S13M sanoi:http://www.nba.com/2009/news/features/dave_mcmenamin/01/19//fernandezfeech.09allstar.20090119/index.html
Espanjan poika Rudy Fernandes äänestettiin Slam Dunk kisaan.
Alexander olis repin korit alas.Scarface2 sanoi:Vaikka Fernandez tekeekin peleissä hienoimmat alley-oopit, niin minä olisin halunnut nähdä Alexander kaksi ''ennennäkemätöntä'' donkkia.
In 15 seasons, Mourning averaged 17.1 points and 8.5 rebounds and twice was chosen NBA defensive player of the year.
Tämä olikin sitten Gheorghen uran huonoin postaus. Signature- kamaa jollekkin tulokkaalle.Gheorghe sanoi:Se on moro 'Zo. Ei tule ikävä loppuvuosien WWF-Alonzoa, joka keskittyi pelaamisen sijaan käyttäytymään idioottimaisesti kentällä.
Huippupeluri toki, ratkaisevassa roolissa Miamin '06 munkkimestaruusjoukkueessa.
Here we go again... Tätähän olen itse toitottanut ties kuinka kauan. Eiköhän ne meriitit puhu puolestaan kumpi se oikea Superman tulee aina olemaan. Dwight voisi vaan keskittyä niihin donkkikisoihin jotka hän voittaa donkilla joka ei edes ole donkkaus. Itse syön yhden lokin jätöksen (kuvien kanssa) jos Dwight edes yhden mestaruuden voittaa...bass sanoi:Dwight Howardista tuli juuri vihani kohde. Katsoin tuota Magic - Celtics peliä niin tajusin että mies on pelkkä halpa kopio shaqista. Kun hän teki vasemman käden hook-heiton niin juoksi puolustukseen tuijottaen koko ajan vasentä kättään. Kun donkin jälkeen Howard tuli maahan niin hän esitti hämmästynyttä ja levitteli käsiään. Nämä kaikki liikkeet kopioitu Shaqilta. Shaq on ainoa Superman!!
Mt. Mutombo sanoi:sentteri tulevaisuudessa luultavasti Bynumin kanssa.
Tulevaisuudessa, tyyliin 6 vuoden päästä. Yaolla lienee paikat jo rikki siihen mennessä. TD 38 v silloin mutta saattaa pelata vielä, TD tosin on PF edelleen.Hillomunkki sanoi:MIllä ihmeen perusteella? Yao on liigassa vielä aika monta vuotta ja jos mennään oikein elämän perusasioihin niin TD tuntuu edelleen olevan liigan paras iso mies. Käsittämättömän tehokas ja älykäs korinpallonpelaaja ilman fyysistä ylivoimaa,
Oli muuten juuri ESPN:llä aiheesta. TD puolustaa senttereitä, pelaa hyökkäyspäässä kuin sentteri, sentterit puolustavat TD:tä. Miksi TD on PF? Siksi koska David Robinson oli sentteri? Minulle TD on ainakin sentteri kaikkialla paitsi All-Star äänestyksessä. Piste.Mt. Mutombo sanoi:TD tosin on PF edelleen.
TD on itse sanonut olevansa PF. Antoine Walkeria pidetään PF:nä vaikka hän on omien sanojensa mukaan SF. Eiköhän loppupeleissä pelaajat päätä mitä ovat jos raja kulkee siinä keskellä kuten Duncanin tapauksessa.Buzzer Beater sanoi:Oli muuten juuri ESPN:llä aiheesta. TD puolustaa senttereitä, pelaa hyökkäyspäässä kuin sentteri, sentterit puolustavat TD:tä. Miksi TD on PF? Siksi koska David Robinson oli sentteri? Minulle TD on ainakin sentteri kaikkialla paitsi All-Star äänestyksessä. Piste.
Olet idiootti. Piste.Buzzer Beater sanoi:Oli muuten juuri ESPN:llä aiheesta. TD puolustaa senttereitä, pelaa hyökkäyspäässä kuin sentteri, sentterit puolustavat TD:tä. Miksi TD on PF? Siksi koska David Robinson oli sentteri? Minulle TD on ainakin sentteri kaikkialla paitsi All-Star äänestyksessä. Piste.
Mt. Mutombo sanoi:Tulevaisuudessa, tyyliin 6 vuoden päästä. Yaolla lienee paikat jo rikki siihen mennessä. TD 38 v silloin mutta saattaa pelata vielä, TD tosin on PF edelleen.
Amare ei taas ole ainakaan enää millään tavalla sentteri. Pelityylinsä takia ei ole koskaan ollutkaan.Migga sanoi:Ja lännen aloitusviisikossa on oikeastaan 3 sentteriä! yao, duncan ja stoudamire. ???