Vs: Topikki kaikelle turhalle 2
Magic ja Bird conanissa
Magic ja Bird conanissa
Don Mega sanoi:Tuossa NBAn menossa ei ole mitään järkeä enää. Ihmisen luontoon kuuluu tietty määrä aggressivisuutta kilpailutilanteissa, ei se muuta asiaa että saat palkkaa siitä, ja että sen takia pitäisi sitten osata käyttäytyä... Duncanin penkillä naureskelu ja siitä teku oli kyllä merkki että nyt on asiat aivan päin helvettiä. Duncanin teku oli merkki siitä että tuomareita pitäisi alkaa arvostamaan yhtä paljon kuin itse pelaajia (jo tuomarien palkkasekoilu offseasonilla antoi hieman osviittaa pikku primadonnien egojen kasvamisesta), kun tuomarit ovat ennen olleet sivuroolissa itse pelissä, toimien ns. liimana pitäen ottelua koossa (jotkut paremmin ja jotkut huonommin), niin nykyään ne on siellä parrasvaloissa antaen teknisiä. Tosin tämä ei suoranaisesti ole itse tuomarien syytä vaan, niiden jotka ovat saaneet tämän sääntömuutoksen aikaan, mutta tuomarit siellä kuitenkin on ollut myös päättämässä. Vanhat hyvät ajat, olivat todellakin tässä tapauksessa vanhoja hyviä aikoja.
NBA on mennyt muutenkin siihen että kätellään kaikki kaverillisesti ja halaillaan pelien jälkeen, kättelyt kyllä ymmärtää mutta halailu on mennyt liian pitkälle. Ei sellaista viitsi katsoa. Vaikka onkin 82 peliä kaudessa ja pelaajat näkevät toisiaan suht usein.
Katson jopa mielummin NHLää vaikka inhoan jääkiekkoa, kuin runkosarja- semifinaalit välistä NBAta. Siellä sentään ollaan tosissaan liikkeellä, muttei vakavissaan.
(Katson kuitenkin pelin sieltä täältä runkosarjassa, SAW-tyylisellä kidutusmentaliteetillä)
Perk sanoi:Sen verran viisastellaan, että Antoine Wright on kyllä vähintäänkin hyvä puolustaja.
The elevation, the power, the ability to take contact in the air and still finish.... Wau!!Koripalloanalyytikko #1 sanoi:http://www.youtube.com/watch?v=NSA_Di2vliU
Menee tämän kauden ykköseksi!
Rest in peace Anderson Varejao. Olit hieno mies...
leberonn sanoi:NBA.comin top5-pätkän selostaja: "OU, O-OU, SOMEBODY TELL ANDERSON VAREJAO TO BUTTON UP HIS SHIRT STRAIGHT!" Ai luoja kun hajosin..
Perk, taidat tietää mitä ajattelen.Gheorghe sanoi:^ Wanaha!
Katsopas muuten, kenestä Red Rocket pyyhältää ohi.