Koripallo.com

The Forgotten STAR - 'Toine Watch 07/08

Tervajoki

Re: The Forgotten STAR - Antoine "The Captain" Walker

Voi voi sua pientä kulta :) Ei ollu kyrpä kädessä ku statseja kattelin, enkä pahemmin niitä myöskään yleensä tiiraile. Jos kysymyksesi oli "oletko edes nähnyt 'Toinen pelaavan?" niin vastaus on kyllä, noin 50 ottelun verran, joista ehkä 15 Atlantassa. En tarkoittanut, että statseilla olisi merkitystä, ei tietenkään ole, ihan sama minulle vaikka joukkue tekisi 50ppg ja voittaisi kaikki ottelut leading scorer @10ppg, mutta faktaa on kuitenkin se, että Antoine Walker on tuossa sekasorrossa nimeltä Atlanta ainoa valopilkku, ja todella loistava sellainen. Antoine Walker on maailman luokan pelaaja, eikä sitä ole kiistäminen, vaikka nimesi olisi dynasty isoilla kirjaimilla ja vaikka kuinka muita "dorkiksi" haukkuisit. Ei, en ole mikään statistiikkafriikki, ja uskon koko sydämestä palloon, jossa statseilla ei ole merkitystä, vaan voitoilla (voittiko Detroit viime vuonna?). Dynasty, älä lähde ruikuttamaan ettet jaksa lueka tekstejä, ei minua kiinnosta, mutta musita myös että ellet lue muitten tekstejä niin et ole oikeutettu ossallistumaan keskusteluun, ainakaan siinä muodossa että saisit rakentavaa kritiikkiä. Luin jostain että olet 20v? Huh, vaikea uskoa. KAsva aikuiseksi, tai ainakin niin aikuiseksi kuin mittari näyttää.

Miumau niinhän se on. Eri pelaajat sopivat eri jengeihin, ja ns. taustajoukot ovat iso rooli sitä. Itse toit esimerkin miten Tim Duncan floppasi Athenassa. Hyvä esimerkki. Myös tähdet voivat joutua varjoon, ainakin koripallon värikkäässä maailmassa. Sama on nyt tapahtunut The Captainille. Kyllä Kaveri vielä sieltä tulee, ja sitten dynasty voit sinä kyrpä kädessä katsoa kuinka monta pistettä per peli kaveri tekee.

Hei kaverit. Pisteiden tekeminen huonossa joukkueessa helppoa? MIKÄÄN ei ole helppoa huonossa joukkueessa :) Siis oikeastaan siinä mielessä oli ehkä turha sanoa että kaveri kuitenkin latoo 20/10 statsit, mutta ainakin niitten 15pelin perusteella mitä olen katsonut, niin kaveri tekee kovaa duunia, ja muut ovat niin hukassa, etteivät meinaa jaloillaan pysyä (Al Harrington tarviitko jeesii?).

Antoine Walker on FRANCHISE PLAYER. Sitä ei ole kiistäminen.

Tervajoki sanoi:
Voi voi sua pientä kulta :) Ei ollu kyrpä kädessä ku statseja kattelin, enkä pahemmin niitä myöskään yleensä tiiraile. Jos kysymyksesi oli "oletko edes nähnyt 'Toinen pelaavan?" niin vastaus on kyllä, noin 50 ottelun verran, joista ehkä 15 Atlantassa. En tarkoittanut, että statseilla olisi merkitystä, ei tietenkään ole, ihan sama minulle vaikka joukkue tekisi 50ppg ja voittaisi kaikki ottelut leading scorer @10ppg, mutta faktaa on kuitenkin se, että Antoine Walker on tuossa sekasorrossa nimeltä Atlanta ainoa valopilkku, ja todella loistava sellainen. Antoine Walker on maailman luokan pelaaja, eikä sitä ole kiistäminen, vaikka nimesi olisi dynasty isoilla kirjaimilla ja vaikka kuinka muita "dorkiksi" haukkuisit. Ei, en ole mikään statistiikkafriikki, ja uskon koko sydämestä palloon, jossa statseilla ei ole merkitystä, vaan voitoilla (voittiko Detroit viime vuonna?). Dynasty, älä lähde ruikuttamaan ettet jaksa lueka tekstejä, ei minua kiinnosta, mutta musita myös että ellet lue muitten tekstejä niin et ole oikeutettu ossallistumaan keskusteluun, ainakaan siinä muodossa että saisit rakentavaa kritiikkiä. Luin jostain että olet 20v? Huh, vaikea uskoa. KAsva aikuiseksi, tai ainakin niin aikuiseksi kuin mittari näyttää.

Miumau niinhän se on. Eri pelaajat sopivat eri jengeihin, ja ns. taustajoukot ovat iso rooli sitä. Itse toit esimerkin miten Tim Duncan floppasi Athenassa. Hyvä esimerkki. Myös tähdet voivat joutua varjoon, ainakin koripallon värikkäässä maailmassa. Sama on nyt tapahtunut The Captainille. Kyllä Kaveri vielä sieltä tulee, ja sitten dynasty voit sinä kyrpä kädessä katsoa kuinka monta pistettä per peli kaveri tekee.

Hei kaverit. Pisteiden tekeminen huonossa joukkueessa helppoa? MIKÄÄN ei ole helppoa huonossa joukkueessa :) Siis oikeastaan siinä mielessä oli ehkä turha sanoa että kaveri kuitenkin latoo 20/10 statsit, mutta ainakin niitten 15pelin perusteella mitä olen katsonut, niin kaveri tekee kovaa duunia, ja muut ovat niin hukassa, etteivät meinaa jaloillaan pysyä (Al Harrington tarviitko jeesii?).

Antoine Walker on FRANCHISE PLAYER. Sitä ei ole kiistäminen.
Tohon ei tartte mitään lisätä...olin just ite kirjottamassa saman tyylistä mutta kiitos kun säästit vaivalta

Sano nyt vielä , että Odomin ympärille pitäisi rakentaa joukkue
;D

Millä perusteella lähtisit rakentamaan Walkerin ympärille joukkuetta? Kiitos etukäteen vastauksesta...

taikuri. sanoi:
Mikäli olen seurannut kirjoituksiasi niin todella usein suhtaudut todella aggressiivisesti ja negatiivisesti muiden väitteisiin. Voiko muiden perustelut kuitata vain, että sanoo "Vitun dorka, et tiedä mitään"? Itse perustelet ihan hyvin postauksiasi, mutta hyökkäät aina kiroilemalla ja haukkumalla toisin ajattelijoita vastaan. Tämä on mielestäni ns. dorkamaista.
Muuten siis erinomaisia kirjoituksia sinulta ja foorumin hengissä pitoa.

Mjoo , kiitos kehumisista. Tosiaan ehkä olin liian agressiivinen miestä kohtaan joskin rupesi naurattamaan niin paljon etten voinut pidätellä itseäni. En toki hauku kaikkia , ainoa ketä olen tähän asti haukkunut on Tervajoki JA se toinen (en muista nimeä) joka taisi olla Shaq threadissa tjms. Näin itse muistaisin...

Respect to Da People sanoi:
Just for the record: Huonossa joukkueessa EI ole helppoa tehdä pisteitä, oli kyseessä sitten CC tai AW8. Huonot joukkuekaverit romahduttaisivat itse Jason Kiddin ja Lebroninkin, Duncanista puhumattakaan, kaverillahan on NBA:n paras runko ympärillään for fucks sake. Grow up kids, and give some respect to DA PEOPLE!

Niin, mutta en sanoisi että Lebron olisi romahtanut huonojen joukkuekavereiden kanssa. Heti rookie-kaudella todella keskinkertaisten ja nimettömien pelaajien kanssa hyviin suorituksiin, puhumattakaan tästä kaudesta.

Ja Walkerista sen verran, että mielestäni hänestä puuttuu sellaista jämäkkyyttä ollakseen tähti. Kokoisekseen mieheksi (ainakin näkemäni perusteella) aivan mieletön tekniikka ja heitto. Hänen taidoillaan, ja etenkin potentiaalillaan, voisi periaatteessa olla ainakin Nowitzkin tasolla, mutta liian löysän tai laiskan oloinen. Ihan kun olisi tyytyväinen asemaansa ja rahoihinsa nykyään, eikä omaisi enää halua kehittyä ja tulla maailman parhaaksi.

Kotipsykologi iski.. :)

nba on täynnä pelaajia, jotka kykenevät tekemään 20 pinnaa surkealla heittoprosentilla joukkueessa joka häviää 80 prosenttia peleistään. 10 levypalloa on ihan kunnioitettava saldo, mutta kai niitäkin käsiin putoaa, kun kentällä huseeraa 40 minuuttia.

Antoine Walker on FRANCHISE PLAYER. Sitä ei ole kiistäminen

voittoprosentti 20% kertoo tämän franchise playerin tasosta aika paljon. ( ja myös pelikavereista)

Tähti? Hiipunut tähti. Jos on niin olivat ne tähtihetket aikaa sitten.

Tervajoki sanoi:
Atlanta ainoa valopilkku, ja todella loistava sellainen.

Atlantan ainoa valopilkku on Josh Smith ja AW siinä mielessä, että siitä voi saada treidissä jotain takaisin tai että sen sopimus loppuu ja sillä rahalla saadaan ehkä pelaajia, jotka sopivat nuoreen joukkueeseen.

Walker on hyvä pelaaja, sitä tuskin kukaan kiistää, mutta ei häntä voi luokitella supertähtien joukkoon. Bostonissakin Pierce oli se Franchise pelaaja ja Walker side-Kick. Dallasissa Walker pelasi hyvää peliä side-kickkinä. Siinä roolissa hän voisi oikeassa joukkueessa päästä pitkällekin. Mutta Franchise pelaaja (siis pelaaja, jonka ympärille joukkueen voi rakentaa kuten Kobe, Shaq, KG, Duncan etc.

Kuvaile, mikä Walkerista tekee silmissäsi noin ylivertaisen? Älä hehkuta vaan kirjoita niillä näppäimillä ihan raakaa fakta tietoa niin voin kumota ne yksi toisensa jälkeen ja todeta, että ei ole Franchise pelaaja.

Dr Funk

En tiedä tuosta onko Walker supertähti tai ei, mutta teki ainakin 36p eilen ;D ;D

Hillomunkki sanoi:
Walker on hyvä pelaaja, sitä tuskin kukaan kiistää, mutta ei häntä voi luokitella supertähtien joukkoon. Bostonissakin Pierce oli se Franchise pelaaja ja Walker side-Kick. Dallasissa Walker pelasi hyvää peliä side-kickkinä. Siinä roolissa hän voisi oikeassa joukkueessa päästä pitkällekin. Mutta Franchise pelaaja (siis pelaaja, jonka ympärille joukkueen voi rakentaa kuten Kobe, Shaq, KG, Duncan etc.

Kuvaile, mikä Walkerista tekee silmissäsi noin ylivertaisen? Älä hehkuta vaan kirjoita niillä näppäimillä ihan raakaa fakta tietoa niin voin kumota ne yksi toisensa jälkeen ja todeta, että ei ole Franchise pelaaja.

Rakastuin heti tähän postaukseen. Mahtavaa Hillomunkki , kerrassaan mahtavaa!

Hillomunkki sanoi:
Atlantan ainoa valopilkku on Josh Smith ja AW siinä mielessä, että siitä voi saada treidissä jotain takaisin tai että sen sopimus loppuu ja sillä rahalla saadaan ehkä pelaajia, jotka sopivat nuoreen joukkueeseen.

Tän topicin vois melkee jäädyttää tähän..tossa tuliki kaikki olennainen AW:stä, hirveesti muuta ei voi lisätä..ja mistään ei voi olla erimieltä

Seurattuani tässä pari viime päivää taustalta keskustelua, en voi muuta sanoa kuin voihan vittu. Aiheesta mitään tietämättömät ns. "asiantuntijat" laukovat perusteettomia mielipiteitään ehdottomina totuuksina. Päällimmäisenä silmään osuu väittely siitä, onko Antoine Walker ns. franchise-player. Anna mun kaikki kestää...

Hillomunkki sanoi:

Jaa miksi AW8 on franchise-pelaaja?

1) Mies joka tekee tällä hetkellä NBA:n itäisen konferenssin parasta joukkuetta ja yhtä suurinta mestarisuosikkia vastaan tehot 36/10/8 loistavalla heittoprosentilla liigan huonoimman joukkueen paidassa ja pitää kaiken lisäksi single-handedly eron kymmenessä pisteessä (ja voitte tarkistaa box-scoresta Miamin peluuttaneen parhaita pelaajiaan lähes 40min/naama eli puheet trash-timesta voidaan unohtaa) ei voi olla muu kuin franchise-pelaaja

2) Kuten tuossa viestissäsi itse toteat, tykitti 'Toine Bostonissa nimenomaan SIDE-KICKINÄ tehoilla 22/9. Mitkä tehot sitten olisivat HYVÄSSÄ joukkueessa 1st choicena? 26/13? Otetaan esimerkiksi Miami. KUKAAN tuskin pitää Shaqia huonona/löysänä/tehottomana/häviäjänä, vaikka tämä käytännössä pelaa Waden side-kickinä. Suurin osa jopa teistä luultavasti tajuaa Shaqin olevan edelleen kykenevä dominoimaan liigaa (lue: true franchise-player). Kuvitellaanpa The Captain esimerkiksi paljon hypetetyn Amere Stoudemiren paikalle Sunsin franchise-pelaajaksi. Olen 100% varma, että loistavien joukkuetoverien ympäröimänä 'Toine pystyisi aivan varmasti tekemään tehot 26/8,4 ja lisäksi samalla huomattavasti Amarea parempana syöttäjänä luomaan muille pelaajille enemmän korintekopaikkoja. AS:hän ei tunnetusti pallon saadess näe muuta kuin korin ja kun punainen valo herran päässä vaihtuu vihreäksi (usein), voivat loput 4 aurinkoa lähteä hölkkäämään jo omaa koria kohti. Koripallon ollessa kuitenkin joukkuepeli, voin hyvällä omallatunnolla todeta tosiasian, että Phoenix Suns johtaisi tällä hetkellä liigaa yli 80:n voittoprosentilla jos Amaren tilalla pelaisi The Captain.

Ja sitten vielä tämä. Ei herranjumala...

Miumau sanoi:
20/10 tilastot huonossa joukkueessa? Huonoissa joukkueissa aina joku keskinkertaisempikin pääsee hyville luvuille, koska joukkueessa ei ole oikeita ratkaisijoita, todellisia "go to" -pelaajia. Tällöin joku jolla on haluja/asennetta/kokemusta jne. alkaa ottaa freelance -ratkaisuja, ja onnistuukin siinä. Kun muut huomaavat tämän, he alkavat antaa ko. pelaajalle tilaa. Pisteitä näin kyllä joukkue saa, mutta ei voittoja (Eri asia on onnistua hyvän joukkueen systeemissä päivästä toiseen ja samalla myös voittaa pelit, kantaa vastuu voittamisesta.)

Timmy Atlantassa? Valitettavasti saattaisi käydä kuin Ateenassa, jossa Timmyn taitoja ei pystytty hyödyntämään huonosti rakennetun joukkueen johdosta. Jokainen huippu tarvitsee kuitenkin osaavia apureita ympärilleen, jotka tarpeen mukaan syöttävät, heittävät, hakevat levyjä, puolustavat jne. Ja T.D on vielä sellainen tähti, joka haluaa tehdä pelikavereistaan parempia, ei koe, että se on häneltä pois (toisin kuin esim. Kobe), siksi hänen joukkueensa voittaa.

En olisi edes sinun miumau olevan näin uskomattoman typerä. Ensin kirjoitat siitä, että huonossa joukkueessa keskinkertainenkin pelaaja pääsee hyville luvuille, jonka jälkeen isket Duncan-vaihteen silmään ja alat itkeä siitä, kuinka TDn kykyjä ei saatu esille huonosti kootussa joukkueessa. Wtf?

Mielestäsi siis keskinkertaiset pelaajat pärjäävät hyvin huonossa joukkueessa, mutta hyvät pelaajat eivät.

Toinen vaihtoehto on, että mielestäsi Tim Duncan on keskivertopelaajaa huonompi, koska ei saanut mitään aikaiseksi huonossa joukkueessa, sillä kuten itse sanoit - "Huonoissa joukkueissa aina joku keskinkertaisempikin pääsee hyville luvuille"

Tästä voimme päätellä, että olet miumau joko todella typerä henkilö, tai sitten keinot Duncanin ylistämiseen ovat lopussa. Ehkä olisi aika keskittyä Mailmaniin tai vaihtoehtoisesti poistua kokonaan foorumilta.

Viimeisimpänä (ja ehkä myös vähäisimpänä) dynasty. Tulet tänne itkemään siitä, että AW8:n nostaminen NBA:n viiden parhaan pelaajan joukkoon perustuu kyrpä kädessä statsien tuijottamiseen. Ei saatana... Luepas poika nuo Tervajoen vastaukset vielä kerran läpi ja mieti sen jälkeen mitä tuli sanottua.

dynastY sanoi:
Millä perusteella lähtisit rakentamaan Walkerin ympärille joukkuetta? Kiitos etukäteen vastauksesta...

Katsopas nyt tämän topicin avausviesti sekä tämän viestin alku niin saat perusteita kerrakseen. Sen jälkeen voit laittaa sen koben paidan päälle, katsoa viime kesän 2 viimeistä finaaliottelua, ja miettiä miksi Lakers ei voittanut mestaruutta, miksi Lakers on tällä hetkellä NBA:n viidenneksitoista paras joukkue, sekä miksi Kobe Bryant ei tule IKINÄ enää voittamaan mestaruutta.

"Can you dig it, suckas!"

ps. Luuletko muuten dynasty oikeasti, että Kobe ei tekisi tripla-tuplaa joka ottelussa jos pystyisi? Please...

joopajoo

Franchise-pelaajia ei treidata Atlantoihin yms. Piste

Airball Walkerista ei voi puhua samassa lauseessa oikeitten Franchise-pelaajien, Kobe, Allen jne. kanssa.

Suga Daddy sanoi:
1) Mies joka tekee tällä hetkellä NBA:n itäisen konferenssin parasta joukkuetta ja yhtä suurinta mestarisuosikkia vastaan tehot 36/10/8 loistavalla heittoprosentilla liigan huonoimman joukkueen paidassa ja pitää kaiken lisäksi single-handedly eron kymmenessä pisteessä (ja voitte tarkistaa box-scoresta Miamin peluuttaneen parhaita pelaajiaan lähes 40min/naama eli puheet trash-timesta voidaan unohtaa) ei voi olla muu kuin franchise-pelaaja

Minäkin tykkää aina vetää yhdestä pelin perusteella perustella johtopäätöksiä. Delk ja D.Stoudamire ovat myös Franchise pelaajia..tekiväthän he yli 50 pistettä yhessä pelissä

Suga Daddy sanoi:
2) Kuten tuossa viestissäsi itse toteat, tykitti 'Toine Bostonissa nimenomaan SIDE-KICKINÄ tehoilla 22/9. Mitkä tehot sitten olisivat HYVÄSSÄ joukkueessa 1st choicena? 26/13? Otetaan esimerkiksi Miami. KUKAAN tuskin pitää Shaqia huonona/löysänä/tehottomana/häviäjänä, vaikka tämä käytännössä pelaa Waden side-kickinä. Suurin osa jopa teistä luultavasti tajuaa Shaqin olevan edelleen kykenevä dominoimaan liigaa (lue: true franchise-player). Kuvitellaanpa The Captain esimerkiksi paljon hypetetyn Amere Stoudemiren paikalle Sunsin franchise-pelaajaksi. Olen 100% varma, että loistavien joukkuetoverien ympäröimänä 'Toine pystyisi aivan varmasti tekemään tehot 26/8,4 ja lisäksi samalla huomattavasti Amarea parempana syöttäjänä luomaan muille pelaajille enemmän korintekopaikkoja. AS:hän ei tunnetusti pallon saadess näe muuta kuin korin ja kun punainen valo herran päässä vaihtuu vihreäksi (usein), voivat loput 4 aurinkoa lähteä hölkkäämään jo omaa koria kohti. Koripallon ollessa kuitenkin joukkuepeli, voin hyvällä omallatunnolla todeta tosiasian, että Phoenix Suns johtaisi tällä hetkellä liigaa yli 80:n voittoprosentilla jos Amaren tilalla pelaisi The Captain.

AW oli side-kick hyvässä joukkuessa, koska se toinen (Pierce) oli parempi. Olisiko päävastuu pitänyt antaa huonommalle pelaajalle Ja Miamin peli yhä pyörii pitkälti Shaqin kautta, jota edelleen tuplataan ja triplataan ja on vastustajien huomion keskipiste. Vai sanooko joku Atlantan joukkueesta, että Walkerin kanssa pelaaminen avaa heille paikkoja ja peli helpottuu?

Walker ei pystyisi korvaamaan AS, joka on fyysisesti huomattavasti parempi. Alimittainen PF joka tykkää heittää kolmosia ei tuo mieleen sanaa franchise. Prototyyppinen PF, joka tekee korin alta yli 20p/peli voi. Mutta Q.Richardsonin hän voisi hyvin korvata:molemmat ruikkii surutta kolkkia huonolla prosentilla kunhan pallo vaan toimitetaan käteen. Jos AS:n korvaisi AW:lla Phoenix taistelisi pudotuspelipaikasta, koska kukaan ei tekisi korin alla yhtään mitään.

Sen verran sulle annan, että AW on parempi syöttämään kuin AS.

Suga Daddy sanoi:
Katsopas nyt tämän topicin avausviesti sekä tämän viestin alku niin saat perusteita kerrakseen. Sen jälkeen voit laittaa sen koben paidan päälle, katsoa viime kesän 2 viimeistä finaaliottelua, ja miettiä miksi Lakers ei voittanut mestaruutta, miksi Lakers on tällä hetkellä NBA:n viidenneksitoista paras joukkue, sekä miksi Kobe Bryant ei tule IKINÄ enää voittamaan mestaruutta.

"Can you dig it, suckas!"

ps. Luuletko muuten dynasty oikeasti, että Kobe ei tekisi tripla-tuplaa joka ottelussa jos pystyisi? Please...

Mulla ei ole Koben paitaa, ja jos katot signiä niin en juuri Lakersiin usko. Lakers on OK joukkue, mutta Kobe faniksi mua tuskin kukaan tunnistaa, jos täälläkin jotain on lukenut. Jos vihaat Kobea ni ei siitä mulle tartte avautua. Eiköhän kaikki tiedä, miksi Lakers hävisi viime keväänä. Ja olen samaa mieltä tuosta, ettei Bryant tule ikinä voittamaan mestaruutta ELLEI saa isoa miestä kaveriksi.

Mites S.Jackson pelas viime kaudella Atlantassa? Uran parhaan vuoden, kun sai olla se ykkösratkaisija. Lähemmäs 20ppg.

JA yksi kysymys...eikö Franchise pelaajan pitäisi pelata myös toisessa päässä kenttää?

Suga Daddy sanoi:
Lopetin lukemisen tähän.
http://basketballreference.com/teams/boxscore.htm?yr=1994&b=19950314&tm=PHI
http://basketballreference.com/teams/boxscore.htm?yr=2000&b=20010102&tm=SAC
http://www.nba.com/games/20050114/PORNOH/boxscore.html
http://basketballreference.com/teams/boxscore.htm?yr=2002&b=20030216&tm=LAL
http://basketballreference.com/teams/boxscore.htm?yr=1994&b=19941126&tm=DEN
http://basketballreference.com/teams/boxscore.htm?yr=2000&b=20001203&tm=SEA
http://basketballreference.com/teams/boxscore.htm?yr=2000&b=20001206&tm=GSW
http://basketballreference.com/teams/boxscore.htm?yr=2003&b=20031031&tm=LAC
http://basketballreference.com/teams/boxscore.htm?yr=1994&b=19941112&tm=CHI
http://basketballreference.com/teams/boxscore.htm?yr=1999&b=20000116&tm=PHO

Nyt paloi sulta jätkä pallit. BURN.

Suga Daddy sanoi:
2)Kuvitellaanpa The Captain esimerkiksi paljon hypetetyn Amere Stoudemiren paikalle Sunsin franchise-pelaajaksi. Olen 100% varma, että loistavien joukkuetoverien ympäröimänä 'Toine pystyisi aivan varmasti tekemään tehot 26/8,4 ja lisäksi samalla huomattavasti Amarea parempana syöttäjänä luomaan muille pelaajille enemmän korintekopaikkoja. AS:hän ei tunnetusti pallon saadess näe muuta kuin korin ja kun punainen valo herran päässä vaihtuu vihreäksi (usein), voivat loput 4 aurinkoa lähteä hölkkäämään jo omaa koria kohti. Koripallon ollessa kuitenkin joukkuepeli, voin hyvällä omallatunnolla todeta tosiasian, että Phoenix Suns johtaisi tällä hetkellä liigaa yli 80:n voittoprosentilla jos Amaren tilalla pelaisi The Captain.
Antoine Walker fg%40
Amare Stoudemire fg%60

Walkerin heittoprosentti nousisi aivan varmasti yli 15 prosenttiyksiköllä.

Hillomunkki sanoi:
Mulla ei ole Koben paitaa, ja jos katot signiä niin en juuri Lakersiin usko. Lakers on OK joukkue, mutta Kobe faniksi mua tuskin kukaan tunnistaa, jos täälläkin jotain on lukenut. Jos vihaat Kobea ni ei siitä mulle tartte avautua. Eiköhän kaikki tiedä, miksi Lakers hävisi viime keväänä. Ja olen samaa mieltä tuosta, ettei Bryant tule ikinä voittamaan mestaruutta ELLEI saa isoa miestä kaveriksi.

Dynastylle oli kyllä tarkoitettu mielenilmaisuni jos tarkemmin katsot (lainauksen otsikossa oli vaan väärä nimim.)

Ja DanDawhatever, MINUA eivät yksittäiset ottelut kiinnosta, Miami-ottelun otin vain viimeisimmäksi esimerkiksi Antoine Walkerin suuruudesta, kun perusteita täällä kaivattiin.

Dana Barros, Tony Delk ym. ovat tuskin pelanneet viimeistä yhdeksää kautta 20 pisteen keskiarvolla? Sitähän minäkin, eli eiköhän pitäisi poikien taas vähän miettiä mitä kirjoittaa.

Enkä ole kaiken lisäksi missään vaiheessa väittänyt, että 'Toinen heittoprosentti nousisi Amaren tasolle, mutta totta on, että AS:n paikalla The Captain pelaisi pisteiden ja levypallojen osalta vähintään yhtä kovilla tehoilla ottamatta edes merkittävästi enemmän heittoja. Lisäksi AW8 pystyisi tarjoilemaan aivan varmasti yli 6 koriinjohtavaa syöttöä/peli (vrt. parhaalla kaudella BOSTONISSA 5.5), joten Sunsin joukkuepeli parantuisi huomattavasti.

Joku taisi tuossa edellä mussuttaa 'Toinen alimittaisuudesta etc. Mitä vittua? 6'9/245lbs. on aivan varmasti tarpeeksi PF:lle (vrt. Malone, Rodman, Brand vain muutamia mainitakseni). Lisäksi miehen 9.4 levypalloa per/ottelu kuittaa puheet löysyydestä/haluttomuudesta. Jos katsotte top15 listaa ottelukohtaisissa levypalloissa, voitte aivan itse todeta tosiasian, että NBA:n 15 parhaan levypalloilijan joukosta ei huonoja/löysiä/heikkoja/haluttomia pelaajia löydy.

Captain in my ass

Suga Daddy sanoi:
Dana Barros, Tony Delk ym. ovat tuskin pelanneet viimeistä yhdeksää kautta 20 pisteen keskiarvolla? Sitähän minäkin, eli eiköhän pitäisi poikien taas vähän miettiä mitä kirjoittaa.

Ei ole muuten Walkerkaan.

Suga Daddy sanoi:
Enkä ole kaiken lisäksi missään vaiheessa väittänyt, että 'Toinen heittoprosentti nousisi Amaren tasolle, mutta totta on, että AS:n paikalla The Captain pelaisi pisteiden ja levypallojen osalta vähintään yhtä kovilla tehoilla ottamatta edes merkittävästi enemmän heittoja. Lisäksi AW8 pystyisi tarjoilemaan aivan varmasti yli 6 koriinjohtavaa syöttöä/peli (vrt. parhaalla kaudella BOSTONISSA 5.5), joten Sunsin joukkuepeli parantuisi huomattavasti.

No miksei Sunsit ole jo treidannut Amerea Antoineen?

Ei näin..

Suga Daddy sanoi:
Joku taisi tuossa edellä mussuttaa 'Toinen alimittaisuudesta etc. Mitä vittua? 6'9/245lbs. on aivan varmasti tarpeeksi PF:lle (vrt. Malone, Rodman, Brand vain muutamia mainitakseni). Lisäksi miehen 9.4 levypalloa per/ottelu kuittaa puheet löysyydestä/haluttomuudesta. Jos katsotte top15 listaa ottelukohtaisissa levypalloissa, voitte aivan itse todeta tosiasian, että NBA:n 15 parhaan levypalloilijan joukosta ei huonoja/löysiä/heikkoja/haluttomia pelaajia löydy.

Malone:6"10,Rodman 6"10, Brand 6"10 piste.

Joten 'Toine on todellakin mielestäni alimittainen liigan pf:ksi. Nyt kun aloit vertailemaan Walkeria rodmaniin ja maloneen niiin katseleppa tilastoja. Rodman vei parhaalla kaudellaan lähes puolet enemmän ribareita kuin walker ja malone teki KAIKEN paremmin kuin walker. Ja pituudesta vielä sen verran että kyllä miesten wingspanissa on 5-10cm eroa.

Captain in my ass sanoi:
Ei ole muuten Walkerkaan

No career avg. 19.9 ppg. 'Nuff said.

Captain in my ass sanoi:
No miksei Sunsit ole jo treidannut Amerea Antoineen?

a) 'Toine on liigan aliarvostetuin pelaaja eikä Phoenixin johtoporras ymmärrä totuutta

b) Miehillä on 6 vuotta ikäeroa. Suns tuskin haluaa luopua ehkä koko liigan 2. lupaavimmasta pelaajasta, vaikka saisikin parempaa tilalle. Tuskin Phoenix treidaisi Amarea edes Kevin Garnettiin, sillä vaikka KG pelaa vielä nyt paremmin, on tilanne muutaman vuoden päästä aivan toinen.

Ei näin.. sanoi:
Malone:6"10,Rodman 6"10, Brand 6"10 piste.

Malone 6'9, Rodman 6'6, Brand 6'8 piste.

Äläkä vaan ala itkemään jostain "ilmotetuista pituuksista" ja "todellisista pituuksista". Saman tien voin sanoa Antoine Walkerin olevan 7'2 jos tuolle sinun linjallesi lähdetään. Eiköhän siellä NBA:ssa ole niihin pituuksiin laitettu useimmiten lisää eikä otettu pois.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.