Koripallo.com

Topikki kaikelle turhalle 2

Vs: Topikki kaikelle turhalle 2

http://www.nba.com/2009/news/features/dave_mcmenamin/01/19//fernandezfeech.09allstar.20090119/index.html

Espanjan poika Rudy Fernandes äänestettiin Slam Dunk kisaan.

S13M sanoi:
http://www.nba.com/2009/news/features/dave_mcmenamin/01/19//fernandezfeech.09allstar.20090119/index.html

Espanjan poika Rudy Fernandes äänestettiin Slam Dunk kisaan.

Tehnyt kyllä peleissä hienoja donkkeja, varsinkin alliuuppeja, mutta mitähän tarjottavaa hänellä on muutenkin-niin-väsyneeseen donkkikisaan... Toivottavasti paljon, vaikka sitä epäilenkin.

Juu, minä kanssa pelkään, että Rudylta puuttuu paitsi aavistuksen verran ilmaa, myös aika tavalla voimaa, jotta donkit olisivat todella näyttäviä. Westbrook olisi mahtanut lyhyydellään omata paremmat tsäänssit pärjätä isoille koirille.

Vaikka Fernandez tekeekin peleissä hienoimmat alley-oopit, niin minä olisin halunnut nähdä Alexander kaksi ''ennennäkemätöntä'' donkkia.

Scarface2 sanoi:
Vaikka Fernandez tekeekin peleissä hienoimmat alley-oopit, niin minä olisin halunnut nähdä Alexander kaksi ''ennennäkemätöntä'' donkkia.
Alexander olis repin korit alas.

Minkähän takia donkkikisaan otetaan aina vaan vähemmän osallistujia? Aikoinaan aloitettiin yhdeksällä ja nykyään on enää neljä. Sitten kun noihin neljään sattuu yksi Birdmanin tapainen sössijä niin siinähän on vastinetta rahalle. Birdman ja Nate Robinson samassa kisassa kahden muun tunarin kanssa.. Pahinta on se ajallinen vedätys, mitä donkkikisoissa nykyään harrastetaan. Lähetysaika maksimoidaan ja donkkiyritykset vedetään yhteensä alle viidentoista.

http://sports.espn.go.com/nba/news/story?id=3852288

Alonzo Mourning eläkkeelle ja tällä kertaa lopullisesti. Hänhän ei ole pelannut sitten 19.12.2007 jolloin rikkoi jalkansa.

In 15 seasons, Mourning averaged 17.1 points and 8.5 rebounds and twice was chosen NBA defensive player of the year.

Se on moro 'Zo. Ei tule ikävä loppuvuosien WWF-Alonzoa, joka keskittyi pelaamisen sijaan käyttäytymään idioottimaisesti kentällä.

Huippupeluri toki, ratkaisevassa roolissa Miamin '06 munkkimestaruusjoukkueessa.

Gheorghe sanoi:
Se on moro 'Zo. Ei tule ikävä loppuvuosien WWF-Alonzoa, joka keskittyi pelaamisen sijaan käyttäytymään idioottimaisesti kentällä.

Huippupeluri toki, ratkaisevassa roolissa Miamin '06 munkkimestaruusjoukkueessa.
Tämä olikin sitten Gheorghen uran huonoin postaus. Signature- kamaa jollekkin tulokkaalle.

Dwight Howardista tuli juuri vihani kohde. Katsoin tuota Magic - Celtics peliä niin tajusin että mies on pelkkä halpa kopio shaqista. Kun hän teki vasemman käden hook-heiton niin juoksi puolustukseen tuijottaen koko ajan vasentä kättään. Kun donkin jälkeen Howard tuli maahan niin hän esitti hämmästynyttä ja levitteli käsiään. Nämä kaikki liikkeet kopioitu Shaqilta. Shaq on ainoa Superman!!

bass sanoi:
Dwight Howardista tuli juuri vihani kohde. Katsoin tuota Magic - Celtics peliä niin tajusin että mies on pelkkä halpa kopio shaqista. Kun hän teki vasemman käden hook-heiton niin juoksi puolustukseen tuijottaen koko ajan vasentä kättään. Kun donkin jälkeen Howard tuli maahan niin hän esitti hämmästynyttä ja levitteli käsiään. Nämä kaikki liikkeet kopioitu Shaqilta. Shaq on ainoa Superman!!
Here we go again... Tätähän olen itse toitottanut ties kuinka kauan. Eiköhän ne meriitit puhu puolestaan kumpi se oikea Superman tulee aina olemaan. Dwight voisi vaan keskittyä niihin donkkikisoihin jotka hän voittaa donkilla joka ei edes ole donkkaus. Itse syön yhden lokin jätöksen (kuvien kanssa) jos Dwight edes yhden mestaruuden voittaa...

Tarkoitus ei ole provoilla, vaan tämä todella on loukkaavaa Shaqia kohtaan, vaikka Dwight onkin paras sentteri tulevaisuudessa luultavasti Bynumin kanssa. Pölliä nyt toisen ansaittu lempinimi.

AHAHAHAHHAHAHAHHAA

http://www.youtube.com/watch?v=8eDVgRgCrYw

Mt. Mutombo sanoi:
sentteri tulevaisuudessa luultavasti Bynumin kanssa.

MIllä ihmeen perusteella? Yao on liigassa vielä aika monta vuotta ja jos mennään oikein elämän perusasioihin niin TD tuntuu edelleen olevan liigan paras iso mies. Käsittämättömän tehokas ja älykäs korinpallonpelaaja ilman fyysistä ylivoimaa,

Hillomunkki sanoi:
MIllä ihmeen perusteella? Yao on liigassa vielä aika monta vuotta ja jos mennään oikein elämän perusasioihin niin TD tuntuu edelleen olevan liigan paras iso mies. Käsittämättömän tehokas ja älykäs korinpallonpelaaja ilman fyysistä ylivoimaa,
Tulevaisuudessa, tyyliin 6 vuoden päästä. Yaolla lienee paikat jo rikki siihen mennessä. TD 38 v silloin mutta saattaa pelata vielä, TD tosin on PF edelleen.

Mt. Mutombo sanoi:
TD tosin on PF edelleen.
Oli muuten juuri ESPN:llä aiheesta. TD puolustaa senttereitä, pelaa hyökkäyspäässä kuin sentteri, sentterit puolustavat TD:tä. Miksi TD on PF? Siksi koska David Robinson oli sentteri? Minulle TD on ainakin sentteri kaikkialla paitsi All-Star äänestyksessä. Piste.

Buzzer Beater sanoi:
Oli muuten juuri ESPN:llä aiheesta. TD puolustaa senttereitä, pelaa hyökkäyspäässä kuin sentteri, sentterit puolustavat TD:tä. Miksi TD on PF? Siksi koska David Robinson oli sentteri? Minulle TD on ainakin sentteri kaikkialla paitsi All-Star äänestyksessä. Piste.
TD on itse sanonut olevansa PF. Antoine Walkeria pidetään PF:nä vaikka hän on omien sanojensa mukaan SF. Eiköhän loppupeleissä pelaajat päätä mitä ovat jos raja kulkee siinä keskellä kuten Duncanin tapauksessa.

Buzzer Beater sanoi:
Olet idiootti. Piste.

ps. katso joskus muutakin kuin box scoret tai high lightit niin voisit ymmärtäälon jostain jotain.

ja vielä on lisättävä: "pelaa hyökkäyspäässä kuin sentteri" Kuin kuka sentteri? nimiä kiitos...

Mt. Mutombo sanoi:
Tulevaisuudessa, tyyliin 6 vuoden päästä. Yaolla lienee paikat jo rikki siihen mennessä. TD 38 v silloin mutta saattaa pelata vielä, TD tosin on PF edelleen.

6 vuoden päästä Yao on sentteri parhaassa iässä, mutta loukkaantumiset kyllä saattavat tulla hidasteeksi. Tosin iso Z:kin pelaa vielä hyvin vaikka loukkaantumishistoria on ihan kunnioitettavan mittainen. TD heitto olikin enemmän OT maininta vaikka varmasti vielä 38 vuotiaanakin olisi hyvä pelaaja liigassa. Ja puhuin isoista miehistä ja se kattaa silloin PF ja C paikat.

Ja lännen aloitusviisikossa on oikeastaan 3 sentteriä! yao, duncan ja stoudamire. ???

Migga sanoi:
Ja lännen aloitusviisikossa on oikeastaan 3 sentteriä! yao, duncan ja stoudamire. ???
Amare ei taas ole ainakaan enää millään tavalla sentteri. Pelityylinsä takia ei ole koskaan ollutkaan.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.