Koripallo.com

Topikki kaikelle turhalle 2

Vs: Topikki kaikelle turhalle 2

Ensimmäinen High School pelaaja, joka menee suoraan NBA:han sen jälkeen, kun NBA sen kielsi. No melkein.

With a lot less notice than it deserves, Latavious Williams will make history tonight.

Williams -- a 6-foot-8 small forward rated among the top high school players in the country -- will become the first player to jump from high school to the NBA's D-League.

http://espn.go.com/blog/TrueHoop/post/_/id/10386/making-history-today-latavious-williams

Koripalloanalyytikko #1

Perk sanoi:
Juuri hän. Ei löydä muuta kuin positiivista sanottavaa Cavaliersista, kyseenalaistaa kaikki Clevelandia vastaan menneet vihellykset ja jaksaa ylistää joukkueen jokaista pelaajaa aina taivaisiin saakka, myös Darnell Jacksonia. Miehen käyttäytyminen häilyy jo ammattimaisuuden rajamailla.

Kaveri haukkuu pokalla Austin Carria, samaan aikaan kun Bostonin pelejä kommentoi maailman puolueellisin kokovartalopenis Tommy Heinsohn. ???

Koripalloanalyytikko #1 sanoi:
Kaveri haukkuu pokalla Austin Carria, samaan aikaan kun Bostonin pelejä kommentoi maailman puolueellisin kokovartalopenis Tommy Heinsohn. ???
Helvetin hienoa että poju tuntee selostajat noinkin hyvin nimeltä, ja pääsee vielä brassailemaan tällä tiedolla. Ketä kiinnostaa kuka noita matseja selostaa?? Itse ainakin jos ei miellytä laitan puhtaasti äänet pois. Harvoinpa tarvitsee, kun ei pahemmin tule Cavsien tai Bostonin pelejä kateltua..

Perk sanoi:
Juuri hän. Ei löydä muuta kuin positiivista sanottavaa Cavaliersista, kyseenalaistaa kaikki Clevelandia vastaan menneet vihellykset ja jaksaa ylistää joukkueen jokaista pelaajaa aina taivaisiin saakka, myös Darnell Jacksonia. Miehen käyttäytyminen häilyy jo ammattimaisuuden rajamailla.
Definition of a "homer"

Large%20Rip%20City%20Roy%20Jersey.jpg

Portlandilla oli kiva peliasu viime iltana

Koripalloanalyytikko #1 sanoi:

samaa mieltä. heinsohn on tuhat kertaaa kovempi homer ku carr. Mut miks noi kommentaattorit on aina noin huonoja. Mark Jacksonki Cle-Nyk pelissä sano et nyk antaa lebronin tehä ihan mitä vaa, heitää ja ajaa, jompikumpi pitäisi estää. Siihen mennessä lebron ei ollu ottanu ku fadareita kaukaa eikä yhtää ajoa. Jos se ois missannu ne heitot niin se kehuisi puolustusta lebroniin. Sillä osa heitoista oli kyllä tosi huonoja ja tyhmiä. Jeff van gundy taitaa olla ainoo hyvä kommentaattori tällä hetkellä. Steve kerrki oli hyvä sen pitäis tulla takas ja calvin murphy.

Carrhan on just hyvä hokee vaa muutamaa fraasia koko ajan, "deep in the q", "l-train to the hoop", "throws the hammer down".

Noi just vituttaa eniten Carrissa. Samaa Lebronin mulkun imemistä joka lause.

Koripalloanalyytikko #1

Kyllä Carr osaa myös peliä analysoida, varsinkin kun jokin ei toimi Cavsien pelissä sekä matchupeja.

Heinsohn pystyy itse asiassa olemaan puolueeton, 80-luvulla selosti pelejä CBS:llä mm. Lakers vs Celtics finaaleja.

Koripalloanalyytikko #1

S13M sanoi:
Heinsohn pystyy itse asiassa olemaan puolueeton, 80-luvulla selosti pelejä CBS:llä mm. Lakers vs Celtics finaaleja.

Hienoa, että pystyi olemaan puolueeton 80-luvulla.

http://www.youtube.com/user/THEAUSTINCARRrdotCOM Täältä lisää Austin Carrin hailaitteja. ;D

Muutaman pelin tältä kaudelta katsoneena olen asettanut seuraavien joukkueiden pelit loppukauden kestävään banniin:
Cleveland
Houston
Oklahoma
(Chicago) saa vielä ehkä yhden mahdollisuuden.
(Phoenix)

Kaikkein pahimmat oksennusrefleksit tuli Cleveland-Chicago pelistä: LeBron 4 askeleen layupista and1. Virhe tokan askeleen kohdalla ja tästä seurannut debatti meni seuraavasti: Yksi selostaja toteaa, että törkeät askeleet. Yksi sanoo, että kaksi ja puoli. Ja viimeinen kundi: ihan sääntöjen mukaan meni. Tässä vaiheessa toinen kundi hyppää jälkimmäisen puolelle. Siis ihan oikeasti mitä vittua. Jos joku ei ole aikoinaan jaksanut opetella koriksen perusteita, niin minkä takia sääntöjä pitää muuttaa. Varsinkin kun koripallo on perustunut hyvin pitkälle kyseiseen sääntöön noin 100 vuotta.

ONEFORALL sanoi:
Noi just vituttaa eniten Carrissa. Samaa Lebronin mulkun imemistä joka lause.

Kyllä joka joukkueen kotiselotajat imee niitten omien pelaajien mulkkua. Esim lakersin selostajat koben, mut musta se on ihan hyvä asia. Silloin se voi ärsyttää jos on joku lebron tai kobe hater.

Mutta heinsohn valittaa virheistä ja tuomareista koko ajan et ne ois puolueellisia vastustajia kohtaan mitä muut ei tee.

._.

Leprechaun sanoi:
Muutaman pelin tältä kaudelta katsoneena olen asettanut seuraavien joukkueiden pelit loppukauden kestävään banniin:
Cleveland
Houston
Oklahoma
(Chicago) saa vielä ehkä yhden mahdollisuuden.
(Phoenix).
Saisiko hieman perusteluja, varsinkin Houstonista.

Stan Van Gundy: ole hiljaa.

Ennen Thunder-peliä (30 pistettä turpaan):

Magic coach Stan Van Gundy doesn't understand why the team isn't getting any credit for their strong start.

"It's amazing that nobody is talking about it," Van Gundy told the Orlando Sentinel. "That's a huge loss for us, a major blow. The guy [R. Lewis] is an All-Star and he led the league last year in threes. But I don't know how many people have noticed."

Thunder-pelin jälkeen:

"We're not a good basketball team right now. I've been saying that, but nobody's listening," Van Gundy said. "We're totally predicated on shooting. We do not have any kind of defensive mindset, we don't have much toughness and we're not very smart. So, right now we're not a very good team."

Orlandon puolustus on ollut aivan rectumista koko kauden alun. Ei mikään tekosyy tai mikään, mutta olisi ihan kiva, jos alkais saamaan terveen + Lewis joukkueen. Barnes tais pelata viime yön pelissä sairaana, mutta sellaista se on.

. sanoi:
Saisiko hieman perusteluja, varsinkin Houstonista.
Houston-Portland ja Houston-Oklahoma.. Järkkyä. Mun mielestä. Toiset tykkää kattoa varmasti tollasta korista, mutta ei oo mun pala kakkua. Ehkä olen sattunut katsomaan väärät pelit..

Leprechaun sanoi:
Houston-Portland ja Houston-Oklahoma.. Järkkyä. Mun mielestä. Toiset tykkää kattoa varmasti tollasta korista, mutta ei oo mun pala kakkua. Ehkä olen sattunut katsomaan väärät pelit..

Pakko olla samaa mieltä Houstonista, sisäuhkan kadottua myös pelityyli on uudistettu aivan uudenlaiseksi ja uudenlainen näyttää todella järkyttävältä.

._.

Tottakai nää on mielipidekysymyksiä. Ite pidän etenkin Houstonin penkistä (Lowry,Budinger,Landry).
Kauden avaus Portlandissa ja OKC peli on varmaan huonoimmat tähän asti. Jos näit sen toisen Portland pelin ja et pitäny ni älä vaivaudu.

. sanoi:
Ite pidän etenkin Houstonin penkistä (Lowry,Budinger,Landry).
Jos näit sen toisen Portland pelin ja et pitäny ni älä vaivaudu.
Kauden avausottelusta puhuin. Ei pahemmin vakuuttanut. Eniten risoo juuri tuon avausviisikon temppuilut. Brooks pelaa juuri sellaista korista mitä en tykkää katsoa millään sarjatasolla, eikä Scolakaan mitään silmiä hivelevää koripalloa esitä(ainakaan näissä peleissä).

Muuten Hollinger on paskin nba analyytikko ikinä. Luin tossa hänen kausi arviotaan jossa sanoi että tänä vuonna Kobe tulee todella huononemaan ja pelin taso laskee ja miten on käynyt? Kobe on nostanut pelinsä vielä paremmaksi. Nämä ekat pelit ovat olleet täydellistä Koben dominointia postissa ja uskon että se tulee jatkumaan tosin ei näin paljon kun Gasol ja Bynum tulevat takaisin.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.