässä asustaa enemmän kuin yksi KTP-fani. Se Uikun äidin serkku, jolla oli 106 lehmää. Ja pehtoori. No, nää jutut ei kuulu vissiin tänne, eli hyvää päivänjatkoa itse kullekin säädylle, toivoo

Jee! Pilli elää vielä! Niin hiljaista on ollut.....

Siellähän se katsomossa pilli piiparoi, kuului oikein selvästi : )

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.