Vs: Topikki kaikelle turhalle 2
Tää varmaanki on se ainut oikee paikka avautua (kännissä sitä ollaan, mutta asiaa olisi tulossa.. ainaki toivottavasti) nba pelureiden täydestä saamattomuudesta.
Jos nyt mennään itse asiaan, niin itsellänihän oli korkeat odotukset clipsujen suhteen tällä kaudella. Se voidaan toki lueta omaksi synnikseni, jota en lähivuosina ole todellakaan antamassa itselleni anteeksi (kuka stna oikeesti voisi kuvitella davis - random sg - kaman - randolph - campy line-up:in toimivan?!?), mutta v*ttu tätä p*skaa taas.
Olen jostain kumman syystä pakottanut taas itseni, masokisti kuin näköjään olen, katsomaan LAC:n pelejä ja eihän tosta tuu muuta ku paha mieli ja oksennus ja ripuli.
SIIS V*TTU!! MIKSI V*TUSSA BARON DAVIKSELLE MAKSETAAN 65$ VIIDESTÄ VUODESTA, JOS SITÄ EI SELVÄSTIKÄÄN KIINNOSTA MUUTA KUIN LÄSKIINTYMINEN! Ei helvetti oikeesti, kyllähän siitäkin sällistä luulisi löytyvän sen verran kunnioitusta omaa lajia, itseään ja joukkuelaisiaan kohtaan, että pelaisi joka stnan tilanteen ja hyökkäyksen loppuun asti. Voi v*ttu sentään. Ehkä eniten huolestuttaa tässä kaikessa Clipsujen tulevien toivojen kehitys. Thorntonilla on jo selkeästi ylimielinen mentaliteetti lajia ja kanssapelaajia kohtaan ja jos sama ralli jatkuu, niin Gordon (omasta mielestäni draftin yksi todellisista helmistä) omaksuu samat huonot ominaisuudet. Ja jos ei muuta, niin itseänihän suutututtaa, jos jokin seura onnistuu pilaamaan todella potentiaalisen pelurin kärriäärin niin totaalisesti.
Eihän mulla näköjään ollutkaan taas muuta avauduttavaa tänään, siis sen lisäksi, että Dunleavylle pitäisi antaa niin suurta jalkinetta takalistoon kuin Footlockerista vain löytyy, samoin kuin Sterlingille ja koko helvetin johtoportaalle. Ja samantien koko orgaanisaatiolle. Ja siirretään samantien koko paska Seattleen. Ja Stern voisi säälistä treidataa F. Jonesin ja Novakin Kevin Durantiin.
Ja Jumala näki, että niin oli hyvä.
Ja itse näin, että nyt kyllä vituttaa. Over and out.